بازیگران نقش میشل و باراک اوباما مشخص شدند

منبع: فوت و فن

123

1400/8/14

16:35


بازیگران نقش میشل و باراک اوباما مشخص شدند

پارکر سایرز و تیکا سامپتر در نقش رییس جمهور و بانوی اول آمریکا در فیلم «Southside With You» ظاهر خواهند شد؛ این فیلم در مورد ظهر تابستانی در سال ۱۹۸۹، هنگامی که باراک اوباما، وکیلی جوان، با همسر آینده خود، میشل رابینسون قرار ملاقاتی می‌گذارد است.

این زوج برای گذراندن روز، قرار ملاقاتی در انستیتو هنر شیکاگو گذاشته و بعد از آن برای دیدن فیلم «Do the Right Thing» ساخته اسپایک لی به سینما رفتند. این زوج سه سال بعد ازدواج خود را جشن گرفتند.

ریچارد تن، با کارگردانی این فیلم اولین تجربه کارگردانی خود را رقم خواهد زد و او همچنین وظیفه نوشتن فیلم‌نامه را هم بر عهده داشته است؛ همچنین گفته می‌شود که فیلم‌برداری فیلم، در ماه آگوست سال جاری آغاز خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که فیلم "Southside With You" حال و هوایی شبیه فیلم کلاسیک مستقل «قبل از سحر»(Before Sunset) ساخته لیچارد لینک‌لیتر دارد، که در آن هم داستان رومانتیک زوجی که در یک قطار یکدیگر را می‌بینند و عاشق هم می‌شوند، روایت می‌شود.

پارکر سایرز بازی در فیلم «اسنودن» را به پایان رسانده و در آینده در فیلم «تشریح جین دو»( The Autopsy of Jane Doe) با بازی برایان کاکس و امیل هرش ظاهر خواهد شد. تیکا سامپتر هم بیشتر برای بازی در فیلم زندگینامه جیمز براون که «Get on Up» نام دارد شناخته می‌شود و به تازگی بازی در فیلم «Ride Along 2» به همراه اولیویا مان را به پایان برده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو