دانلود انیمیشن Lego Star Wars Terrifying Tales 2021

منبع: دانلود ها

127

1400/8/23

20:00


انیمیشن-Lego-Star-Wars-Terrifying-Tales

نام انیمیشن: Lego Star Wars: Terrifying Tales – قصه‌های ترسناک لگو استار وارز

سال انتشار: ۲۰۲۱

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

کیفیت: WEBRip 1080p / WEBRip 720p / WEBRip x265 720p / WEBRip x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد؛ ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

انیمیشن Lego Star Wars Terrifying Tales 2021 دقیقا پس از وقایع قسمت نهم سری استارز وارز به‌نام The Rise of Skywalker جریان دارد. در این انیمیشن، پو دامرون و BB-8 را می‌بینیم که فرودی اضطراری روی سیاره آتشفشانی موستافار را تجربه می‌کنند. آن‌ها با گرابالا هوت دوست داشتنی ملاقات می‌کنند که کارهای زیادی را در این سیاره انجام داده است. او رئیس قلعه دارث ویدر است و قصد دارد که اولین هتل لوکس را با الهام از کهکشان Sith ایجاد کند. در این حین، اتفاقات جالبی رخ می‌دهد که شخصیت‌های مهم سری کم کم وارد داستان شده و در قلعه اسرار آمیز این سیاره، ماجراهای بزرگ خودشان را دنبال می‌کنند.

ماجراهای کمدی در این سری دنبال شده و ‌‌BB-8 به‌عنوان همراه دامرون نکات جالبی از ماجرا می‌فهمد. این سیاره ویژگی‌های جالبی دارد و کم کم نیروهای شیطانی وارد ماجرا می‌شوند که پو را به درد زیادی گرفتار می‌کنند. فضای شاد و مندی برای علاقه‌مندان سری استار وارز در این انیمیشن فراهم شده است و می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. جهان لگویی این انیمیشن هم زیبا و دوست داشتنی بوده و در قسمت‌هایی از ماجرا هم اتفاقات ترسناکی را خواهیم دید که برای شخصیت‌های سری رخ می‌دهد.


info

After the events of Star Wars: Episode IX – The Rise of Skywalker (2019), Poe Dameron and BB-8 must make an emergency landing on the volcanic planet Mustafar where they meet the greedy and conniving Graballa the Hutt. The crime boss has purchased Darth Vader’s castle and is renovating it into the galaxy’s first all-inclusive Sith-inspired luxury hotel. While waiting for his X-Wing to be repaired, Poe, BB-8, Graballa, and Dean (a plucky and courageous young boy who works as Graballa’s mechanic) venture deep into the mysterious castle with Vader’s loyal servant, Vaneé.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو