دانلود بک آپ استیم بازی Halo Infinite – Multiplayer Beta برای کامپیوتر

دانلود بک آپ استیم بازی Halo Infinite – Multiplayer Beta برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

246

1400/8/26

23:51


بازی Halo Infinite شما را به دوران جدیدی از سری هیلو خواهد برد. به‌ مناسبت بیستمین سالگرد این مجموعه، نسخه بتای چندنفره این بازی از هم‌اکنون در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید به‌صورت رایگان به تجربه آن در ایکس باکس و کامپیوتر بنشینید. سفر شخصی اسپارتان خود را می‌توانید از همین حالا و با فصل اول شروع کرده و منتظر رویدادهایی باشید که درون بازی اصلی آن‌ها را تجربه خواهید کرد. بخش کمپین این بازی از آخرین ماه سال میلادی شروع خواهد شد و طرفداران بالاخره می‌توانند آماده رویایی با دشمنان خود شوند. تمام امیدها از بین رفته است و سرنوشت بشریت از حالت تعادل خارج می‌شود.

Halo Infinite Multiplayer Beta DC20211117 PC-DLHA

دانلود-بازی-Halo-Infinite-Season-1

مستر چیف آماده مقابله با بی‌رحم‌ترین دشمنی است که تا به حال با آن روبرو شده است. حال شما باید وارد زره بزرگ‌‌ترین قهرمان بشریت شده و یک ماجراجویی حماسی تمام عیار را دنبال کنید. مقیاس عظیمی از حلقه‌های هیلو در این بازی وجود دارد و می‌تواند تجربه‌ای خاص را در مجموعه برای‌تان داشته باشد. بازی از یک بخش چندنفره هم برخوردار است که طراحی آن دوباره توسط سازندگان انجام گرفته است و می‌توانید به‌روزرسانی‌های فصلی را همراه با تجربه‌ای بلند مدت در این بخش داشته باشید. رویدادهای بازی منحصربه‌فرد بوده و حالت‌ها و نقشه‌های جدیدی را هم در بازی خواهیم دید.

محتوای این بخش تمرکز خوبی روی ایجاد جامعه جدید داشته است و بعد از مدت‌ها باید بتواند نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند. نبرد تیم‌های بزرگی را خواهیم دید که هرکدام از ترکیب غنی سلاح‌ها استفاده می‌کنند و حال این شما خواهید بود که می‌توانید از ماشین‌ها و تجهیزات متنوع برای خلق فرصت‌های جدید برای خود استفاده کنید. نبردهای بزرگی در انتظار شما است و تا می‌توانید، باید اسپارتان خود را سفارشی سازی کرده و در بازی Halo Infinite وارد نبرد نهایی شوید. این سیستم شخصی‌سازی، کاری می‌کند که اسپارتان را دقیقا هم راستا و متناسب با کاراکتر خودتان طراحی کرده و آن را دوست داشته باشید.


info

Notice: The Halo Infinite multiplayer beta is available now and free to play. Halo Infinite (Campaign) will launch on December 8th at 18:00 UTC.

The next era of Halo begins! To celebrate the 20th Anniversary of the franchise, Halo Infinite’s multiplayer beta is available now and free to play on Xbox and PC. Begin your personal Spartan Journey today with Season 1, “Heroes of Reach”, and stay tuned for upcoming, limited-time in-game events and exclusive rewards. Halo Infinite’s campaign is available for pre-order now and launches December 8.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 RS5 x64

Processor: AMD Ryzen 5 1600 or Intel i5-4440

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD RX 570 or Nvidia GTX 1050 Ti

DirectX: Version 12

Storage: 50 GB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 19H2 x64

Processor: AMD Ryzen 7 3700X or Intel i7-9700k

Memory: 16 GB RAM

Graphics: Radeon RX 5700 XT or Nvidia RTX 2070

DirectX: Version 12

Storage: 50 GB available space

راهنمای نصب

1) ابتدا کلاینت استیم را از اینجا دانلود و نصب کنید. اجازه دهید تا آپدیت شود. وارد اکانت استیم خود شوید (اگر اکانت ندارید، اکانتی رایگان بسازید).

2) دیتای دانلودشده خود از دانلودها را اکسترکت کنید. وارد محیط استیم شوید. در گوشه ی بالا سمت چپ بر روی گزینه ی Steam و سپس Backup and Restore Games کلیک کنید. سپس گزینه ی Restore a Previous Backup را انتخاب کنید.

3) فایل های دانلودشده خود را به استیم آدرس دهید تا آن ها را شناسایی کرده و بازی را نصب کند.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

هشدار بسیار مهم! نسخه فعلی، تنها بخش مالتی پلیر بازی را داراست که راهنمای استفاده از آن در بخش راهنمای نصب همین مطلب گفته شده است. نسخه کامل بازی شامل بخش کمپین، در 8م دسامبر 2021 منتشر خواهد شد. درضمن، این مالتی پلیر در حالت بتا (آزمایشی) می‌باشد و کاملا رایگان است.

—————-

دانلود بازی Halo Infinite Multiplayer Beta DC20211117 STEAM BackupDLHA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو