آنچه در مورد کلن کلش نمی دانید !

منبع: تالاب

113

1400/9/3

07:45


آنچه در مورد کلن کلش نمی دانید !

امروزه از بازی کلش آف کلنز به عنوان یکی از نام آشنا ترین و محبوب ترین بازی ها در بین گیمر های بازی موبایل یاد می شود. این بازی از سال ۲۰۱۳ میلادی مورد استقبال بسیاری از کاربران موبایل و … قرار گرفت و توانت به جایگاه بسیار فوق العاده ای در دنیای بازی های موبایل دست یابد.

 

کلن یا قبیله یکی از آپشن های اصلی و اولیه موجود در بازی می باشد که امروزه به یک قابلیت بسیار ارزشمند و مهم تبدیل شده است به طوری که خرید کلن کلش اف کلنز مانند خرید اکانت های کلش آف کلنز رایج می باشد. ما در این مقاله به معرفی برند کوک سنتر، معتبرترین مرجع خرید کلن کلش اف کلنز و خرید اکانت های کلش آف کلنز و کلش رویال میپردازیم.

 

کلن یا قبیله در بازی کلش آف کلنز :

همانطور که گفته شد کلن کلش جز یکی اصلی ترین و ابتدایی ترین آپشن های موجود در بازی می باشد که مزیت های فوق العاده قابل توجهی برای کاربران به همراه دارد. بازی کلش آف کلنز از ابتدای عرضه تا به امروز دستخوش تغییرات بسیار قابل توجهی شده است و آپشن های بسیار زیادی به آن اضافه یا حذف شده اند. اگر شما نیز یکی از کاربران این بازی پرطرفدار باشید می دانید که شرکت سوپرسل هرساله آپدیت های جدید با امکانات جدید و بسیار هیجان انگیزی مثل تان هال جدید، نیرو های جدید و … را به بازی اضافه میکند.

 

اما کلن جز آن دسته از امکانات بازی می باشد که از ابتدای عرضه تا به امروز دست نخورده باقی مانده است. کلن یا قبیله به شما این اجازه را میدهد که شما بتوانید به صورت گروهی و به همراه دوستان خود به توسعه و پیشرفت دهکده بپردازید. با عضویت در قبیله شما میتوانید به سایر هم گروهی های خود کمک کنید و در رشد و توسعه دهکده ایشان نیز موثر باشید. عضو شدن در کلن آپشن های مختلفی مثل قابلیت انجام نبرد های قبیله ای، لیگ ها و … را برای شما فراهم میکند و شما با شرکت در این چالش های میتوانید غنیمت های بسیار زیادی کسب نمایید.

 

لول و رتبه بندی در کلن های کلش آف کلنز :

کلن ها همان قبایل موجود در بازی کلش آف کلنز نیز مانند دهکده اصلی، ساختمان ها، نیرو ها و … دارای سطح و لول می باشند. با پیروزی در نبرد های چند نفره و لیگ ها شما میتوانید به مرور زمان سطح کلن خود را افزایش دهید. بالا رفتن سطح شما اجازه دسترسی به آپشن های جدید و تازه ای را برای شما صادر میکند. به عنوان مثال با رسیدن سطح کلن به ۵، نیرو های دریافتی و اهدایی شما یک لول بالاتر می روند و با رسیدن کلن به لول ۱۰، سطح نیرو های دریافتی ای اهدایی ۲ لول افزایش پیدا میکند. به علاوه بالا رفتن سطح کلن، آپشن هایی نظیر حاشیه های پرچم زیباتر و … را نیز برای شما به همراه خواهد داشت. امروزه لول یا سطح کلن برای بسیاری از پلیر های بازی کلش اف کلنز یک آپشن و اعتبار محسوب میشود.

آنچه در مورد کلن کلش نمی دانید !

رتبه بندی در کلن های بازی کلش اف کلنز به عنوان دلیل اصلی معاملات و خرید کلن کلش اف کلنز محسوب می شود. افرادی که یک کلن را خریداری میکنند به رتبه ی رهبری در کلن دست پیدا میکنند. رهبر کلن به بالاترین سطح در یک قبیله دست پیدا می کند و تمام اختیارات قبیله در دسترس آن قرار دارد. رهبر یا لیدر کلن می تواند رتبه بندی بقیه اعضا قبیله از قائم مقام ، پیشکسوت، عضو و … را تعیین کند به علاوه می تواند برخی افراد را از قبیله خارج یا به قبیله دعوت کند. 

 

همچنین لیدر قبیله به تمام تنظیمات و آپشن های موجود در قبیله نظیر طراحی پرچم، توضیحات قبیله ، آپشن های لازم برای ورود به قبیله و … دسترسی دارد. قائم مقام بالاترین رتبه در قبیله بعد از رهبر می باشد که از تمام قابلیت های لیدر برخوردار است ولی نمی تواند رتبه رهبر را تغییر دهد و آن را از قبیله بیرون کند. پیشکسوت در رتبه بعدی و عضو ساده، اخرین مقام موجود در قبیله است که از هیچ آپشن و امکاناتی برخوردار نمی باشد. با خرید کلن کلش اف کلنز میتوانید به مقام رهبری دست یابید و رتبه بندی تمام اعضای کلن را با توجه به سلیقه خود تغییر دهید.

 

قیمت کلن کلش آف کلنز :

 همانطور که گفته شد خرید کلن کلش مانند خرید اکانت های آن بسیار رایج و پرطرفدار می باشد و همان گونه که قیمت اکانت های کلش آف کلنز باهم متفاوت است، قیمت خرید کلن کلش اف کلنز نیز متنوع و متفاوت است. عوامل و آپشن های مختلفی بر روی قیمت اکانت های کلش اف کلنز تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال تعداد اعضا کلن، مجموع تعداد کاپ های اعضا کلن، لول کلن ، سطح کلن در لیگ های برگزار شده و … همگی جز عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت خرید کلن کلش اف کلنز اکانت کلش آف کلنز می باشند. هرچه میزان و سطح موارد نام برده شده بیشتر باشد، قیمت کلن نیز افزایش پیدا میکند.

 

آنچه در مورد کلن کلش نمی دانید !

خرید کلن کلش اف کلنز از کوک سنتر :

کوک سنتر یکی از معتبر ترین و با سابقه ترین وب سایت های فعال در زمینه خرید و فروش اکانت های کلش آف کلنز ، کلش رویال و کلن کلش اف کلنز می باشد که شما میتوانید برای خرید کلن کلش اف کلنز به این وب سایت مراجعه فرمایید.

 

دقت داشته باشید که فرآیند خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز نیازمند به یک مرجع ایمن و مطمئن می باشد تا از سودجویی و کلاهبرداری هنگام خرید و معامله جلوگیری شود. کوک سنتر یکی از مطمئن ترین راه های موجود برای خرید کلن کلش اف کلنز یا فروش آن می باشد. این وب سایت دارای قوانین و ضوابط بسیار ایمن و اصولی می باشد که به شما این اجازه را میدهد تا با راحتی و با اطمینان خاطر به خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز، خرید کلن کلش اف کلنز و … بپردازید. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو