هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو


منبع: نی نی بان

71

1400/9/6

09:16


دستگاه لیپوست چیست هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

لیپوست چیست؟

کاویتاسیون اولتراسونیک یا کاویتاسیون اولتراسوند یک روش زیبایی است که برای از بین بردن رسوبات چربی در بدن شما استفاده می شود. این درمان ادعا می کند که به عنوان یک جایگزین موثر و کم تهاجمی برای لیپوساکشن عمل می کند.

دستگاه لیپوست خطر دارد؟

خطرات بسیار کمی در ارتباط با این روش وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که هیچ عوارض جانبی وجود ندارد.

کبودی و درد از عوارض جانبی کوتاه مدت شایع هستند و برخی افراد پس از بهبودی این درمان دچار شلی پوست یا فرورفتگی و امواج در پوست خود می شوند.

عوارض عمل لیپوست چیست؟

لیپئست اولتراسونیک به عنوانعملی بسیار راحت تبلیغ می شود زیرا برگشت پذیری آن حداقل است و عوارض جانبی نادر است. زمان‌برترین بخش فرآیند ممکن است یافتن و مشاوره با یک ارائه‌دهنده مجاز و آموزش دیده باشد که تجربه انجام درمان را دارد.

عوارض عمل لیپوست چیست؟ هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟

کاویتاسیون اولتراسونیک عموماً هزینه کمتری نسبت به لیپوساکشن سنتی دارد. هزینه ها بسته به ناحیه ای که تحت درمان قرار می گیرید و اینکه آیا به جلسات درمانی مکرر نیاز دارید متفاوت است، اما میانگین آن در حدود 8 تا 20 میلیون تومان است.

اثربخشی

این درمان از نظر اثربخشی متفاوت است و برای داشتن درک روشنی از نحوه عملکرد آن به آزمایش‌های بالینی بیشتری نیاز است.

ما برخی از منابع مورد اعتماد از مطالعاتی داریم که از حفره اولتراسونیک به عنوان جایگزینی کمتر تهاجمی برای لیپوساکشن جراحی پشتیبانی می کنند.

عمل لیپوست چگونه انجام می‌شود؟ هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

عمل لیپوست چگونه انجام می‌شود؟

کاویتاسیون اولتراسونیک که به آن لیپولیز اولتراسونیک نیز می گویند، یک درمان کانتورینگ بدن است که برای از بین بردن رسوبات چربی زیر پوست شما استفاده می شود. همچنین می توان به آن با نام های تجاری مانند Liponix یا Ultrashape اشاره کرد.

این روش جایگزین ایمن تری برای گزینه های جراحی مانند لیپوساکشن است. این درمان از امواج رادیویی اولتراسونیک برای شکستن سلول‌های چربی استفاده می‌کند که سپس توسط سیستم لنفاوی شما جذب بدن می‌شود.

کاویتاسیون اولتراسونیک با سایر روش های درمانی مشابه مانند لیپوساکشن اولتراسوند متفاوت است، زیرا نیازی به برش ندارد. این بدان معنی است که بهبودی آسان تر است. همچنین به این معنی است که نتایج ممکن است کمتر قابل توجه باشد.

چه کسانی می‌توانند عمل لیپوست را انجام دهند؟ لیپوست شکم پهلو و غبغب هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

چه کسی می‌توانند عمل لیپوست را انجام دهند؟

  • سلامت عمومی خوبی دارد
  • سیگار نمی کشد
  • انتظارات واقع بینانه دارد
  • در حال حاضر7-8 کیلوگرم از وزن هدف  است

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو