به قول آقای فراستی در نیامده!

منبع: فوت و فن

54

1400/9/15

11:22


به قول آقای فراستی در نیامده!

قبلا هم یکبار در مورد این نوشتم که اپلیکیشن مسابقات یورو ۲۰۱۶ چقدر چیز جذابی است و برای علاقه‌مندان جدی این مسابقات می‌تواند یک انتخاب درست و مفرح باشد. شب قبل یکی از دوستان در منزل ما بود و داشتیم بازی آلمان و لهستان را می‌دیدیم. اپلیکیشن را معرفی کردم و سریع آن را روی گوشی خودش نصب کرد و تنها چند دقیقه بعد با هیجان گفت که حتی می‌تواند گل‌ها به ثمر رسیده در بازی‌های قبل را هم روی این اپلیکیشن ببیند. خیلی هیجان زده بود و داشت گل‌های تیم محبوبش را روی این برنامه دنبال می‌کرد.

بعد فکر کردم تکنولوژی چقدر زندگی‌ها را تغییر داده. شاید اگر این مکالمه چند سال قبل صورت می‌گرفت نهایت رفاقت من در حق این رفیقم این بود که چند نوار وی اچ اس یا حتی سی دی دستش بدهم و بگویم این هم کالکشن فیلم‌های کارگردان یا بازیگر مورد علاقه‌ات یا حتی منتخب گل‌های مهاجمی که دوست داری. الان فقط کافی است اسم سایت را بگویی که بتواند این چیزها را دانلود کند یا اپلکیشنی را که بتواند با آن کار خودش را راه بیندازد.

یک نکته دیگر هم هست. سایت‌هایی هستند که مرجع دانلود فیلم و سریالند و همه ما از آن استفاده می‌کنیم. به جام جهانی و مسابقات یورو که می رسیم این سایت ها اکثرا مسابقات را به صورت کامل برای دانلود در اختیار کاربران قرار می‌دهند. اگر گفتید چرا؟

۱٫ نیازسنجی درست: می‌دانند مردم این بازی‌ها را دوست دارند و خیلی‌ها می‌خواهند نسخه اصلی و کامل بازی و نه های لایت‌ها یا دقایق جذاب بازی را در اختیار داشته باشند.

۲٫ بازار رقابتی: تعدد این سایت‌ها و رقابت بالا در فضای مجازی باعث شده تا به هر ترفندی برای جلب مخاطب دست بزنند. حتی یکی از سایت‌های رایگانی که از آن فیلم و سریال می‌گیرم اخیرا آنقدر سریال‌های ترکی و کره‌ای را روی سایتش گذاشته که گاهی برای یک چک کردن ساده آخرین فیلم‌ها و سریال‌های هالیوودی، ناچاری چندین بار صفحه را عوض کنی تا از حجم کره ای‌ها و ترکیه‌ای ها رها شوی. حتی سریال های کلمبیایی هم ظاهرا خیلی طرفدار پیدا کرده.در این مورد حتما در همین مورد می‌نویسم.

۳٫ تلاش تمام و کمال برای جلب مشتری بیشتر و افزایش رضایتمندی: اینکه دیگر تابلو است و اصلا نیازی نیست در موردش توضیحی بنویسم.
بخش خصوصی هر جا باشد آبادش می‌کند. رقابت سالم بین بخش خصوصی هر جا باشد بهترین اتفاق‌ها در آن رخ می‌دهد. کاربران از رقابت بخش خصوصی با یکدیگر بیشتر سود می‌برند تا رقابت بخش خصوصی و دولتی!

***
 
رفته بودیم خانه یکی از فامیل و بساط ماهواره هم به راه بود. یک دفعه میزبان گفت : فلانی! تو که سریال بازی الان یک سریال همیجی پخش می‌شود که مدتهاست ما را سرکار گذاشته. یک سریال کلمبیایی در مورد یک قاچاقچی مواد مخدر که حالا تصمیم گرفته مواد مخدر را نابود کند.

سریالش آنقدر چرت و پرت بود که واقعا چند دقیقه‌اش را توی رودربایستی دیدم و بعد پیچاندم. بازی‌ها مزخرف، کاراکترها عین کارکترهای فیلم‌های هندی حداعلای همه چیز! بدهایش شر مطلق و خوب‌هایش خوب مطلق. چرند به معنی مطلق کلمه. یعنی به قول مسعود فراستی در نیامده! خود مقوا!

شما برکینگ بد را نگاه کنید! شما پرسون اف اینترست را ببینید. مجموعه وایر یا شنود. دکستر مثلا. چه می‌دانم سریال خانه پوشالی را ببینید. سریال انگلیسی لوتر را ببینید. چطور کسی حاضر می‌شود همچین سریال‌های برجسته‌ای را بگذارد کنار و بنشیند صد و شصت قسمت یک سریال درپیت را ببیند؟ بازی تاج و تخت را ندیده باشد و بعد به این سریال مزخرف کلمبیایی بگوید سریال مهیج! خیلی برایم عجیب بود.

***
 
یک سریال جدیدی آمده به نام پریچر. کشیش. واعظ. هر طور دوست دارید ترجمه‌اش کنید. چیز جالبی است. دو سه قسمتش هم تا الان بیشتر آپلود نشده ولی دیدن دارد.

بازی تاج و تخت به آخر فصل شش رسیده و من هنوز یک قسمت از فصل جدید را هم ندیده‌ام. دارم برکینگ بد را تمام می‌کنم و اواسط فصل آخر هستم. اگر هنوز این را ندیده‌اید بروید ببینید. سریال درجه یکی است.

فیلم خوب هم زیاد است اما به شدت در کف بتمن و سوپرمن هستم. یک نسخه‌اش را دانلود کردم که نزدیک یک گیگ اینترنتم را خورد و بعد دیدم نسخه پرده‌ای است! منتظر نسخه جوخه خودکشی هم هستم. این هم به نظرم فیلم تاپی است. کلا فیلم‌های ابرقهرمانی الان بهرتین انتخاب‌ها برای دیدن هستند. خلاقانه و دیدنی. شما فیلمی برای تماشا کردن پیشنهاد می کنید؟ یا سریالی؟ اگر پایه هستید زیر همین مطلب کامنت بگذارید.


 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو