مرجع تقلید جهان شیعه پیش از ظهر امروز بعد از تزریق دوز سوم واکسن کرونا با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) از ایثارگری‌های کادر درمان در ایام کرونا تقدیر و اظهار کرد: مدافعان سلامت که واقعاً زحمت فراوان کشیدند و در این راه با فداکاری و تقدیم شهید از سلامت جامعه و جان مردم مواظبت نمودند که زبان از بیان این زحمت قاصر است ان شاء الله خداوند به همه آنها توفیق و سلامتی عنایت فرمایید.

وی در ادامه به اهمیت جایگاه سلامت در جامعه اشاره کرد و افزود: یکی از ضروریات هر جامعه ای حیات مردم و حفظ حیات و سلامتی می باشد چرا که خداوند متعال حیات را دوست دارد و برای حیات انسان ها بسیار ارزش قائل شده است. در اسلام برای حیات و سلامتی جان آدمی احکام و دستوراتی فراوانی وضع شده است که نشان از اهمیت این موضوع می باشد.

مرجع تقلید جهان تشیع یکی از اقدامات مهم وزارت بهداشت را واکسیناسیون همگانی بیان و تاکید کرد: اگر پزشکان و متخصصان حاذق، متدین و متخصص تشخیص دهند لازم است که واکسیناسیون همگانی انجام شود و باید تا برطرف شدن کامل این ویروس منحوس با جدیت پیگیری شود. بنده معتقدم به اینکه بر همه واکسن زدن لازم است به خاطر اینکه تشخیص اطباء و متخصصان این امر را تایید نموده اند. اگر کسانی نیامدند و کوتاهی کردند و عواقب منفی پیدا کنند آنها در پیش خداوند  مسئول هستند هر چند ممکن است معلوم نباشد اثر مفید واکسن زدن تا چه مدت در بدن می ماند.