آریا گرانده و ۷۴ محصول ۳۶ دلاری برای فروش

منبع: بیتوته

135

1400/9/20

01:17


آریا گرانده و ۷۴ محصول ۳۶ دلاری برای فروش



آریا گرانده،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

آریا گرانده غیر از درآمدهای هنری ، در عرصه های مختلف اقتصادی فعال است و هولدینگ زیر نظر او درآمدی افسانه ای برایش به وجود آورده است از جمله ژاکت کریسمس او که این روزها بسیار پرفروش شده اند.

به گزارش ایران آرت، آریا گرانده خواننده و بازیگر در کنار فعالیت هنری خود با سرمایه گذاری در محورهای مختلف ۷۴ محصول برای فروش دارد که با برند او بسیار هم مورد توجه است.

 

گفته می شود میانگین قیمت هر محصول آریا ۳۶.۷۱ دلار است اما نکته بسیار جالب درآمد حاصل از این فروش  ها ۱۰,۲۳۹,۷۴۰ دلار در سال است.

 

گرانده بیش از ۱۰ میلیون دلار از کالا‌های خود به دست می‌آورد که بیشترشامل اقلام خاصی مانند ژاکت کریسمس است که مو‌های دم اسبی نمادین او را به تصویر می‌کشد، می‌باشد. با این حال، این هنوز کسری از دارایی خالص ۲۰۰ میلیون دلاری اوست.

 

آریانا گرانده بوترا متولد ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳ خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی است.گرانده در بوکا راتون، فلوریدا زاده شد و حرفه خود را در سال ۲۰۰۸ از ۱۵ سالگی در نمایش موزیکال ۱۳ در تئاتر برادوی آغاز کرد.

 

او به خاطر ایفای نقش گربه ولنتاین در مجموعه‌های تلویزیونی نیکلودئون ویکتوریوس (۲۰۱۰–۲۰۱۳) و سم و کت (۲۰۱۳–۲۰۱۴) به شهرت رسید. او پس از آن در سال ۲۰۱۱ قراردادی را با ناشر آمریکایی ریپابلیک رکورد زد، پس از اینکه مدیران این ناشر فیلم‌های یوتیوب مربوط به بازخوانی ترانه‌های او را کشف کردند، امضاء کرد. نخستین آلبوم او با عنوان ارادتمند شما (۲۰۱۳) با ژانر پاپ و آراندبی که تحت تأثیر موسیقی دهه ۱۹۵۰ میلادی قرار داشت، به برترین رتبه جدول فروش موسیقی بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده آمریکا رسید، در حالی که تک آهنگ آغازین آن با عنوان «راه» در میان ده رتبه برتر در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو