ایندیپندنت گزارش داد، قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امکان دارد فردا (سه‌شنبه) تکرار شود زیرا در قرعه‌کشی امروز، مسوول یوفا اشتباهی را در جریان قرعه کشی انجام داد که منجر به اعتراض خبرنگاران و بعضی از مسوولان حاضر در مراسم بود.

در جریان قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، برای مشخص شدن حریف ویارنال، نماینده یوفا به اشتباه گوی منچستریونایتد را هم در گوی‌ها گذاشته بود و پس از این که آرشاوین نام منچستر به عنوان حریف ویارئال خواند، به دلیل هم‌گروهی این دو تیم، ارشاوین مجبور شد گوی دیگری را بردارد که دیگر تیم شهر منچستر یعنی منچسترسیتی حریف نماینده اسپانیا شد. پس از این و به جای این که نماینده یوفا، گوی حاوی نام منچستریونایتد را به دیگر گوی‌ها اضافه کند، این کار را نکرد و برای مشخص شدن حریف اتلتیکو مادرید، این گوی نبود و احتمال برخورد اتلتیکو مادرید و منچستریونایتد به صفر رسید تا تیم اسپانیایی حریف بایرن مونیخ در مرحله بعد شود.

در انتها منچستری‌ها به دلیل اتفاقی که در این مراسم افتاده بود، حریف پاری‌سن ژرمن در مرحله حذفی شدند تا رسانه‌های مختلف این احتمال را بدهند که به دلیل این اشتباه نماینده یوفا، این قرعه‌کشی دوباره تکرار شود. البته هنوز یوفا موضعی را در این خصوص نگرفته و واکنشی به این مساله نشان نداده است.