لیفت اندوسکوپیک ابرو چیست؟ هزینه آن چقدر است؟

منبع: برترین ها

78

1400/9/23

18:05


لیفت اندوسکوپیک ابرو یکی از بهترین روش‌های لیفت ابرو است که مزایای زیادی را با خود به همراه دارد. هزینه لیفت به روش اندوسکوپیک چقدر است؟ آیا این روش عوارضی به همراه دارد؟

برترین‌ها: لیفت اندوسکوپیک ابرو یک عمل زیبایی است که موقعیت و شکل ابرو‌های کم پشت را بهبود می‌بخشد. حالات صورت، احساسات ما را به دیگران منتقل می‌کند. ویژگی‌های صورت، از جمله چشم‌ها، ابرو‌ها و پیشانی، نقش مهمی در بیان احساسات ما در هر لحظه ایفا می‌کنند. به عنوان مثال، افتادگی ابرو می‌تواند احساس غمگینی، خواب آلودگی یا سردرگمی را ایجاد کند. مردم اغلب در قضاوت احساسات شما بر اساس شکل ظاهری ابرو‌ها و پیشانی شما اشتباه می‌کنند. اگر تاثیرات روند پیری تصور نادرستی از احساس شما به دیگران می‌دهد، می‌توانید با روش لیفت اندوسکوپیک ابرو، که به عنوان لیفت پیشانی نیز شناخته می‌شود، این مشکل را برطرف کنید.

لیفت اندوسکوپیک ابرو چیست؟ هزینه آن چقدر است؟

لیفت اندوسکوپیک ابرو چیست؟

لیفت اندوسکوپیک ابرو روشی است که افتادگی بیش از حد پوست پیشانی را از بین می‌برد. این کار به بازیابی حالت ابرو‌ها و قد آن‌ها کمک می‌کند و چین و چروک‌ها و چین‌های پیشانی را صاف می‌کند. ظاهر صورت شما را جوان و درخشان می‌کند و ظاهری شاداب‌تر به شما می‌بخشد. چشمان شما روشن‌تر و هوشیارتر به نظر می‌رسند. اگر این عمل به درستی انجام شود، یک اثر طبیعی ایجاد می‌کند و ظاهری جوان‌تر به افراد می‌دهد. لیفت اندوسکوپیک ابرو همچنین می‌تواند چشم‌ها را باز کند و حتی برخی از چین و چروک‌های پیشانی را بهبود بخشد. اگرچه اثرات هر گونه لیفت ابرو در نهایت با گذر زمان و افزایش سن و با وجود نیروی جاذبه زمین محو از بین می‌رود. اما در نهایت اثرات این روش بسته به وضعیت پوست شما دارد و ممکن است برای سال‌های زیادی باقی خواهد بماند. به منظور حفظ ماندگارترین نتایج ممکن، برخی از جراحان بوتاکس معمولی را برای استراحت عضلات ابرو و پیشانی توصیه کند.

مزایای لیفت اندوسکوپیک ابرو

در حالی که روش‌های دیگری برای لیفت ابرو مانند لیفت ابرو سنتی وجود دارد، لیفت ابرو به روش اندوسکوپیک در مقایسه با آن‌ها مزایای متعددی دارد. برخی از مزایای لیفت اندوسکوپیک ابرو شامل موارد زیر است:

  • در لیفت ابرو سنتی، برای انجام عمل جراحی، برش گوش به گوش لازم است. با این حال، در لیفت ابرو به روش اندوسکوپی، تنها چند برش کوتاه در پوست سر ایجاد می‌شود که در پشت خط مو پنهان می‌شود.
  • از آنجایی که لیفت آندوسکوپی ابرو نسبت به روش سنتی کمتر تهاجمی است، دوره نقاهت پس از جراحی سریعتر است. عوارض جانبی کمتری دارد و به دلیل کوتاه و کوچک بودن برش ها، خون کمتری از دست می‌رود.
  • زمان عمل بسیار کوتاهتر از لیفت ابرو به روش سنتی است.
  • از آنجایی که آندوسکوپ به مانیتوری متصل است که نمای نزدیک از بافت‌های پیشانی را نشان می‌دهد، به جراح اجازه می‌دهد تا تغییرات دقیق تری در عضلات صورت ایجاد کند.
  • این روش باعث ایجاد پیشانی صاف‌تر با چین و چروک‌های کمتر در اطراف چشم می‌شود. ابرو‌ها بلند شده و بهتر مشخص می‌شوند.
  • صاف کردن چین و چروک‌های صورت

با بلند کردن ابرو و از بین بردن پوست و بافت اضافی، چین و چروک پیری در قسمت بالایی صورت نیز صاف می‌شود. خطوط افقی در سراسر ابرو و خطوط عمودی بین ابرو‌ها که به عنوان خطوط اخم شناخته می‌شوند، با ظاهری صاف و جوان‌تر از بین می‌روند.

  • چشم‌ها را باز می‌کند

در برخی موارد، افتادگی ابرو می‌تواند به طور قابل توجهی بر ظاهر پلک‌های بالایی تأثیر بگذارد و باعث بسته‌تر چشم‌ها شود. حتی آرایش کردن را نیز دشوارتر کند. بالا بردن ابرو باعث باز شدن ناحیه چشم می‌شود و شما را هوشیارتر و جوان‌تر نشان می‌دهد.

لیفت اندوسکوپیک ابرو چیست؟ هزینه آن چقدر است؟

لیفت آندوسکوپیک ابرو چگونه انجام می‌شود؟

لیفت اندوسکوپیک ابرو یک روش پیشرفته لیفت ابرو است که ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر به شما می‌دهد. اولین گام در روش لیفت اندوسکوپیک ابرو بیهوشی است. جراح با داروی بیهوشی عمومی یا آرامبخش وریدی شما را بیهوش می‌کند تا در طول عمل دردی را احساس نکنید. در مرحله بعد، سه تا پنج برش کوچک در امتداد خط مو ایجاد می‌شود. این برش‌ها به دلیل اندازه و محل قرار گرفتنشان، جای زخم قابل مشاهده‌ای باقی نمی‌گذارد.

با استفاده از آندوسکوپ، جراح می‌تواند همه چیز را از خط مو تا ابرو تنظیم کند. سپس جراح ماهیچه‌های پیشانی و ابرو را مجددا تنظیم و جابجا می‌کند و چربی اضافی و بافت ماهیچه‌ای را از بین می‌برد. در طول عمل، پزشک جراح ابرو را ۳ تا ۵ میلی متر برای لیفت طبیعی بالا می‌آورد و با استفاده از دستگاه‌های فیکس کننده اندوتاین، لیفت را در جای خود قرار می‌دهد. پس از این، پوست در موقعیت بالا‌تر قرار می‌گیرد و محکم می‌شود. در این روش ماهیچه‌ها سفت می‌شود و در عین حال ظاهر پیشانی شما را صاف می‌شود. این فرآیند تنظیم بافت با استفاده از بسیاری از ابزار دقیق از جمله آندوسکوپ انجام می‌شود.

این ابزار دارای نور و دوربین کوچکی است تا دید و دقت بیشتری را به جراح بدهد. پس از تکمیل فرآیند، برش‌ها با استفاده از بخیه‌های طبی بسته می‌شوند. اگر ابرو‌های شما نامتقارن هستند، با این نوع لیفت می‌توان این مشکل را برطرف کرد. پس از اتمام عمل، مقداری تورم و مقداری کبودی مشاهده خواهید کرد. با این حال، ظرف ده روز یا کمتر چهره شما به روال عادی خود باز می‌گردد.

چه کسانی کاندید‌های خوب برای لیفت اندوسکوپیک ابرو هستند؟

کاندیدای خوب برای لیفت اندوسکوپیک ابرو افرادی هستند که دچار افتادگی ابرو هستند که آن‌ها را خسته یا غمگین نشان می‌دهد. همچنین افرادی که دارای چین‌های عمیق افقی در پیشانی و شیار‌های بزرگ در بین چشم‌ها هستند، نیز می‌توانند در درمان با این روش قرار گیرند. به هر حال لیف اندوسکوپیک ابرو یک عمل زیبایی است که به شما کمک می‌کند از شر چین و چروک‌های پیشانی خود خلاص شوید. همچنین اگر می‌خواهید ابرو‌های خود را بالا ببرید، یا پوست بیش از حدی دارید که باعث می‌شود پلک‌های شما ظاهری کلاه دار پیدا کنند، یا علاقه‌مند به احیای ظاهر صورت خود هستید، جراحی آندوسکوپی ابرو برای شما مناسب است.

لیفت اندوسکوپیک ابرو چیست؟ هزینه آن چقدر است؟

لیفت اندوسکوپیک ابرو چیست؟ هزینه آن چقدر است؟

جراح مناسب برای لیفت اندوسکوپیک ابرو

بهترین نتیجه از لیفت اندوسکوپیک ابرو با پیدا کردن جراح مناسب شروع می‌شود. در حالی که لیفت ابرو با آندوسکوپی تغییری در شخصیت شما ایجاد نمی‌کند، اما می‌تواند ظاهری جوان‌تر را برای شما به ارمغان بیاورد که به نوبه خود به شما اعتماد به نفس می‌دهد تا بهترین چهره‌ای که می‌خواهید داشته باشید. برای بهترین نتایج ممکن، باید مطمئن شوید که جراح شما دارای تخصص مربوطه است و به درستی در این روش آموزش دیده است. در نهایت، بخواهید تصاویر قبل و بعد از بیماران قبلی را ببینید تا مطمئن شوید که نتایج جراح شما با انتظارات شما مطابقت دارد. بهتر است برای پیدا کردن حراجی متخصص به درمانگاه‌هایی مراجعه کنید که شناخته شده باشند. یا با فردی که قبلاً این عمل را به دست جراح انجام داده است صحبت کنید و نتیجه کار را روی صورت فرد ببینید. هنگامی که جراح پلاستیک ایده آل خود را پیدا کردید، بقیه کار به عهده اوست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو