حمایت از عملکرد صداوسیما در ماجرای گوهر عشقی

منبع: برترین ها

76

1400/9/26

15:19


کارشناس مسائل سیاسی گفت: در مسئله حمله دو موتورسوار به خانم گوهر عشقی به روایت دوربین‌ها مشخص شد که نه موتورسواری در کار بوده و نه کسی این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

فارس نوشت: کارشناس مسائل سیاسی گفت: در مسئله حمله دو موتورسوار به خانم گوهر عشقی به روایت دوربین‌ها مشخص شد که نه موتورسواری در کار بوده و نه کسی این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده است.

محمدکاظم انبارلویی کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به خط دروغ خبری شبکه‌های معاند و ضد انقلاب در مورد گوهر عشقی و روشن‌سازی مسئله توسط صدا و سیما، اظهار داشت: ضد انقلاب یک اصل ثابت را در راهبرد تبلغاتی خود دنبال می‌کنند و آن اینکه با بهانه و بی بهانه انقلاب را مورد حمله قرار می‌دهند. وی افزود: ضد انقلاب به دنبال سناریوسازی مبنی بر نقض حقوق بشر علیه ملت و حکومت ایران است.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در مسئله حمله دو موتورسوار به خانم گوهر عشقی به روایت دوربین‌ها مشخص شد نه موتورسواری در کار بوده و نه کسی این خانم را مورد ضرب و شتم قرار داده است و با یک گزارش مستند و مستدل دروغ‌پردازی چند روزه دشمن افشا شد.

انبارلویی در همین باره به مسئله ناآرامی‌های اصفهان اشاره و ادامه داد: در حوادث اصفهان نیز مشخص شد خانمی که خودش را به مردن زده بود، زنده است. بنابراین بنای دشمن علیه ایران، دروغ، فریب و اغواگری است و این عادت همیشه آنها است. وی افزود: صدا و سیما در مسئله گوهر عشقی بسیار خوب عمل کرد و امروز ما می‌بینیم که اعتبار رسانه‌های بیگانه به دلیل دروغ‌پردازی‌ها به شدت فرو کاسته شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو