چاپ عالی عکس های سیاه و سفید

منبع: فوت و فن

53

1400/9/27

09:12


چاپ عالی عکس های سیاه و سفید

تصاویر فوق العاده به بهترین روش ها برای ارائه نیاز دارند. در حالیکه جوهر های رنگی استاندارد نمی توانند همان رنگ هایی را که در عکس های تان دارید ، چاپ کنند اما انواعی از آن ها هم وجود دارند که با چندین کارتریج مشکی اضافی می توانند سایه های بهتری ایجاد کنند و نتایج بهتری هم برای شما در پی داشته باشند. با پی گرفتن مطالب این راهنما می توانید به آسانی عکس های تک رنگ تان را به بهترین نحو چاپ کنید.

نکاتی برای چاپ تک رنگ

۱) جوهر های رنگی استاندارد می توانند رنگ هایی را تولید کنند که شما خواستارش نیستید. برخی از پرینتر های HP و Epson از دو یا سه کارتریج مشکی برای ایجاد سطوح سایه مختلف استفاده می کنند که باعث ایجاد نتایجی بهتر خواهد شد. Epson R2400 با جوهر ultraChrome K3 یکی از موارد مورد علاقه ماست.

۲) اغلب با افزودن یک تون رنگی ، عکس شما می تواند به عنوان یک عکس رنگی تلقی شود و از مشکلات مربوط به چاپ شما را رهایی دهد.

۳) از کاغذ های گلاسه استفاده کنید.انها می توانند در چاپ های تک رنگ بسیار بهتر از کاغذ های معمولی باشند.

۴) تصاویر می توانند می توانند با وجود نور پس زمینه صفحه نمایش روشن تر دیده شوند. آنها را تیره تر کنید و برای تصحیح خروجی چاپ ، کنتراست را افزایش دهید.

۵) برای به دست آوردن بهترین نتایج ممکن , عکس های تان را به ازمایشگاه هایی مجهز بفرستید که انها را روی کاغذهای حساس به نور هالوژنی نقره ای چاپ می کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو