استخدام کریستن بل برای حواس پرتی از اپل

منبع: فوت و فن

93

1400/10/1

12:06


استخدام کریستن بل برای حواس پرتی از اپل


 

این دفعه سامسونگ به جای آن‌که بخواهد دائما اپل را له کند، تصمیم می‌گیرد تا با ساخت یک آگهی برای Galaxy Tab S با استفاده از "کریستن بل" (Kristen Bell)، و شوهرش "دکس شپرد" (Dax Shepard)، کلی شادی و حواس پرتی ایجاد کند.
اگر شما فکر می‌کنید از وقتی که اپل محصولات جدید خود را بر روی صحنه در جهان عرضه کرده، سامسونگ تمام ساعت‌های اخیر خود را زانوی غم بغل گرفته است، احتمالا درست فکر کرده‌اید! از بعضی جهات، هر چند می‌توان گفت که شما فقط حواس خودتان را منحرف کرده‌اید؛ باید به خودتان یادآوری کنید که راه‌های دیگری هم برای تبلیغات وجود دارد. مثلا… استخدام کریستن بل!
بنابراین در یک تبلیغ جدید برای Galaxy Tab S، کریستن، ستاره "Veronica Mars" و "House Of Lies"، بل باردار و شوهرش دکس شپرد در حال تلاش و زحمت برای پیش بردن زندگیشان دیده می‌شوند. آن‌ها یک زن و شوهر هالیوودی پر از استرس می‌باشند؛ آن‌ها تعهداتی دارند؛ آن‌ها مسئولیت دارند؛ آن‌ها مصاحبه‌های بازیگری دارند. در نهایت، تبلت سامسونگ با مدیریت خود، کمی آن‌ها را از کارهای همیشگی منحرف کرده و آن‌ها را همان زن و شوهر با عشق و محبت همیشگی که می‌شناسیم (شاید هم نشناسیم!) نشان می‌دهد. آن‌ها می‌توانند باز هم با هم بخندند؛ آن‌ها باز هم می‌توانند به یک دیگر کمی دروغ‌های کوچک بگویید؛ آن‌ها می‌توانند روی مبل دراز بکشند و از روزشان لذت ببرند.
در واقع، اگر شما می‌خواهید یک زندگی کامل با همسری کامل در خانه کامل هالیوودی داشته باشید، برای خودتان یک Samsung Galaxy Tab S بگیرید!

یاسمن فراهانی فرد

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو