دستگیری ۶نفر از نزاع جمعی در یاسوج

منبع: برترین ها

62

1400/10/2

09:49


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری ۶ نفر از منازعین دستجمعی شب گذشته در اکبرآباد شهر یاسوج گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است با اراذل و اوباش به شدت برخورد می کنیم.

ایرنا: فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستگیری ۶ نفر از منازعین دستجمعی شب گذشته در اکبرآباد شهر یاسوج گفت: امنیت مردم خط قرمز پلیس است با اراذل و اوباش به شدت برخورد می کنیم.

سردار کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر یک فقره نزاع دستجمعی در محله اکبرآباد شهر یاسوج ،موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۴ ولایت شهر یاسوج قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی به محض اطلاع از موضوع، در محل حاضر و در اقدامی ضربتی ۶ نفر از منازعین را دستگیر و آرامش را در محل برقرار کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی های اولیه انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرده اند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار مصطفایی ابراز داشت: اخیراً کلیپ هایی در فضای مجازی در خصوص رفتار زشت و بسیار ناپسند اراذل و اوباش در شهر یاسوج منتشر شده که پلیس با هماهنگی دستگاه توانمند قضایی عملیات شناسایی و دستگیری متهمان را در دستور ویژه کار خود قرار داده است.

وی عنوان کرد: اراذل و اوباشی که بخواهند زمینه ایجاد ناامنی را فراهم کنند با دیوار مستحکم نیروی انتظامی روبرو می شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو