متن در مورد معجزه خدا

منبع: گهر

834

1400/10/2

23:52


اگر می خواهید از جملات و متن در مورد معجزه خدا در زندگی و کارتان استفاده و یا در کپشن اینستاگرام و وضعیت واتس اپ و اینستاگرام به نمایش بگذارید می توانید از متن های زیبای زیر در مورد معجزه خدا استفاده کنید.

متن در مورد معجزه خدا, جدید 1400 -❤️ گهر

*******

خدا یه سری قانون خاص داره که اگه به اونها عمل کنی معجزه هاش رو میبینی. در واقع وقتی به قوانین عمل کردی دیگه اسم اتفاقایی که برات رخ میدن معجزه نیست چون تو میدونی چرا به وجود اومدن.

*******

بعضی آدمها وارد زندگی ات می شوند که می توانی آنها را معجزه خدا بدانی. انگار قبل از آنها تمام رابطه هایی که داشته ای و تمام کسانی که اطرافت بودند سوءتفاهمی بیش نبودند. آنها طوری لبخند را به لبت می آورند، طوری تو را به زندگی امیدوار می سازند و طوری تو را عاشق خود میکنند که تو به معجزه بودن آنها ایمان می آوری. امیدوارم در زندگی تک تک تان چنین معجزه ای رخ دهد.

*******

می خواهی معجزه خدا را ببینی؟ پس به او ایمان داشته باش. عده ای می گویند خدایا در زندگی ام معجزه ای میخواهم، معجزه ای که همه چیز را تغییر دهد، معجزه ای که برایم اتفاقات خوش و زیبایی را به ارمغان آورد اما دقیقاً بعد همین حرف ها ایمانی که باید در دل داشته باشند را از خدا سلب کرده و به غیر متوصل می شوند. برای دیدن معجزه خدا تنها روی او حساب باز کن، توجه ات را از غیر بردار و چشم امیدت را به دستان خدا گره بزن آن موقع میبینی که اتفاقات شیرین زندگی چگونه معجزه وار برایت یکی پس از دیگری رخ خواهند داد.

*******

متن در مورد اگر خدا بخواد

زندگی یک معجزه از سوی خداست پس از آن نهایت استفاده را ببر. تو یک بار بیشتر فرصت زندگی نداری و یک بار بیشتر نمی توانی این دنیا را تجربه کنی پس چرا خودت را محدود کنی؟ چرا خودت را در بند قوانین کنی؟ از خودت بودن و از تجربه دنیا لذت ببر، سعی کن معجزه خدا را به خوبی درک کنی. زندگی خیلی شیرین تر از آنچه که در ذهنت تصورش را میکنی هست فقط باید به دنبال درک و تجربه هر چه بیشتر آن باشی.

*******

خدا را به شکل یک پادشاهی زورگو که دنیا رعیت اوست نگاه نکن. خدا در قلب توست، به تو نزدیک تر از آنچه که فکرش را میکنی هست. خدا نه پادشاه هست و نه صاحب رعیت، خدا یک انرژی منبع است و تو هم قسمتی از آن انرژی. پس اگر میخواهی معجزه را در زندگی ات ببینی، باور کنی که قسمتی از خدایی چون روح خدا در تو دمیده شده. تفکراتی که به تو می گوید خدا مانند آن حاکم زورگوست را رها کن، باور کن که خدا در همین حوالیست کافیست او را با چشم دل ببینی تا معجزه هاش در زندگی ات هویدا شوند.

*******

به خاطر بسپاریم همراهی خدا با انسان مثل نفس کشیدن است
آرام، بی صدا، همیشگی . .

*******

شعر در مورد معجزه خداوند

گر سینه شود تنگ، خدا با ما هست

گر پای شود لنگ، خدا با ما هست

دل را به حریم عشق بسپار و برو

*******

صبح آمده تا که عشق ابراز کنی

لبخند زنان پنجره را باز کنی

هر روز تو یک منظره از زیبایی ست

با نام خدا هفته که آغاز کنی

*******

وقتی خدا از پشت دستهایش را روی چشمانم گذاشت
از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم
که فراموش کردم او منتظر است تا نامش را صدا کنم…..

*******

متن معجزه خدا در اوج ناامیدی

آموخته ام که وقتی ناامید میشوم
خداوند با تمام عظمتش ناراحت میشود
و عاشقانه انتظار میکشد که به رحمتش امیدوار شوم . . .

*******

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو