منبع: دکوراسیون

1,671

1400/11/26

18:59


طرح کناف 2022

اگر شما تمایل دارید تغییراتی قابل توجه را در دکوراسیون داخلی منزل تان ایجاد نمایید بهتر است از کناف سقف استفاده کنید. کناف سقف در انواع مدل ها و اشکال هندسی مختلف موجود می باشند و شما می توانید از بین آن ها مدلی مناسب را انتخاب نمایید. در ادامه مطلب با انواع طرح کناف ۲۰۲۲ آشنا خواهید شد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

طرح کناف ۲۰۲۲ شیک و زیبا

سقف کاذب کناف هیچوقت جایگزین سقف اصلی نمی گردد زیرا ساختار این نوع سقف به صورتی می باشد باید روی یک سطح متصل گردد همچنین کناف سقف جزء صفجه های پیش ساخته گچی است که این نوع صفحه ها با توجه به سفارش مشتریان و در انواع سایز و ابعاد مختلف برش داده می شوند سپس این نوع سقف به کمک سازه خاص روی سقف اصلی قرار داده می شود به همین دلیل بهتر است شما از این مدل سقف کاذب کناف برای تزیین سقف بخش های مختلف تان استفاده نمایید.

نورپردازی کناف

مبل و میز

مدل سقف کناف برای بخش های مختلف منزل

در زمان انتخاب کناف برای پذیرایی و نشیمن بهتر است به نکات زیر توجه داشته باشید :

۱٫ جنس کناف :

جنس رویه کناف ها با یکدیگر متفاوت می باشند و جنس رویه هر کناف بیانگر نوع عایق آن می باشد و بهتر است شما جنس کناف را با توجه به محیطی که تمایل دارید کناف را در آنجا نصب کنید انتخاب نمایید. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که دارای آب و هوای مرطوب می باشد بهتر است جنس سقف کناف از بین جنس های عایق رطوبت انتخاب نمایید.

۲٫ توجه به ارتفاع سقف :

اجرای دکوراسیون داخلی

بعد از اجرای سقف کناف ، ارتفاع سقف مقداری کوتاه تر به نظر می رسد بنابراین بهتر است شما مدلی را انتخاب نمایید که بعد از نصب آن فضای منزل تان دلگیر و کوچک به نظر نرسد.

۳٫ انتخاب طرح مناسب :

طرح کناف را بهتر است به گونه ای انتخاب نمایید که با وسایل و سبک دکوراسیون منزل تان مطابقت و همخوانی داشته باشد. اگر فضای منزل شما دارای دیزاینی کلاسیک است باید طرح سقف کناف را از بین طرح های کلاسیک انتخاب نمایید همچنین اگر دکوراسیون منزل تان مدرن است می توانید کنافی را انتخاب نمایید که در ساختار آن از ترکیب چوب و کناف استفاده شده باشد.

۴٫ رنگ کناف :

انتخاب رنگی مناسب برای کناف از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما رنگ کناف سقف را به گونه ای انتخاب نمایید که با رنگ سایر وسایل منزل و رنگ دیوارپوش ها مطابقت و همخوانی داشته باشد.

از کناف سقف می توانید در قسمت های مختلف منزل نظیر اتاق خواب ، آشپزخانه و راهروی ورودی و … استفاده نمایید و تغییراتی مثبت را در این بخش های مختلف منزل ایجاد نمایید.

کناف سقف علاوه بر این که ظاهری جذاب را به سقف منزل می بخشد دارای مزایای زیادی نظیر سرعت بالا در نصب ، مقاومت در برابر زلزله و … می باشد همچنین این مدل سقف کاذب کناف مقرون به صرفه نیز می باشد به همین دلیل اغلب افراد تمایل دارند برای تزیین سقف منزل خود از این سقف کاذب و جذاب استفاده نمایند.

 

کناف مخصوص سقف

طرح کناف 2022 شیک و زیبا

 

کناف سقف پذیرایی شیک و زیبا

سقف کناف برای منزل

طرح کناف مخصوص سقف در سال 2022

کناف خاص و زیبا

طرح و نورپردازی کناف 2022

کناف برای پذیرایی

طرح کناف برای اتاق پذیرایی در سال 2022

مدل کناف جدید

کناف سقف خاص

طرح کناف 2022 با دیزاین کاربردی

مدل کناف طرحدار 2022

کناف مخصوص سقف

کناف دایره ای شکل

کناف برای پذیرایی

طرح کناف دایره ای و زیبا 2022

طرح زیبا کناف

کناف سقف

طراحی نورپردازی برای کناف

کناف نشیمن

کناف نشیمن

کناف برای سالن پذیرایی

کناف برای پذیرایی

کناف برای نشیمن

طرح کناف شیک و متفاوت 2022

کناف خاص

کناف مخصوص نشیمن

کناف کار شده و جذاب

نورپردازی برای کناف

کناف زیبا مخصوص پذیرایی

طرح کناب

نورپردازی کناف سقف

کناف دایره ای شکل و جذاب

نورپردازی سقف کناف

برای انتخاب نورپردازی کناف باید به طرح کناف توجه داشته باشید و نورپردازی را برای سقف کناف طراحی نمایید که زیبایی و جذابیت این مدل سقف کاذب چند برابر شود.

برای نورپردازی کناف می توانید از لوسترهای مدرن و کلاسیک استفاده نمایید همچنین از چراغ های سقفی نیز برای طراحی نورپردازی سقف کناف استفاده می شود. اگر تمایل دارید سقف منزل تان طراحی مدرنی داشته باشد می توانید نورهای مخفی را در اطراف ساختار کناف به کار ببرید.

کناف دایره ای شکل

کناف چوبی و شیک

طراحی نورپردازی کناف

کناف ساده و زیبا

کناف سقف و دیوار

طراحی نو

کناف مخصوص پذیرایی

طرح کناف 2022 شیک و متفاوت

کناف برای اتاق خواب

کناف ساده

مدل کناف جدید

نورپردازی کناف

طرح زیبا و شیک کناف

کناف زیبا برای سقف پذیرایی

کناف برای سالن پذیرایی

کناف برای نشیمن

کناف زیبا سقف

نورپردازی کناف

طرح کناف فانتزی 2022

طرح کناف دایره ای

مدل کناف ساده

کناف شیک و خاص

کناف برای سقف پذیرایی

کناف پذیرایی 2022

مدل سقف کناف 2022

طرح کناف سقف شیک 2022

نورپردازی سقف کناف

طرح کناف برای سقف در سال 2022

طرح کناف اتاق خواب 2022

کناف برای اتاق پذیرایی

طرح کناف 2022 با دیزاین جالب و خاص

مدل های کناف شیک و خاص

برای نصب کردن کناف سقف بهتر است از فردی با تجربه و مهارت کافی استفاده نمایید زیرا اگر نصاب از مهارت کافی در زمینه نصب این مدل سقف برخوردار نباشد ممکن است طراحی سقف تان بعد از نصب کناف نامطلوب به نظر برسد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو