دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه ضمن بازدید از یگان های نیروی دریایی سپاه در منطقه شمال خلیج فارس از نزدیک وضعیت آمادگی رزم و توان رزمی- عملیاتی یگان های شناوری، موشکی، جنگال و پهپادی را مورد بررسی میدانی قرار داد و آخرین تاکتیک ها و برنامه های ارتقاء توان رزم را به فرماندهان یگان های عمل کننده ابلاغ کرد. 

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت : هدف از تداوم این بازدیدها و مشاهده عینی وضعیت یگان های مستقر در منطقه شمال خلیج فارس،  بررسی آخرین وضعیت آمادگی‌های رزم  یگان ها و عرض خداقوت به رزمندگان دریا دل منطقه سوم نیروی دریایی سپاه می‌باشد.

دریادار تنگسیری تصریح کرد : به حمدالله بررسی‌های میدانی  نشان از وجود روحیه غیرت دینی، شجاعت و سلحشوری نیروها و آمادگی کامل سامانه‌ها و تجهیزات عملیاتی در تمامی وضعیت های رزم دریا پایه می باشد . 

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اعلام مثبت بودن سطح آمادگی‌ها برای دفاع از مرزهای آبی و منافع و امنیت کشور عزیزمان، گفت: با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی هوشمند بر اوضاع منطقه شمال خلیج فارس، امنیت پایدار و مطلوبی در این منطقه برقرار است.

در ادامه سردار تنگسیری با اشاره به نقش و تأثیر معنویت در آمادگی رزم، ابراز داشت: آنچه در نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه موج می زند، مشاهده روحیه معنوی و برادری است که هر چه تقویت شود هنوز جا برای ارتقا دارد و باید بیشتر مورد توجه همه ما رزمندگان قرار گیرد.

در ادامه این بازدید، سردار تنگسیری با حضور در یادمان شهدای والفجر ۸  به مقبره شهدای والامقام و یادمان شهدای والفجر هشت، ادای احترام کرد.

با رصد کامل و اشراف اطلاعاتی هوشمند، امنیت پایدار و مطلوبی در شمال خلیج فارس برقرار است