طرز تهیه چای انگلیسی یک نوشیدنی گرم و متفاوت

منبع: آرگا

45

1401/7/12

18:10


در این مقاله طرز تهیه چای انگلیسی که یکی از چای های متنوع و خوشمزه است را مطالعه می کنید. این چای با شیر، کارامل و چای سیاه تهیه می شود. شما می توانید در این بخش تهیه این چای را مطالعه کنید.

یکی از انواع نوشیدنی های گرم و خوشمزه ای که می توانید به راحتی در خانه تهیه کنید، چای انگلیسی بوده این چای محبوبیت زیادی دارد و در این بخش می توانید، طرز تهیه این چای انگلیسی را مطالعه کنید.

اگر می خواهید یک نوشیدنی متنوع داشته باشید و برای پذیرایی در مهمانی ها از آن استفاده کنید علاوه بر آموزش تهیه چای انگلیسی در این مطلب می توانید دستور تهیه چای کرک و چای ماسالا را نیز در مطالب قبلی آرگا مطالعه کنید. با این آموزش ها بر اساس ذائقه خود می توانید اقدام به تهیه چای مورد دلخواه تان نمایید.

چای انگلیسی

مواد لازم

  • چای سیاه دم شده: ۲ پیمانه
  • کارامل و شکر: یک تا دو قاشق چای خوری
  • شیر گرم: یک پیمانه

طرز تهیه چای انگلیسی متفاوت

برای آماده کردن این چای محبوب می توانید از چای سیاه یا چای کیسه ای نیز استفاده کنید. تهیه این چای بسیار ساده بوده و در کمتر از چند دقیقه می توانید یک چای خوش طعم تهیه کنید. ابتدا باید، چای را دم کرده و شکر یا کارامل را در کف فنجان سرو کنید. حالا چای دم شده را به آرامی اضافه کرده تا با مواد ترکیب نشود.

در مرحله بعدی شیر گرم را به ترکیبات خود اضافه کنید. توجه داشته باشید، چای را به آرامی به مواد خود اضافه نمایید. حالا چای انگلیسی شما آماده بوده و می توانید نوش جان کنید. این چای را می توانید، در کنار بیسکوییت سرو کنید. طعم این چای بسیار عالی بوده و برای عصرانه یک وعده مناسب می باشد.

طرز تهیه چای انگلیسی

نکات تکمیلی تهیه چای انگلیسی

استفاده از انواع ادویه ها در این چای بنا به سلیقه و ذائقه شما می باشد. شما می توانید از ادویه دارچین، هل و زنجبیل در این چای نیز استفاده نمایید. افزودن میخک در این چای نیز طعمی بسیار عالی داشته و می توانید از دیگر ادویه های دلخواه نیز در این چای استفاده کنید. در صورت دلخواه با اضافه کردن این ادویه های چای می توانید، طعم یک چای ماسالا را تجربه نمایید.

همچنین در صورت دلخواه می توانید از چای کیسه ای نیز در این نوشیدنی گرم استفاده کنید. سرو این نوشیدنی در کنار بیسکوییت و کیک ها نوش جان نمایید. طعم این چای بسیار عالی بوده و می توانید جایگزین مناسبی برای چای های ساده باشد.

افزودن کارامل در این چای نیز می تواند، طعمی عالی داشته باشد. شما برای مزه دار کردن این نوشیدنی می توانید از شکر یا مقداری کارامل استفاده کنید. در صورتی که می خواهید چایی غلیظ تر داشته باشید می توانید، شیر را کمی هم بزنید تا حالت فومی شکل پیدا کند.

مواد اولیه چای انگلیسی

در پایان ضمن همراهی با این مطلب، برای آشنایی با دیگر انواع نوشیدنی گرم می توانید کلیک نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو