قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز

قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز


منبع: نی نی بان

54

1401/7/16

09:10


قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز

اگر می‌خواهید برای فرزندتان انواع طلا را ببینید؛ سپس بهترین و به صرفه‌ترین را برایش انتخاب کنید؛ باید از قیمت سرویس طلای بچه گانه، مطلع باشید. این سرویس‌ها را می‌توانید در بازار طلای شهرتان ببینید اما اطلاع نداشتن از عوامل موثر بر قیمت سرویس طلا و همچنین ناآگاهی از مدل مناسب سرویس بچگانه زیورآلات طلا، می‌تواند خرید شما را تبدیل به یک تجربه نادرست کند. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره این موارد بیشتر بگوئیم. 

سرویس طلای بچه گانه شامل چیست؟

برای خرید سرویس بچه گانه طلا باید بدانید که چه اجزایی از این سرویس را می‌توانید تهیه کنید. معمولا سرویس طلا شامل گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبند است. این موارد را می‌توانید در قالب یک سرویس تهیه کنید یا اگر هزینه آن برای‌تان سنگین می‌شود؛ نیم ست بخرید. نیم ست طلا شامل گردنبند و آویزی است که با طرح یک جفت گوشواره، ست هستند. 


مطلب پیشنهادی: قیمت سرویس طلا با سنگ فیروزه، زیبایی خیره‌کننده


قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز

ارزش خرید سرویس طلای بچه گانه

هیچ بچه‌ای از زیبایی زیورآلات و سرویس طلا، سر در نمی‌‌آورد. بیشتر والدین هستند که این طلاها را برای فرزندشان می‌خرند که بتوانند با این کالاهای باارزش، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای فرزندشان داشته باشند. در این میان انواع سرویس طلای بچه گانه مدل‌های زیبا و خاصی دارند که در نگاه اول دل خریداران را می‌برند و والدین دوست دارند حتما این مدل‌ها بامزه را برای فرزندشان تهیه کنند اما وقتی بخواهید از دید سرمایه گذاری به این قضیه نگاه کنید؛ برخی از مدل‌های خیلی زیبای طلای بچه گانه اصلا ارزش خرید ندارد. 

اکثر والدین جواهرات طلای کودکان را به عنوان یک سرمایه گذاری یک بار خریداری می کنند زیرا طلا یک دارایی است. علاوه بر این، نه تنها کودکان خردسال، بلکه جواهرات طلا نیز یک گزینه عالی برای هدیه دادن به نوزادان هستند، زیرا هدیه دادن جواهرات طلا به نوزاد تازه متولد شده بسیار فرخنده تلقی می شود. به علاوه، جواهرات طلا به عنوان یک میراث ارزشمند در نظر گرفته می شود که از نسلی به نسل دیگر منتقل می شود.


مطلب پیشنهادی: بهترین برند طلای ایرانی، چند نکته‌ای که هنگام خرید طلا باید بدانید


الف] چرا جواهرات طلا بهترین هدیه برای کودکان است؟
قبل از دوران مدرن، تمدن های بسیاری از اهدای جواهرات طلا به نوزادان تازه متولد شده جشن می گرفتند. این نه تنها برای اهداف تزئینی بلکه برای محافظت از نوزادان در برابر ارواح شیطانی بود.

قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز

به کودکان کوچک در مناسبت‌های خاص مانند تولد، جشنواره‌ها و غیره جواهرات مختلفی داده می‌شود. حتی امروزه نیز جواهرات طلا بهترین گزینه برای هدیه برای کودکان نوپا است، به همین دلیل است که گزینه‌های طراحی مختلفی برای جواهرات طلای کودک در گوشواره و دستبند وجود دارد.

تولد نوزاد همیشه لحظه ای برای گرامی داشتن است، بنابراین هدیه دادن جواهرات طلا مانند خاطره ای برای تمام خانواده است. جواهرات طلا نیز دارای اهمیت مذهبی و معنوی قابل توجهی است.
به عنوان مثال، دستبندهای Nazariyas به نوزادان در هند برای دفع شر هدیه داده می شود. همچنین اعتقاد بر این است که جواهرات طلا سلامت و خوش شانسی را برای نوزاد به ارمغان می آورد.


مطلب پیشنهادی: جدیدترین مدل گردنبند طلا، زیبا با قیمت مناسب


هر مراسم سنتی بدون طلا به عنوان هدیه در هند ناقص است. جواهرات طلا برای نشانه های آتش مانند برج حمل، لئو و قوس نیز خوش یمن در نظر گرفته می شود. جواهرات طلای سفارشی نه تنها کودک شما را خوشحال می کند، بلکه به شما احساس رضایت نیز می دهد.

قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز

جواهرات طلای درخشان بهترین گزینه برای هدیه دادن به نوزادان و نوزادان هستند. کوچولوهای شما شایسته استقبال تماشایی هستند، پس چه چیزی شایسته تر از جواهرات طلا است؟

از جواهرات طلای نوزاد پسر گرفته تا جواهرات طلای دختر بچه، گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین بسته به ترجیح شخصی خود انتخاب کنید.


مطلب پیشنهادی: فروش اقساطی طلا، چرا گولدمود انتخاب خوبی است؟


ب] سن مناسب برای نوزادان برای استفاده از جواهرات چیست؟
تصمیم گیری در مورد سن مناسب برای جواهرات دشوار است، زیرا شما جواهراتی را برای نوزادان نیز در دسترس دارید. بیشتر مردم در مقایسه با کودکان کوچکتر روی جواهرات کودک سرمایه گذاری می کنند. اگر فرزند دختر شما شش ساله است، می توانید برای او گوشواره جواهرات الماس یا طلا یا گل میخ بخرید. اما این به میزان مسئولیت پذیری دختر کوچک شما نیز بستگی دارد.

قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز

اکثر والدین معتقدند که بهتر است گوش های کودک را زمانی که کوچک هستند سوراخ کنند، زیرا درد کمتری در آن وجود دارد. بیشتر والدین همچنین کودک را مجبور می‌کنند تا رشته‌های طلایی کوچکی را در گوش سوراخ‌دار ببندد، که باز هم به آداب و سنن بستگی دارد.


مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید جواهر، 7 نکته مهم برای شناخت سنگ مرغوب


کودکان ده ساله مسئولیت پوشیدن جواهرات طلا را نشان داده اند. می توانید جواهراتی از طلا، نقره یا الماس به دختر یا پسر کوچک خود هدیه دهید. دختران بیشتر گردنبند، زنجیر و گوشواره های کوچک را ترجیح می دهند. آنها همچنین دوست دارند دستبند را به رخ بکشند.

پسران جوان دوست دارند دستبندهای طلای طراحی شده را به رخ بکشند، بنابراین این یک انتخاب ایده آل برای آنها است. جواهرات سفارشی نیز وجود دارد که می توانید انتخاب کنید تا کودکانتان احساس خاص بودن کنند.

قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز

ج) توصیه های اندازه گیری هنگام انتخاب جواهرات کودکان
سبک ها و اندازه های مختلفی برای جواهرات کودکان به صورت آنلاین وجود دارد، که انتخاب سایز مناسب را دشوار می کند؟ اگر اندازه آن مناسب نباشد، فرزندان شما نمی توانند جواهرات را بپوشند. اندازه مناسب نیز باعث ایجاد تفاوت در راحتی می شود. اگر اندازه بزرگ یا خیلی کوچک باشد، می تواند به کودک شما، به ویژه نوزادان آسیب برساند. همچنین در مورد حلقه ها، اندازه مناسب بیشترین اهمیت را دارد. به علاوه، اگر طراحی سفارشی شده باشد، نمی توانید با اندازه اشتباه کنید.


مطلب پیشنهادی: استایل ملکه الیزابت، جسورترین ۹۶ ساله دنیا که خوب می‌پوشید!


قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز

اندازه قفل - اندازه قفل در اکثر جواهرات بچه‌ها استاندارد است. در حالی که اندازه قفل در حدود 14 تا 16 اینچ است، به نوع قفلی که انتخاب می کنید نیز بستگی دارد. اگر یک آویز/قفل طلای سفارشی است، ممکن است اندازه‌گیری به کلمات یا حروف الفبا بستگی داشته باشد. اگر بچه‌ها کوچک هستند، اندازه قفل باید کوچک تا متوسط ​​باشد. مدیریت قفسه های بلندتر می تواند دردسرساز باشد، بنابراین باید اندازه ای را انتخاب کنید که برای شاهزاده خانم کوچک یا پسر کوچکتر شما مناسب باشد. اندازه قفسه به طرح مد روزی که انتخاب می کنید نیز بستگی دارد.


مطلب پیشنهادی: کیت میدلتون و جواهرات ملکه: جواهرات سلطنتی نصیب چه کسی خواهد شد؟


قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز


اندازه حلقه - به اندازه انگشتر، معمولاً به ضخامت انگشتان بستگی دارد. محبوب ترین اندازه ها از 44 تا 53.44 است و 46 انتخاب ایده آل برای دختران جوان است. برای اهداف هدیه، مهم است که اندازه حلقه را بزرگتر نگه دارید. اگر مناسب نباشد، بعدا می توان از آن استفاده کرد. خرید انگشتر بعد از سه تا چهار سالگی برای دختران توصیه می شود.


مطلب پیشنهادی: جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس، چند می‌ارزد؟


اندازه دستبند - اندازه دستبند ایده آل باید بین 5 تا 6 اینچ باشد. اما این به نوع دستبند انتخابی شما، ریز بودن دست و غیره نیز بستگی دارد. مهم است که دستبندهای بچه گانه با بند قابل تنظیم را انتخاب کنید تا بعداً نیز به راحتی پوشیده شوند. برای سه راهی

قیمت سرویس طلای بچه گانه، عوامل موثر و مدل‌های جدید بازاز

بچه ها، اندازه ایده آل می تواند بالای 7 اینچ باشد.
بهترین را انتخاب کنید - هنگامی که بهترین سبک جواهرات را برای فرزندان خود پیدا کردید، زمان آن رسیده است که به ایمنی نگاه کنید. جواهرات هنگام پوشیدن باید ایمن باشند، در غیر این صورت ممکن است به کودکان شما آسیب برساند. هنگام خرید جواهرات طلای انحصاری برای پسران و دختران جوان، همیشه مواردی را در نظر بگیرید. بنابراین، منتظر چه هستید؟ هم اکنون بهترین جواهرات را برای کودکان خود خریداری کنید و آنها را فوق العاده شاد کنید!

مطلب پیشنهادی: باارزش‌ترین جواهرات ملکه الیزابت را بشناسید + عکس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو