جنجالی شد: دیدار بهمن فرمان آرا و عزت ضرغامی در وزارت میراث/ من تا الان که ۸۱ سالم، رانتی از جایی نگرفته ام

منبع: ایران آرت

17

1401/7/17

10:01


دیدار بهمن فرمان آرا با عزت الله ضرغامی در وزارت میراث بازتاب وسیعی در شبکه های اجتماعی داشت و فرمان آرا را مجبور به واکنش کرد.

ایران آرت: بهمن فرمان آرا کارگردان سینمای ایران که این روزها مشغول پیش تولید فیلم جدیدش با نام «چشم‌ها» براساس رمان بزرگ علوی است، تاکید کرد که برای گرفتن اجازه کار برای حضور در اماکن تاریخی ، به تازگی به وزارت میراث فرهنگی و گردشگری رفته است.

به گزارش ایسنا، روز گذشته، توئیتی از عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی منتشر شده است که در آن از دیدارش با بهمن فرمان آرا کارگردان سینما نوشت و این کارگردان نیز در پی انتشار این مطلب در فضای مجازی، فیلمی را منتشر کرد و توضیحاتی داد.

در بخشی از فیلمی که منتشر شده، کارگردان «خانه روی آب» گفته است:« در ماه‌های اخیر از طریق رسانه‌ها شاید شنیده باشید که مشغول پیش تولید فیلم جدیدم با نام «چشم‌ها» براساس رمان بزرگ علوی هستم. چون روایت این رمان در سال ۱۳۲۰ می‌گذرد، ما احتیاج داشتیم برای فیلمبرداری در مکان‌های تاریخی از میراث فرهنگی اجازه بگیریم. من رفتم اجازه این کار را بگیرم.

نامه یک خطی و لیست ۶۰ تا ۷۰ مکان‌ و فضای که زیر نظر وزارت میراث فرهنگی است، را بُردم. این ملاقات فقط برای مجوز انجام این کار بوده است و هیچ موضوع دیگری در آن مطرح نبود.

موقعی که می‌بینم با این سرعت پُست گذاشته می‌شود، مثل اینکه من آمدم چیزی درخواست کنم. در حالیکه من تا الان که ۸۱ سالم، رانتی از جایی نگرفته ام.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو