بررسی تصویری افزایش ۲۰ برابری دنبال‌کنندگان علی کریمی در ۲۰ روز

19

1401/7/20

08:43


حضور و فعالیت چشمگیر حساب منتسب به علی کریمی در دوران ناآرامی‌های شهریورماه و موضع‌گیری‌های جنجالی او، شبهاتی را در خصوص چگونگی فعالیت و انگیزه‌های صاحب این اکانت در میان فعالان مجازی به وجود آورده است.

بررسی تصویری  افزایش ۲۰ برابری دنبال‌کنندگان علی کریمی در ۲۰ روز

تصویر پروفایل واقعی و جعلی
به گزارش بهداشت نیوز به نقل از ایرنا، حساب توئیتری علی کریمی از دسامبر ۲۰۱۷(آذرماه ۹۶) آغاز به کار کرده و در این مدت فقط ۶۵ توئیت منتشر کرده که به طور متوسط ماهی یک توئیت زده است که به خوبی نشان از عملکرد بسیار پایین وی در توئیتر در مدت زمان حضور در توئیتر فارسی دارد.
این فعالیت بسیار کم در بازه زمانی ۵ ساله در کنار حضور چشمگیر در دوران فوت مهسا امینی شائبه‌هایی را در خصوص انگیزه‌ها و حضور وی در شبکه‌های اجتماعی به ویژه توئیتر به وجود آورد به‌گونه‌ای که هنوز برخی بر این گمان‌اند که پشت این حساب توئیتری، شخص علی کریمی قرار نگرفته و از سوی افراد دیگر اداره و مدیریت می‌شود.
تا لحظه نگارش این مطلب این حساب توئیتری ۹۳۸ هزار دنبال‌کننده(Follower) و ۲۴ دنبال‌شونده (Following) دارد.

 

علی کریمی چگونه لیدر ناآرامی‌ها در توئیتر شد؟ / افزایش ۲۰ برابری دنبال‌کنندگان در ۲۰ روز

علاوه بر این اکانت که به حساب اصلی علی کریمی منتسب است یک حساب توئیتری دیگر با آی‌دی aliiiikarimi۸ فعالیت داشت که با مشخص شدن فعالیت جعلی این اکانت و موضع‌گیری حساب توئیتری اصلی علی کریمی، این حساب توئیتری تعلیق (suspend) شد. در جزئیات این صفحه نوشته شده بود «این صفحه برای بازنشر صحبت‌ها و تصاویر علی‌آقا کریمی در #توئیتر است، #دلسوز_وطن_اغتشاشگر_نیست».

این صفحه که فعالیت بیشتری نسبت به صفحه اصلی علی کریمی داشته، از فروردین‌ماه تا ۳۰ شهریورماه امسال که تعلیق شد، حدود ۱۴۰ توئیت منتشر کرده بود و به دلیل مشخص نبودن جعلی بودن آن، حدود ۱.۵ میلیون لایک نیز گرفته بود.
فقط در روز ۳۰ شهریورماه، ۱۰ توئیت از این حساب توئیتری منتشر شد که آخرین آن توئیت زیر است: 
«حاجی از نسل شما کسی نمونده به داد ما برسه❤

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو