عکس های جدید یلدا عباسی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید یلدا عباسی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

115

1401/7/22

14:12


یلدا عباسی زنجانی متولد ۳۰ آذر سال ۱۳۶۶ در تهران است. او بازیگر زن ایرانی می باشد. فارغ التحصیل رشته ی کارگردانی سینما است.

نمکستان : یلدا عباسی زنجانی متولد ۳۰ آذر سال ۱۳۶۶ در تهران است. او بازیگر زن ایرانی می باشد. فارغ التحصیل رشته ی کارگردانی سینما است. برادر او محسن عباسی زنجانی می باشد.

یلدا عباسی

همسر یلدا عباسی زنجانی:

یلدا عباسی در ۱۳ اسفند سال ۱۳۹۵ وقتی ۲۹ ساله بود با مهرداد پژوهش ازدواج کرد، آقای پژوهش تحصیل کرده ی رشته ی مدیریت بازاریابی می باشد.

یلدا عباسی

سابقه ی فعالیت یلدا عباسی:

یلدا از تئاتر آغاز کرد و با کارگردان هایی مثل مهران مدیری و رضا رشید پور همکاری کرده است. او در سال ۱۳۸۷ در سن ۲۱ سالگی، در کلاس استاد سمندریان بازیگری را یاد گرفت و بعد به صورت حرفه ای پا به عرصه ی تئاتر گذاشت. او در تئاتر با کارگردان های مشهوری مانند روح الله جعفری و افشین زمان کار کرد و همچنین در ورک شاپ علی رفیعی نیز شرکت کرد. او دوره ی فن و بیان و نمایش نامه نویسی را نیز زیر نظر استاد رفیعی گذراند. یلدا بیشتر در تئاتر بازی می کرد اما اولین بار در سال ۱۳۹۴ در سریال عینک آفتابی ایفای نقش کرد و وارد تلویزیون شد.

یلدا عباسی

او با مهران مدیری نیز همکاری کرده است و در سریال های عطسه و در حاشیه ایفای نقش کرده است. او این افتخار را نیز داشته است که در سال ۹۴ در مجموعه سه شو در کنار جواد رضویان باشد و با او کار کند. او می گوید من خودم را بازیگر خوش شانس می دانم زیرا در تئاتر در کنار بازیگران برجسته و بزرگی بوده ام و تجربه های زیادی را به دست آوردم. او به عنوان استعداد ویژه جوان در جشن خانه تئاتر سال ۱۳۹۵ معرفی شد. او فن و فنون بازیگری را یاد گرفت و آن را مدیون استاد سمندریان و رفیعی می باشد. او می گوید من در این مکتب رشد کردم. یلدا همیشه به دنبال نقش های سخت و متمایز است، و دوست دارد که نقش هایی را که او را به چالش می کشد را بازی کند. به نقش هایی تمایل دارد که کار هر کسی نباشد و واقعا چالش برانگیز باشد.

یلدا عباسی

آثار یلدا عباسی:

او در سریال های در حاشیه، سه شو و عطسه ایفای نقش کرده است. یلدا عباسی مانند خیلی از بازیگران تازه کار از شهرت زیادی برخوردار نیست اما ایفای نقش او در سریال های مختلف باعث می شود که مورد توجه ی کارگردانان قرار بگیرد. او در نمایش های زیادی مانند خاطرات و کابوس ها، ننه دلاور، یرما و من چجوری ممکنه یه پرنده باشم بازی کرده است. با اینکه یلدا تازه کار است اما افتخارات را به دست اورده است. او توانسته جایزه ی بازیگری در نمایش ننه دلاور و جایزه ی بازیگری در نمایش آب و اندوه را به دست بیاورد. او می تواند با تلاش و به دست اوردن تجربیات بیشتر، به نقطه ی عطف برسد و مانند دیگر بازیگران از محبوبیت و شهرت بالایی برخوردار شود.

یلدا عباسی

بیوگرافی و عکس های جدید یلدا عباسی

زندگینامه یلدا عباسی

زندگینامه یلدا عباسی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو