رعایت نکاتی مهم در هنگام خرید آنلاین انواع لوازم خانگی

منبع: ساتین

51

1401/7/23

23:21


رعایت نکاتی مهم در هنگام خرید آنلاین انواع لوازم خانگی

نکات مهم در خرید لوازم خانگی

برای خرید لوازم خانگی باید نکاتی را رعایت کرد زیرا لوازمی مانند یخچال و لباسشویی که قرار است چندین سال از آنها استفاده شود را نمی توان هر ساله تعویض کرد، بنابراین باید اطلاعات کافی درباره هر کدام از این وسایل را بدست بیاورید و بعد به انتخاب آن بپردازید. در این مقاله نکاتی که برای خرید لوازم خانگی لازم است بدانید را با هم بررسی می کنیم.

راهنمای خرید ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی یکی از پرکاربردترین وسایل آشپزخانه است که کار شستشو را برای بانوان راحت می کند. لباسشویی در مدل های متفاوتی تولید می شود اینکه کدام مدل مناسب شماست به عوامل زیادی بستگی دارد.

جاوید کالا

رعایت نکاتی مهم در هنگام خرید ماشین لباسشویی

۱- یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید ماشین لباسشویی توجه به برچسب انرژی است زیرا لباسشویی از آن دسته وسایلی است که از آن استفاده زیادی میشود و اگر میزان مصرف انرژی آن بالا باشد از نظر اقتصادی به صرفه نیست، بنابراین در هنگام خرید به برچسب انرژی توجه کنید.

۲- ظرفیت لباسشویی را باید با توجه به تعداد اعضای خانواده و میزان استفاده از ماشین لباسشویی انتخاب کنید. معمولا ظرفیت ماشین لباسشویی ها از ۵ تا ۸ کیلوگرم است. برای خانواده های پرجمعیت ظرفیت های بالاتر جوابگو است.

۳- انتخاب لباسشویی به میزان بودجه شما بستگی دارد. گاهی اوقات می توان کمی هزینه بیشتر کرد اما ماشین لباسشویی با کیفیت تری خریداری کرد، بنابراین بهتر است به کیفیت و عملکرد بیشتر از هزینه توجه کنید.

۴- میزان هوشمند بودن دستگاه نکته بعدی است، اگر می خواهید لباسشویی به روز تری داشته باشید که برنامه های شستشوی آن بیشتر و متنوع تر باشد، باید از لباسشویی های هوشمند و جدیدتر استفاده کنید.

۵- اگر در آپارتمان زندگی می کنید و مکانی برای خشک کردن لباس ها ندارید باید به دور خشک کن لباسشویی توجه کنید و ماشین لباسشویی را خریداری کنید که دور خشک کن آن بالاتر باشد. ماشین لباسشویی های خارجی معمولا دور خشک کن بالاتری نسبت به لباسشویی های ایرانی دارند.

۶ – نکته بعدی در هنگام خرید ماشین لباسشویی توجه به ضمانت نامه آن است زیرا ممکن است در هنگام استفاده به مشکل بر بخورد و شما می توانید در صورت روز داشتن داشتن ضمانت نامه هنگام بروز مشکل، با خیال راحت دستگاه را تعویض و یا تعمیر کنید.

راهنمای خرید تلویزیون

امروزه تلویزیون ها از نظر کیفیت و فناوری بسیار پیشرفته شده اند و خرید و انتخاب آنها را برای افرادی که قصد خرید دارند کمی مشکل کرده اند. در ادامه نکاتی که برای خرید تلویزیون باید مدنظر قرار دهید را بررسی می کنیم.

جاوید کالا

۱. انواع نمایشگر

امروزه تلویزیون با نمایشگرهای به روز تری وارد بازار شده است. اگر کیفیت نمایشگر برایتان اهمیت دارد بهتر است در هنگام خرید مدل های جدیدتری را بررسی کنید. در سال های گذشته تنها نمایشگرهای ال سی دی  و ال ای دی در بازار موجود بودند که کیفیت چندانی نداشتند اما امروزه نمایشگرهای OLED و کیو ال ای  دی جدیدترین مدل ها هستند.

۲. هوشمند یا غیر هوشمند

اگر قابلیت های هوشمند دستگاه مانند اتصال به اینترنت، پخش مستقیم فیلم و… برایتان اهمیت دارد باید هنگام خرید به هوشمند بودن تلویزیون تاکید کنید، اما اگر هدفتان از خرید تلویزیون تنها تماشای فیلم است، تلویزیون های غیر هوشمند نیز برایتان کفایت می کند زیرا تلویزیون های هوشمند قیمت بالاتری دارد.

۳. سایز تلویزیون

برای انتخاب سایز مناسب تلویزیون باید به متراژ محیطی که قرار است تلویزیون قرار در آنجا قرار بگیرد توجه کنید. اگر متراژ محیط شما کوچک باشد و تلویزیون بزرگ تری بخرید هنگام تماشای فیلم با چشم درد و سردرد مواجه خواهید شد، بنابراین انتخاب درست اندازه تلویزیون در هنگام خرید از اهمیت بالایی برخوردار است.

۴. کیفیت صدا

در ساخت تلویزیون ها به کیفیت صدا توجه زیادی نشده است و معمولا کیفیت صدا در تلویزیون ها پایین است. اگر میخواهید تلویزیونی با کیفیت صدای بالاتری داشته باشید می توانید از سیستم های صوتی جانبی مانند ساندبار در کنار تلویزیون استفاده کنید.

 ۵. اتصالات رایج در تلویزیون‌ها

در خرید تلویزیون حتما به وجود درگاه‌های مختلف برای اتصالات توجه کنید زیرا برای وصل کردن لپ تاپ و سایر وسایل داشتن درگاه HDMI ضروری است همچنین درگاه USB برای اتصال دوربین های عکاسی، هارد و فلش لازم است.

راهنمای خرید یخچال و فریزر

خرید یخچال نیز به علت پیشرفت در مدل ها و تنوع بالای آن، همانند سایر وسایل ذکر شده به دقت بالایی نیازمند است.

جاوید کالا

۱. کیفیت یخچال

برای خرید یخچال در مرحله اول به دنبال یخچال با کیفیت باشید زیرا یخچال دستگاهی است که دائما در حال استفاده است و نمی توان آن را دائما تعویض کرد، بنابراین باید در هنگام خرید کیفیت یخچال اولویت اول شما باشد.

۲. اندازه یخچال

نکته بعدی در خرید یخچال اندازه و ابعاد آن است که باید در هنگام خرید به آن توجه شود. اندازه یخچال باید با توجه به متراژ محیط و میزان اعضای خانواده تعیین می شود. برای مثال خانواده های پرجمعیت بهتر است از یخچال دوقلو و ساید بای ساید که حجم بیشتری دارند استفاده کنند.

۳. برچسب انرژی

در هنگام خرید به برچسب انرژی یخچال توجه کنید و سعی کنید یخچال هایی با برچسب انرژی A+ را خریداری کنید زیرا مصرف انرژی پایین تری دارند و از نظر اقتصادی به صرفه هستند و کیفیت بالاتری هم دارند.

۴. امکانات و قابلیت یخچال

در هنگام خرید باید با توجه به نیاز خود به امکانات یخچال توجه کنید.

۱. آبسردکن و یخ‌ ساز

یخچال هایی که آبسردکن و یخساز دارند از نظر مصرف انرژی بهینه تر هستند زیرا با وجود آبسردکن دیگر لازم نیست برای خوردن آب درب یخچال را باز کرد و باعث می شود مصرف انرژی کاهش پیدا کند.

۲. تنظیم کننده دما

اگر قصد خرید یخچال فریزر دارید باید به تنظیم کننده دما توجه کنید. بهتر است یخچال هایی را انتخاب کنید که در قسمت یخچال و قسمت فریزر به طور جداگانه سیستم تنظیم دما وجود دارد.

۳. طبقه بندی یخچال

در هنگام خرید یخچال به طبقه بندی و کشوهای یخچال توجه کنید و با توجه به نیازتان بهترین مدل آن را انتخاب کنید.

۴. هزینه

خرید یخچال از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا طول عمر بالایی دارد بنابراین یک یخچال با قیمت بالا و کیفیت زیاد ارزش خرید دارد. بنابراین در هنگام خرید به کیفیت بیشتر از قیمت توجه کنید.

“فروشگاه جاویدکالا” راهی ساده برای خرید آنلاین انواع لوازم خانگی

برای خرید لوازم خانگی با کیفیت و قیمت مناسب می توانید به فروشگاه جاویدکالا مراجعه کنید. فروشگاه جاویدکالا یک فروشگاه آنلاین است که شما را در یک خرید مطمئن و با کیفیت همراهی می کنند.برای مشاهده فروشگاه جاوید کالا فقط کافیست نام جاویدکالا را در گوگل سرچ کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو