بهترین و جذاب ترین عکس حلقه نامزدی برای پروفایل

بهترین و جذاب ترین عکس حلقه نامزدی برای پروفایل


منبع: آرگا

56

1401/7/24

11:08


در این مطلب مجموعه ای شیک و دوست داشتنی از عکس حلقه نامزدی را با یکدیگر مشاهده کردیم، از این تصاویر می توانید برای تزیین پروفایل تلگرام و واتساپ و اینستاگرام خود بهره ببرید.

در ازدواج حلقه نشانگر تاهل و تعهد است که در نامزدی و عروسی از این حلقه ها خواه به صورت ست و یا خواه به صورت غیر ست استفاده می شود. در بله برون نیز انگشتری به نیت نشان کردن دختر از سوی خانواده پسر فرستاده می شود که البته در دست راست قرار می گیرد و یا اگر هم حلقه بله برون که در دست چپ قرار می گیرد، پس از ازدواج به دست چپ انتقال پیدا می کند. و اما عروس و دامادهای عزیز که به تازگی ازدواج نموده اند برای اعلام ازدواج خود از تصاویر دستان خود با حلقه و یا دیگر عکس های مشابه که نشانگر متاهل شدن آنها می باشد, بهره می برند. در این مطلب ایده های زیبا و رمانتیکی از عکس حلقه نامزدی برای پروفایل را ارائه می دهیم.

عکس حلقه نامزدی جدید و شیک برای شبکه های اجتماعی

۴۰ عکس حلقه نامزدی زیبا و احساسی برای پروفایل

اکسسوری ها و زیورآلات کامل کننده ی استایل و تیپ می باشند که البته گوناگونی بسیاری در طرح، مدل و رنگ دارند. البته استفاده از این وسایل تزیینی در بین دختر خانم ها و بانوان به نسبت بیشتر از آقاپسرها و آقایان است و تنوع زیورآلات زنانه و دخترانه خیلی زیاد می باشد که دستبند، انگشتر و گوشواره را شامل می شود. همچنین از جمله ی این اکسسوری ها برای عروس و دامادها می توان به انگشتر و حلقه ازدواج اشاره داشت که به عنوان پیشکش و هدیه هنگام عقد زوجین به هم می بخشند تا از این پس در مسیر زندگی به نشان تعهد و وفاداری در دست خود داشته باشند.

عکس پروفایل حلقه نامزدی متفاوت

عکس پروفایل حلقه نامزدی جدید و لاکچری

تصویر حلقه نامزدی شیک و بینظیر برای پروفایل

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل زیبا

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل متفاوت و متنوع

حلقه ازدواج

این حلقه از جنس فلز اغلب طلا و گاهی نیز نقره، تیتانیوم ساده و یا نگین دار وجود دارد که به سلیقه ی عروس و داماد انتخاب و انگشت ازدواج آنها را می پوشاند. بر اساس فرهنگ هر ناحیه ممکن است در دست راست و یا چپ قرار بگیرد. به طور کلی اصالت قرار دادن حلقه در دست به صورت کنونی به اروپا باز می گردد، که ما ایرانیان حلقه ازدواج را در دست چپ خود جای می دهیم.

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل رمانتیک

ایده هایی احساسی از عکس حلقه نامزدی برای پروفایل

عکس حلقه نامزدی برای تزیین صفحه شخصی

عکس حلقه نامزدی برای تزیین صفحه شخصی در فضای مجازی

تصویر حلقه نامزدی زیبا برای پروفایل

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل درشبکه های اجتماعی

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل احساسی

تصویر حلقه نامزدی برای پروفایل

انگشتر و یا حلقه بله برون

در میان ما ایرانیان خیلی از ازدواج ها به صورت سنتی و توسط معرفی خانواده انجام می شود. در این مراسم ها بعد از گرفتن جواب بله از عروس خانم و خانواده او، برای رسمی و جدی تر کردن این انتخاب در دفعات بعدی انگشتری را به دختر هدیه می دهند, که در واقع او را برای پسر خود نشان می کنند که به انگشتر بله برون و یا انگشتر نشان نیز معروف است. حلقه و یا انگشتر بله برون دارای ظرافت بیشتری نسبت به حلقه و انگشترهای ازدواج می باشند.

عکس حلقه نامزدی برای زوجین جوان

عکس حلقه نامزدی تو دل برو برای شبکه های اجتماعی

ایده هایی شیک از عکس حلقه نامزدی برای پروفایل

عکس حلقه نامزدی برای تزیین صفحه شخصی تلگرام و واتساپ

عکس حلقه نامزدی زیبا و منحصر به فرد برای شبکه های اجتماعی

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل عاشقانه

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل احساسی

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل متفاوت

تصویر حلقه نامزدی برای پروفایل

عکس حلقه نامزدی احساسی برای شبکه های اجتماعی

نامزدی چیست؟

نامزدی به لاتین دوره ای از زندگی می باشد که بعد از توافق ۲ نفر جهت ازدواج در آینده شروع می گردد. قرارداد نامزدی باعث شکل گیری تعهدی اخلاقی، گونه ای نسبت خویشاوندی و آثار حقوقی می گردد. یا به بیانی دختر و پسر به منظور ازدواج و موقع میان آشنایی تا هنگام عقد رسمی و شکل گیری خانواده را دوره نامزدی گفته می شود. نامزدی اعلام نیت ازدواج به صورت رسمی می باشد. بر همین اساس در این زمان حلقه نامزدی بنا به آداب و رسوم خانواده که به اسم «حلقه های نامزدی» نیز شناخته می شوند، تهیه و از سوی دختر و پسر به هم هدیه می گردد. گفتنی است در برخی خانواده دیگر مانند سابق از انگشتر بله برون افتاده نمی شود و تنها پس از گرفتن جواب مثبت بعد از خواستگاری و توافق خانواده و دو طرف برای ازدواج و بستن قرارداد نامزدی به منظور آشنایی بیشتر، حلقه نامزدی انتخاب و استفاده می گردد.

عکس حلقه نامزدی برای حضور در شبکه های اجتماعی

ایده های رمانتیکی از عکس حلقه نامزدی برای پروفایل

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل عاشقانه

نکته : بهتر است حلقه را خیلی سایز دست نخرید، به طوری که محکم دور دست شما بچسبد؛ بلکه آن را کمی آزادتر انتخاب نمایید؛ چرا که باید در طی سال های مدید و طولانی همراه شما به منظور تعهد و وفاداری باشد. بنابراین با در نظر گرفتن اینکه ممکن است دستان شما در آینده تغییر شکل و اندازه بدهد، حلقه را ۰/۵ سایز بزرگتر سفارش بدهید.

تصویر حلقه نامزدی جذاب و جدید برای پروفایل

عکس حلقه نامزدی برای عروس و دامادها

عکس پروفایل حلقه نامزدی تو دل برو

عکس حلقه نامزدی برای پروفایل انواع شبکه های اجتماعی

ایده های بینظیری از عکس حلقه نامزدی برای پروفایل

عکس حلقه نامزدی برای تزیین صفحه شخصی

تصویر حلقه نامزدی ایده آل برای پروفایل

عکس پروفایل حلقه نامزدی منحصر به فرد

عکس حلقه نامزدی برای تزیین صفحه شخصی

عکس پروفایل حلقه نامزدی زیبا و جدید

در این مطلب ایده های زیبا و احساسی از عکس حلقه نامزدی برای پروفایل را با همراهی شما مشاهده کردیم. امیدواریم مورد توجه تان قرار گرفته باشد. همچنین برای مشاهده و آشنایی ایده های زیبایی از عکس عاشقانه زن و شوهر، عکس دونفره پاییزی، عکس عاشقانه زن و شوهر، عکس دست عاشقانه برای پروفایل شبکه های اجتماعی می توانید بر روی لینک ها کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو