راهنمای خرید ساعت سیکو و ساعت سیکو ۵

راهنمای خرید ساعت سیکو و ساعت سیکو ۵


منبع: ساعد نیوز

16

1401/7/25

21:00


ساعدنیوز: ساعت مچی از جمله پرطرفدارترین اکسسوری‌هایی است که در بین خانم‌ها و آقایان بسیار محبوب است. کمتر کسی هست که نام برند سیکو در شاخه ساعت‌های مچی به گوشش نخورده باشد. علاوه بر آن سیکو در ذهن افراد از باکیفیت‌ترین برندهای این حوزه نیز به شمار می‌رود. مطلب زیر می‌تواند راهنمای بسیار خوبی برای خرید ساعت سیکو و سیکو 5 برای دوستداران این حوزه باشد

به دلیل گسترش صنعت مد، بازار فروش ساعت همواره از رونق بالایی برخوردار است. به گونه ای که کم تر کسی را می توان یافت که در بین اکسسوری های خود، ساعت مچی نداشته باشد. کمپانی های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید انواع مدل های مختلف ساعت مچی مشغول هستند، به همین دلیل برندهای متنوعی از ساعت مچی در بازار وجود دارد. یکی از معتبرترین برندهای ساعت مچی زنانه و مردانه، برند سیکو است. اگر به تازگی قصد خرید ساعت مچی دارید، لطفاً تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

تصویر

آشنایی با ساعت سیکو

کمپانی ساعت سازی سیکو، از سال ۱۸۸۱ میلادی، با هدف تولید بهترین و منحصربه فردترین محصولات، فعالیت خود را در کشور ژاپن آغاز کرد. این کمپانی برای ساخت محصولات خود از سبک ها، طرح و نقش های متنوعی بهره می گیرد و جز یکی از ۴ برند برتر ساعت های مچی در ژاپن به حساب می آید. از ویژگی های ساعت سیکو می توان به کیفیت ساخت ممتاز، دقت و ظرافت بی نظیر در ساخت، دوام و مقاومت بالا در برابر انواع ضربه و شوک، ضد آب بودن، استفاده از تکنولوژی های روز دنیا، تنوع مدل و بازه گسترده قیمت، اشاره کرد.

ساعت سیکو مردانه

ساعت سیکو یکی از اکسسوری های جذاب و محبوب در بین اغلب مردم است که تا حد زیادی سبب جذابیت استایل می شود. به همین دلیل مردان خوش سلیقه و حتی سلبریتی های مشهور، حداقل یکی از کالکشن های ساعت سیکو را در بین کلکسیون ساعت های خود دارند. یکی از زیرمجموعه های برند سیکو، ساعت سیکو ۵ است که سالانه فروش بالایی را به خود اختصاص می دهد. از ویژگی های ساعت سیکو مردانه می توان به تنوع بالای محصول، ظاهر جذاب و منحصربه فرد، تنوع در مدل، به کاربردن قابلیت ها و تکنولوژی های به روز در آن، مقاومت در برابر آب و ضربه و ... اشاره کرد. قیمت ساعت سیکو مردانه، در مقایسه با دوام و طول عمر بالا، امکانات و ظاهر زیبای آن، بسیار مناسب است.

ساعت سیکو زنانه

یکی از اصولی که کمپانی سیکو همواره به آن پایبند است و تمامی محصولات خود را بر مبنای آن می سازد، ظرافت و دقت بالا در ساخت ساعت است. در ساخت ساعت سیکو زنانه، دقت و ظرافت بسیار زیادی به کار گرفته شده به گونه ای که این برند به یکی از گزینه های خرید ساعت در بین خانم های خوش سلیقه تبدیل شده است. از ویژگی های ساعت سیکو زنانه می توان به ظرافت ساخت، استفاده از نگین های اصل برای تزئین ساعت، به کاربردن تکنولوژی های روز دنیا، مقاوم در برابر آب، ضربه و ... اشاره کرد. قیمت ساعت سیکو زنانه در مقایسه با ویژگی ها و مزیت هایی که این ساعت دارد، مناسب است.

تصویر

راه های تشخیص ساعت سیکو و سیکو ۵ اصل از فیک

یکی از دغدغه ها و نگرانی های افرادی که قصد خرید ساعت مچی این برند معتبر را دارند، عدم توانایی تشخیص ساعت اصل از فیک است. به دلیل فروش بالای این اکسسوری و استقبال زیاد مردم از آن، شمار کلاهبرداران و سوءاستفاده گرانی که با فروش محصولات فیک به جای اصل، به دنبال سوددهی هستند، روزبه روز در حال افزایش است. در ادامه مطلب شما را با چگونگی تشخیص نسخه اصلی ساعت سیکو و سیکو ۵ آشنا می کنیم تا در روز خرید، در دام چنین کلاهبردارانی نیفتید.

1) خرید ساعت سیکو از مراکز معتبر

یکی از نکات مهمی که قبل از خرید ساعت سیکو ۵ باید در نظر بگیرید، انتخاب فروشگاه مجاز و معتبر است. یکی از راه های مطمئن خرید ساعت سیکو، مراجعه به نمایندگی های رسمی و فعال این برند، در شهر شماست. به جز خرید حضوری، شما می توانید ساعت سیکو را به صورت اینترنتی و غیرحضوری نیز، تهیه کنید. توصیه می شود قبل از خرید اینترنتی از معتبر بودن پیج، سایت و یا فروشگاه اینترنتی مطمئن شوید. زیرا برخی از فروشندگان اینترنتی غیرمجاز عکس ساعت سیکو اصل را در پیج خود قرار داده و بعد از ثبت سفارش شما، نسخه فیک را برای شما ارسال می کنند. به طورکلی بهتر است این محصول را به صورت حضوری خریداری کنید تا به خوبی بتوانید تمام مشخصات ظاهری و فنی آن را از نزدیک مشاهده و بررسی نمایید.

2) بررسی کد و شماره سریال ساعت سیکو

ساعت های مچی اصل، دارای شماره سریال ۶ رقمی در پشت قاب هستند و درصورتی که این کد را در وب سایت اصلی سیکو وارد کنید، مشخصات کلی ساعت برای شما نمایش داده می شود.

تصویر

3) بررسی مدل موتور ساعت (کالیبر موتور و کد کیس)

در ساعت سیکو ۵ اصل، دو مجموعه عدد چهاررقمی در پشت قاب ساعت وجود دارد که ۴ رقم اول کالیبر موتور و ۴ رقم دوم، کد کیس ساعت سیکو است. برای اطمینان از اصل بودن ساعت، به وب سایت رسمی سیکو مراجعه کنید و این اعداد را در سایت وارد کنید، اگر ساعت سیکو اصل باشد مشخصات ظاهری و فنی آن برای شما نمایان می شود.

4) توجه به لوگوی ساعت

یکی دیگر از مواردی که به شما کمک می کند تا ساعت سیکو ۵ اصل را از فیک تشخیص دهیم، بررسی ظاهر لوگو و طرز نوشتاری کلمات آن است. تمام حرف های لوگوی ساعت سیکو اصل، با حروف بزرگ به صورت SEIKO، نوشته می شود. درحالی که در نسخه های تقلبی، اشتباهاتی در املای کلمات وجود دارد و شکل های SIEKO و SIKO، در میان آنها دیده می شود. لوگوی سیکو را با فونت رسمی کمپانی ساعت سازی سیکو مقایسه کنید و در صورت عدم تطبیق، مطمئن شوید که ساعت موردنظر، تقلبی است.

5) بررسی مشخصات ظاهری ساعت

شرکت سیکو، ساعت مچی زنانه و مردانه سیکو را با دقت و ظرافت بسیار زیادی ساخته است به گونه ای که در ساختار آن، هیچ گونه ناهماهنگی به چشم نمی خورد. در روز خرید، ظاهر ساعت، از جمله دور صفحه نمایش و محل اتصال بند را بادقت بررسی کنید. دقت و ظرافت به کار برده شده در ساعت های فیک، همانند ساعت اصل نیست و این مورد می تواند راه تشخیصی خوبی باشد.

6) بررسی قابلیت ها و امکانات ساعت سیکو و سیکو ۵

قبل از خرید، با مشخصات ساعت سیکو ۵ به خوبی آشنا شوید، برای این کار شما می توانید وارد وب سایت اصلی ساعت سیکو شده و با تمامی مشخصات آن آشنا شوید. در روز خرید، علاوه بر بررسی ظاهر ساعت، امکانات و قابلیت های آن را به خوبی بررسی کنید و در صورت مطابقت مشخصات با وب سایت، از اصل بودن آن اطمینان حاصل فرمایید. دقت کنید که ساعت های فیک برخی از این قابلیت ها و امکانات را ندارند و برخی دیگر از امکانات آن ها، به صورت دکوری و تزئینی طراحی شده است.

7) ضمانت نامه ساعت سیکو

کمپانی سیکو، برای تمامی محصولات خود ضمانت نامه ارائه کرده است و شما می توانید در روز خرید، برگه ضمانت نامه را به صورت مهرشده از فروشنده دریافت نمایید. البته توجه داشته باشید که همیشه وجود ضمانت نامه نشانه اصل بودن ساعت نیست زیرا برخی ساعت های فیک نیز دارای ضمانت نامه هستند.

8) قیمت ساعت سیکو

ساعت های سیکو و تمامی زیرمجموعه های آن، به عنوان یکی از زیباترین، لوکس ترین و بادوام ترین ساعت های مچی موجود در دنیا به شمار می روند و می توان گفت قیمت بالایی نیز دارند. قیمت ساعت سیکو، یکی از دلایلی است که می تواند به شما در شناسایی ساعت اصل از فیک، کمک کند. اگر با فروشگاهی برخورد کردید که ساعت سیکو را با قیمت بسیار پایینی در اختیار مشتریان خود قرار می داد، به اصل بودن آن شک کنید. توصیه می شود هرگز گول فروشگاه هایی که به بهانه تخفیف، ساعت های خود را با قیمت خیلی پایین می فروشند نخورید.

تصویر

راهنمای خرید ساعت سیکو و ساعت سیکو ۵

به دلیل وجود برندهای متنوع ساعت و همچنین کالکشن های متنوع ساعت سیکو، خرید ساعت به یکی از پیچیده ترین خریدها تبدیل شده است. زیرا در لحظه ورود به بازار ساعت و مشاهده کالکشن های متنوع برند سیکو، شما دچار سردرگمی می شوید و به راهنمایی نیاز دارید که شما را در جهت داشتن خریدی رضایت بخش، هدایت کند. راهنمای خرید ساعت سیکو و ساعت سیکو ۵ به صورت زیر است:

1- انتخاب فروشگاه معتبر

قدم اول برای خرید ساعت سیکو، انتخاب فروشگاه است. شما باید ابتدا از مجاز بودن فروشگاه مطمئن شوید و سپس اقدام به خرید از آن کنید. معتبر نبودن فروشگاه، نتیجه ای جز پشیمانی شما از خرید و دور انداختن پولتان به دنبال ندارد. برای این کار می توانید به نمایندگی های این برند مراجعه نموده یا با افرادی که تجربه خرید ساعت سیکو اصل را داشته اند، مشورت کنید. خوشبختانه فروشگاه اینترنتی ساعت واچ آنلاین (www.watchonline.ir) با داشتن سابقه طولانی و درخشان در زمینه فروش ساعت مچی، امکان خرید اینترنتی مطمئن را برای شما فراهم کرده است و در کنار تضمین اصالت و کیفیت، خریدی آسان را برای شما رقم خواهد زد.

2- توجه به سلیقه شخصی

خرید ساعت سیکو ۵ با توجه به سلیقه شخصی، درصد رضایت شما از خرید را بالا می برد. بنابراین توصیه می شود در هنگام خرید، حتماً سلیقه شخصی خود و هدف از خرید ساعت را در نظر بگیرید. رنگ ساعت را با توجه به نوع استایل و رنگ پوست خود انتخاب کنید تا بیش ترین میزان هماهنگی را با ظاهر شما داشته باشد.

3- اندازه ساعت

ساعت سیکو زیرمجموعه های متنوعی دارد که هرکدام از آن ها در شکل ، طرح و اندازه های مختلفی ساخته می شوند. از طرفی جثه همه افراد همانند هم نیست و برخی استخوان مچ دست ظریف و برخی دیگر استخوان بندی درشتی دارند. سایز صفحه نمایش را با توجه به اندازه مچ دست خود انتخاب کنید. قبل از خرید، ساعت های مختلف را روی دست خود امتحان کنید و هرکدام را که در دستان شما زیبایی بیش تری داشت، خریداری نمایید.

4- اصل بودن ساعت

در این مقاله راه های شناسایی ساعت سیکو اصل از فیک را به طور کامل برای شما بازگو کردیم. رعایت کردن تمامی نکات در تشخیص ساعت سیکو در روز خرید، الزامی است.

5- ضمانت نامه ساعت سیکو

کمپانی سیکو برای جلب رضایت و اطمینان مشتری از خرید، برای تمامی زیرمجموعه های ساعت های خود، ضمانت نامه ارائه کرده است و محصول را همراه با ضمانت نامه به کشورهای دیگر عرضه می کند. برگه ضمانت نامه را در روز خرید، به صورت مهرشده و امضاشده از مشتری دریافت کنید. در صورت خراب شدن ساعت سیکو در مدت زمان ضمانت نامه، می توانید همراه با برگه ضمانت نامه به یکی از نمایندگی های فعال این برند، مراجعه فرمایید.

تصویر

قیمت ساعت سیکو

ساعت یکی از اکسسوری های موجود در صنعت مد و زیبایی است که به دلیل تنوع بالای محصول، بازه قیمت گسترده ای دارد. ساعت سیکو نیز یکی از برندهایی است که کالکشن های زیادی از جمله سیکو ۵، پروسپکس، پرسیج و ... دارد. هرکدام از زیرمجموعه های برند سیکو قیمت متفاوتی دارند بنابراین می توان گفت قیمت ساعت سیکو با توجه به گوناگونی کالکشن های آن، بسیار متفاوت است. یکی از معروف ترین کالکشن های برند سیکو، ساعت سیکو ۵ است که محبوبیت زیادی در بین آقایان و خانم های خوش سلیقه دارد. به طورکلی قیمت ساعت سیکو ۵ و دیگر کالکشن ها، تحت تأثیر فاکتورهای زیر قرار می گیرد:

  • نحوه خرید

ساعت سیکو ۵ را می توان به صورت اینترنتی و حضوری از سراسر فروشگاه های مجاز سراسر کشور، تهیه کرد. قیمت ساعت سیکو ۵ در خرید اینترنتی در مقایسه با خرید حضوری پایین تر است که این امر به دلیل عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه کالا در خرید اینترنتی است.

  • اصل و فیک بودن ساعت

ساعت سیکو اصل در برابر نسخه فیک آن، تفاوت قیمت بالایی دارند. بنابراین یکی از مواردی که به صورت مستقیم در قیمت ساعت سیکو تأثیرگذار است اورجینال بودن آن است.

  • نوع کالکشن

یکی دیگر از موارد تأثیرگذار در قیمت ساعت سیکو، وجود کالکشن های متنوع آن است. مثلاً مشخصات ظاهری ساعت سیکو ۵ در مقایسه با ساعت پروسپکس، متفاوت است، بنابراین قیمت ساعت سیکو ۵ با ساعت پروسپکس، یکسان نیست.

سخن پایانی

سیکو نام یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین کمپانی های فعال در زمینه ساخت ساعت مچی زنانه و مردانه است که شهرت جهانی دارد. این کمپانی به منظور افزایش تنوع محصول و پاسخ گویی به سلیقه های متفاوت مشتریان، محصولات خود را در کالکشن های متنوعی تولید می کند. در این مقاله سعی کردیم شما را به طور کامل با نحوه تشخیص ساعت سیکو اصل از فیک و راهنمای خرید این ساعت آشنا کنیم. اگر قصد خرید ساعت های برند سیکو را دارید، می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی واچ آنلاین و درخواست مشاوره از کارشناسان ما، بهترین مدل موردنظر را انتخاب و به راحتی خریداری نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو