عکس های جدید صحرا فتحی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید صحرا فتحی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

72

1401/7/27

00:34


صحرا فتحی از هنرمندان ایرانی است که در سال ۱۳۶۱، شهر آبادان متولد شد. وی چندین سال است که در عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر فعالیت دارد.

نمکستان : صحرا فتحی از هنرمندان ایرانی است که در سال ۱۳۶۱، شهر آبادان متولد شد. وی چندین سال است که در عرصه بازیگری و کارگردانی تئاتر فعالیت دارد. وی همسر سابق مهدی کوشکی بازیگر و کارگردان ایرانی می باشد. در ادامه به بیوگرافی کامل این بازیگر و اشتراک گذاری عکس های جدیدش خواهیم پرداخت.

صحرا فتحی

تحصیلات

وی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر و نیز کارشناسی ارشد رشته گرافیک از دانشگاه سوره است. این دانشگاه تا کنون هنرمندان ارزنده ای را به دنیای هنر ایران معرفی نموده است. صحرا پس از فاراغت از تحصیل به تدریس تئاتر نیز اشتغال دارد.

صحرا فتحی

سابقه فعالیت صحرا فتحی :

از سال ۹۰ به صورتی حرفه ای پا به دنیای بازیگری نهاد وی چهره ای آشنا در نزد هنرمندان اهل تئاتر کشور است. تجربه و تبحر او در کار بازیگری تئاتر، جوایز گوناگونی را نیز برایش به ارمغان آورده است که از جمله آن میتوان به اخذ جایزه بهترین بازیگری زن از بیست و چهارمین جشنواره تئاتر اصفهان اشاره کرد.

صحرا فتحی فعالیت در عرصه بازیگری را با حضور در تئاترهای اصفهان آغاز کرد. از بدو حضورش نیز توانست به خوبی از پس کارها برآید و توانست جوایزی را در تئاتر دریافت کند. در سن  سالگی با حضور در تئاتری به نام سرود صدهزار افلیا عاشق به طور جدی اسمش در تئاتر مطرح شد و برای این تئاتر از فستیوال مونولوگ جایزه اول بازیگری را به دست آورد. همچنین اجرای این تئاتر مورد توجه منتقدین جشنواره فجر نیز قرار گرفت.

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده صحرا فتحی

این بازیگر پرتلاش علاوه بر فعالیت در صحنه تئاتر سال ۹۰ الی ۹۱ در چند سریال و تله فیلم نیز ایفای نقش نمود اما خب زیاد مورد توجه مخاطبین قرار نگرفت و خودش نیز ترجیح داد بیشتر وقت و تلاشش را صرف فعالیت تئاتری نیز نماید.

صحرا فتحی اکنون علاوه بر بازیگری به عنوان کارگردان در صحنه تئاتر فعالیت می کند. در تئاترهای وی بازیگران مشهور و به نامی همچون بهاره رهنما و بهنوش بختیاری حضور داشتند. نویسندگی نیز از فعالیت های صحرا فتحی در کنار بازیگری و کارگردانی است.

علایق صحرا فتحی :

صحرا فتحی در رشته کارگردانی درس خوانده زیرا از همان ابتدا به کارگردانی علاقه داشته و در این راه هدف گذاری نموده است. وی بازیگری را بکرترین و خاص ترین تجربه زندگی اش می داند. او معتقد ات اگر یک بازیگر تحصیلات لازم را داشته باشد هیچ مانعی برایش در کار وجود ندارد.

بیوگرافی صحرا فتحی

ازدواج و زندگی خانوادگی :

یکبار ازدواج کرده و از همسرش متارکه نموده است. نام همسر سابق وی مهدی کوشکی بود که خود نیز یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. مهدی کوشکی نیز ابتدا کارش را با تئاتر و نمایش نامه نویسی آغاز نمودو بعدها در دنیای بازیگری به چهره شناخته شده ای بدل شد. حضور او در سریال کرگدن و دل که هر دو از شبکه نمایش خانگی پخش شد به شهرت وی کمک شایانی نمود.

شاه کش، فروشنده و لانتوری نیز از جمله فیلمهای سینمائی محبوب و پرسروصدائی بودند که کوشکی نیز در آن به عنوان بازیگر حضور داشت. همچنین وی یکی از موفق ترین گروه های تئاتری تاریخ کشور به نام لیو را راه اندازی نمود. او در نمایشهای مختلفی مانند: هملت، سینزده، شیطونی به خاطر یک مشت روبل و ده ها اجرای تئاتری دیگر حضور داشته و دستی نیز در نوشتن نمایشنامه دارد. مهدی کوشکی بعد از جدائی از صحرا فتحی در فروردین ماه سال ۹۹ با ریحانه پارسا بازیگر جوانی که با سریال پدر به یکباره به محبوبیت و شهرت چشمگیری دست پیدا کرد ازدواج نمود.

صحرا و همسر سابقش مهدی کوشکی یک فرزند پسر به نام آرسام دارند که بعد از طلاق، حضانت و نگهداری آرسام به مادرش واگذار شد و اکنون او با مادر خود زندگی میکند و گهگاه با پدرش نیز ملاقات میکند. ریحانه پارسا با انتشار عکسی از خود و مهدی کوشکی در اینستاگرامش، خبر ازدواجش را اعلام نمود و اینطور گفت که آنها در دوران قرنطینه باهم عقد کرده اند و هم اکنون باهم زندگی میکنند. صحرا فتحی به ازدواج این دو واکنشی نشان نداده است.

صحرا فتحی و مهدی کوشکی

صفحه اینستاگرام صحرا فتحی :

صحرا فتحی با آیدی sahrafathi در اینستاگرام مشفول به فعالیت می باشد و عکس های شخصی و کاری را با دنبال کنندگان صفحه اش به اشتراک می گذارد.

رابطه با سایر هنرمندان :

وی با بیشتر هنرمندان سرشناس کشور رابطه دوستانه و گرمی دارد که از جمله آنها میتوان به لیلی رشیدی، نوید محمد زاده،مجید مظفری، حامد بهداد، نگار جواهریان و مارال و مونا فرجاد اشاره کرد.

 

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده صحرا فتحی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده صحرا فتحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو