عمل بینی استخوانی و گوشتی با دکتر ضیغمی

منبع: نمکستان

40

1401/7/29

17:40


عمل بینی استخوانی و گوشتی با دکتر ضیغمی با کادری مجرب و تیم بیهوشی حرفه ای انتخاب  بسیاری از افرادی است که تمایل به جراحی بینی خود دارند.

عمل بینی استخوانی و گوشتی با دکتر ضیغمی با کادری مجرب و تیم بیهوشی حرفه ای انتخاب  بسیاری از افرادی است که تمایل به جراحی بینی خود دارند. زیرا انتخاب یک جراح خوب و اعتماد به او خطرات ناشی از عمل های جراحی را کاهش می دهد وموجب رضایت بیشتر در بیماران می شود. انتخاب یک جراح خوب از اقدامات مهم و ضروری قبل از انجام جراحی بینی می باشد.

پزشک قبل از جراحی، بافت های بینی و ظاهر آن را معاینه می کند و شما را در داشتن بینی متناسب با صورت راهنمایی می کند. امروزه افراد زیادی تمایل به جراحی بینی خود دارند و سلایق این افراد برای رسیدن بینی مورد نظر متفاوت است. قبل از هر چیز لازم است با نوع بینی خود آشنایی داشته باشید و انواع مدل های بینی را بشناسید. این امر به شما کمک می کند تا بتوانید به نتیجه مطلوب بعد از جراحی بینی برسید و انتظارات درستی از نتیجه جراحی خود داشته باشید. در ادامه انواع مدل های بینی و انواع مدل های جراحی بینی را بررسی خواهیم کرد.

عمل بینی استخوانی و گوشتی با دکتر ضیغمی

بررسی انواع بینی

بینی می تواند به صورت استخوانی یا گوشتی و یا به صورت استخوانی-غضروفی باشد. معمولا بینی های استخوانی پوستی نازک با غضروف های قوی دارند و معمولا نتایج جراحی آن ها موفقیت آمیز و با تغییرات بسیار همراه است. افرادی که بینی های استخوانی دارند می توانند بینی خود را به صورت طبیعی، فانتزی و یا نیمه فانتزی جراحی کنند.

بینی افراد گوشتی معمولا با پوستی ضخیم و چرب همراه است. این نوع بینی ها معمولا غضروف های ضعیف با نوکی گوشتی و افتاده دارند. معمولا بینی های گوشتی بعد از جراحی تغییرات زیادی ندارند و نباید انتظار جراحی بینی به سبک فانتزی را داشته باشند. هدف در جراحی بینی های طبیعی تقوبت غضروف های نوک بینی و شکل دهی به آن ها و برطرف کردن سایر مشکلات بینی می باشد.

توجه داشته باشید عمل بینی استخوانی و گوشتی توسط دکتر ضیغمی با تکنیک های اصولی و با روش های نوین جراحی، صورت میگیرد تا بینی بعد از جراحی دچار تغییر حالت و بازگشت به فرم اولیه نشود.

انواع مدل های بینی برای جراحی

انواع مدل های بینی برای جراحی

بینی می تواند به صورت طبیعی ، فانتزی و یا نیمه فانتزی توسط جراح عمل شود.  در جراحی بینی به فرم طبیعی هدف برطرف کردن ایرادهای بینی می باشد. این نوع بینی ها معمولا بعد از جراحی قابل تشخیص نیستند که بینی فرد عمل شده یا به صورت طبیعی فرمی زیبا و متناسب با صورت فرد دارد. معمولا آقایان تمایل بیشتری به جراحی بینی به فرم طبیعی دارند.

در بینی های فانتزی شاهد کوچک کردن بینی بیشتر از حالت طبیعی و قوس بسیار در نیم رخ افراد می باشیم. سربالا بودن بینی ها در بینی های به فرم فانتزی  از دیگر ویژگی های این مدل می باشد. عموما دختران جوان ، تمایل زیادی به انجام عمل بینی  به سبک فانتزی دارند.

عمل بینی نیمه فانتزی که حالتی بین این دو نوع عمل جراحی می باشد بیشترین کاندیدا را برای جراحی دارد. اکثر مراجعه کنندگان انتظار بینی به فرم نیمه فانتزی دارند، که علاه بر برطرف شدن مشکلات بینی در نیم رخ قوسی طبیعی داشته باشد( نه به انداره بینی های فانتزی سربالا باشد و نه مثل بینی های طبیعی ظاهری صاف داشته باشد.)

جراحی بینی می تواند به فرم بسته یا باز صورت بگیرد. در روش جراحی بینی به فرم بسته  که توسط دکتر ضیغمی اتخاذ می شود ، جراح با ایجاد برش های کوچک در زیر بینی ، عمل جراحی را انجام می دهد. دوره نقاهت بیمار کوتاه تر بوده و کمتر دچار کبودی و ورم می شود. احتمال غیر قرینگی در این نوع بینی ها کمتر است.  برای رفع ایراداتی در نوک بینی عمل جراحی به روش بسته اولویت بیشتری دارد. مدت زمان عمل  در روش بسته کوتاه تر می باشد. در عمل جراحی به روش بسته نیاز به متخصص با مهارت بالا می باشد.

آیا نتیجه عمل بینی گوشتی برگشت پذیر است ؟

متقاضیان عمل بینی گوشتی ، نیاز نیست دیگر نسبت به برگشت پذیر بودن نتیجه عمل از خود نگرانی نشان دهند ؛ زیرا در حال حاضر برای این عمل ها از تکنیک های تقویتی و محکم کننده استفاده می شود. بدین معنا که در طول پروسه بافت های پیوندی غضروفی و استخوانی که محکم و مقاوم هستند به ساختار اصلی بینی گوشتی پیوند زده می شوند. در نتیجه فرم جدید بینی استجکام بالایی بدست می آورد و تمایل آن به بازگشت به حالت اولیه خود به حداقل می رسد.

آیا بعد از عمل بینی استخوانی ، مجدداً قوز بینی نمایان می شود ؟

یکی از ایرادات ظاهری که در اکثر دماغ های استخوانی دیده می شود ، قوز روی پل بینی است. در عمل جراحی ، پزشک با تیغ جراحی بافت اضافه که باعث ایجاد قوز و برآمدگی بر روی بینی شده است را برش داده یا با بکارگیری سوهان جراحی آن را می تراشد. چنانچه بعد از عمل فرد مراقبت های لازم را انجام دهد و صدمه فیزیکی به بینی اش وارد نشود ، قوز یا بر آمدگی بر روی دماغ ایجاد نخواهد شد.

تاثیر انتخاب بک جراح خوب برای عمل بینی

مشخصاً عمل بینی گوشتی و استخوانی با یکدیگر تفاوت هایی دارند. یک جراح بینی خوب باید نسبت به این تفاوت ها آگاه باشد تا بتواند با یک روش مناسب هر بینی را به بهترین شکل ممکن جراحی کند. به طوریکه آمار مراجعه برای عمل بینی ترمیمی به سبب رفع نشدن تمام ایرادات در جراحی اولیه کاهش یابد. عمل بینی استخوانی و گوشتی با دکتر ضیغمی همان نتیجه ای را برایتان به ارمغان می آورد که پیش از عمل انتظارش را داشتید. زیرا ایشان با به انجام رساندن جراحی های بسیار و کسب نتایج عالی از آن ها ، به طور کامل بر تفاوت میان این دو جراحی تسلط داشته و می داند که هر تغییر برای کدام بینی و چهره ای مناسب است. پس لازم است که برای عمل بینی تان یک جراح با تجربه و کارآزموده را انتخاب نمایید تا از دچار شدن به عوارض و نتیجه ای نامطلوب در امان باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو