کدام چهره های معروف ایرانی متولد 1 ابان هستند؟

منبع: آکا

41

1401/8/1

09:47


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 1 آبان بدنيا آمده يا

آکاایران: امروز 1 آبان ماه 1401 مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون سیاوش مفیدی،محمد رضا آل ابراهیم و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

فیلم‌های سیاوش مفیدی به همراه بیوگرافی - فیلم گردی

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 1 آبان ماه متولد شده اند

سیاوش مفیدی

سیاوش مفیدی (زاده ۱ آبان ۱۳۴۸ در تهران) بازیگر و کمدین ایرانی است.

حضور سیاوش مفیدی با صاحب‌خانه‌اش در برنامه دورهمی + فیلم

او با بازی در طنز خنده بازار به شهرت رسید. وی در سال ۱۳۷۵ با حضور در مجموعه تلویزیونی «غبار نور» به کارگردانی محمدرضا اصلانی وارد دنیای بازیگری شده است.

محمد رضا آل ابراهیم

محمد رضا آل ابراهیم ، پژوهشگر و نویسنده، در سال ۱۳۳۰ در شهرستان استهبان در استان فارس به دنیا آمد. پژوهش‌های آل ابراهیم در زمینه فرهنگ، ادبیات و تاریخ شهرستان استهبان در قالب بیش از ۵۰ جلد کتاب به انتشار رسیده‌است.

وب‌سايت رسمی محمدرضا آل‌ابراهيم – پ‍ژوهشگر و نويسنده

آل ابراهیم دبیر نخستین جشنواره داستان‌نویسی استانی «سته بان» در ۲۸ آبان ۱۳۸۸ بوده‌است. او همچنین دبیر همایش شمس اصطهباناتی در اسفندماه ۱۳۸۹ در استهبان و جشنواره کشوری افسانه‌های مردم ایران برگزار شده در نوزدهم اسفند ۱۳۹۰ در استهبان بوده‌است. سيمين دانشور نويسنده مشهور شيرازى در نامه اى كه در بيستم آبان ماه ١٣٧٩ به اين نويسنده و پژوهشگر نوشت از وى تجليل كرده است

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو