خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی تازه عروس yeni gelin

خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی تازه عروس yeni gelin


منبع: جدول یاب

65

1401/8/1

16:11


در این مطلب از سایت جدولیاب خلاصه داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی تازه عروس (yeni gelin) را دنبال کنندگان این سریال قرار داده ایم. با ما همراه باشید. سریال ترکی تازه عروس، سریال کمدی و محبوب ترکی است که پخش آن در سال ۲۰۱۷ از شبکه Show Tv ترکیه آغاز شد و در طی ۳ فصل در سال ۲۰۱۸ به اتمام رسید. این سریال در حین پخش به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد به طوری که بعد از اتمام سریال توسط کشورهای زیادی خریداری و پخش شد. بازیگران و عوامل حرفه‌ای این سریال نیز از دلایل محبوبیت این سریال بود. اسامی بازیگران این سریال عبارتنداز؛ جسیکا می (jessica may)، مصطفی آوکیران mustafa avkiran، تولگا مندی tolga mendi و… .

سریال ترکی تازه عروس

خلاصه داستان سریال تازه عروس

بلا دختر جوان و زیبایی از خانواده‌ای اشرافی است. پدر او سفیر ترکیه در اسپانیا و مادرش از خانواده‌ای بسیار قدرتمند از اسپانیا است. بلا در دانشگاه با پسری به نام هازار آشنا می‌شود. هازار از خانواده‌ای بسیار سنتی و قبیله‌ای از اهالی شهر آدانا است. خانواده‌ی او به نام بوزوک، قبیله‌ای هستند که به رسم و رسوم خود بسیار معتقدند و آن‌ها را با جدیت اجرا می‌کنند. بلا و هازار با اینکه از لحاظ خانوادگی و شخصیتی بسیار متفاوت هستند؛ وارد رابطه عاشقانه‌ای می‌شوند. این دو نفر بعد از سه سال رابطه در حین تحصیل، تصمیم به ازدواج می‌گیرند، بدون اینکه والدین‌شان را در جریان بگذارند ازدواج می‌کنند و زندگی جدیدشان را آغاز می‎کنند. بلا که اکنون همسر هازار است به همراه او به شهر آدنا می‌رود و از رفتن به این شهر بسیار خوشحال و هیجان‌زده است اما آشنا شدن او با خانواده هازار باعث می‌شود همه چیز جوری که او انتظار دارد پیش نرود. خانواده هازار با ازدواج او با بلا مخالف هستند چرا که هازار از قبل با دختری به نام دیلان از قبیله‌ای دیگر برای پایان دادن دشمنی بین این دو قبیله نامزد شده بود و حالا که هازار دیگر نمی‌تواند با دیلان ازدواج کند دشمنی بین این دو قبیله شدت می‌گیرد. همچنین بلا دید مدرنی به زندگی دارد که با روش زندگی زنان خانواده متفاوت است و بلا متوجه می‌شود که به عنوان عروس خانواده جایگاه خوبی ندارد و باید مانند یک خدمتکار زندگی کند.


 

قسمت ۳۳ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۳۳ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۳۳ سریال تازه عروس

باران و شیرین تو بازداشتگاه هستن که باران برای شیرین مدام آهنگ میخونه کن شیرین عصبی میشه و میگه میشه ساکت بشی؟ انگار بار اولشه که اینجاست! تو که باید عادت کرده باشی! باران میگه من به حبس ابد با تو محکوم شدم بهتر از این نمیشه همان موقع قلندر به اونجا میاد و با باران دعوا میکنه و….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۲ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۳۲ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۳۲ سریال تازه عروس

هازار و بلا به ییلاق میرن. بلا با دیدن اونجا خوشحال میشه و میگه چقدر قشنگه اینجا سپس با هازار تو ییلاق می دوند. مسلم پیش قلندر میره و میگه من اونجارو گشتم سیگنال های خیلی عجیبی دریافت کردم قلندر میگه یعنی چی؟ مسلم میگه هرچی هست خیلی بزرگه!….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۱ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۳۱ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۳۱ سریال تازه عروس

زنهای قلندر پیشش میرن و سربسته یه چیزهایی میگن که قلندر میگه من نمیفهمم چی میگین درست حرف بزنین! آنها میگن بالاخره آقا پدرتونو ببینین به چه روزی افتاده خوب ما که از آینده خبر نداریم چیزی میخوایم که بعد از ۱۰۰سال ما یه تیکه خاک داشته باشیم که پامونو بزاریم روش….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳۰ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۳۰ سریال تازه عروس

ترکمن سر میز اون مرد میره که میبینه اون مردو اشتباه گرفته و به سر میزش برمیگرده ترکمن میگه چرا منو اینجا کاشته؟ اگه میخواست نیاد میتونست خبر بده!….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۹ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۹ سریال تازه عروس

بلا گریه میکنه و به دکتر میگه چرا من نمیتونم بچه دار بشم؟ دکتر میگه کیست زیاد داری اول باید با دارو درمان بشی بعد بلا میگه بعدش یعنی بچه دار میشم؟ دکتر میگه درصدش خیلی بالا میره بلا باز ناراحت میشه و با نازگل به عمارت برمیگردن….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۸ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۸ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۸ سریال تازه عروس

تو عمارت زن ها در حال صبحانه خوردن هستن که آسیه و معتبر، عایشه را مسخره میکنن و میگن همین دیشب معده مون نابود شده بعد تو هنوزم داری میخوری؟ بعد از کل کل کردن آنها ترکمن مسخره شون میکنه و میخندن. معتبر میگه بس کنین باید برگردیم سر پرژوه اصلیمون ازش میپرسن پروژه اصلی چیه دیگه؟…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۷ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۷ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۷ سریال تازه عروس

بلا پیش مادر و پدرش میره و میگه شما هم میاین پیکنیک؟ کاملیا میگه اون مرد منحرف هم میاد؟ بلا میگه کی؟ کامیل میگه پدر قلندرخانو میگه بلا تایید میکنه که کامیلیا میگه نه ولی کامیل میگه آره بلا با ناراحتی به پدرش نگاه میکنه که او با اشاره میگه میایم. همگی حاضر شدن و به پیکنیک رفتن…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۶ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۶ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۶ سریال تازه عروس

آنها سریعا نازگل را به بیمارستان میرسونن همگی پشت در اتاق عمل منتظرن تا خبری از نازگل بشه. قلندر به خان میگه اگه بلایی سر عروسم بیاد زندگیتو به آتیش میکشم خان میگه احتیاجی به این چیزا نیست اگه بلایی سرش بیاد من خودم نابود میشم! دکتر از اتاق بیرون میاد و میگه…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۵ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۵ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۵ سریال تازه عروس

عایشه میگه خوب بریم واسش زن پیدا کنیم شاید جور شد، آسیه میگه خوب حالا ما پیدا کنیم اون نمی پسنده که! عایشه میگه خوب یه مجلس زنونه میگیریم همه را هم دعوت میکنیم خودش بیاد انتخاب کنه، معتبر میگه خوب اگه مسلم باشه که همه اونا با روبند میان که؟…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۴ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۴ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۴ سریال تازه عروس

ترکمن دوباره پیش برادرش میره و بهش میگه بهت غبطه میخورم داداش تو عمارت سنگ رو سنگ بند نمیشه تو اینجا با خیال راحت نشستی به اکتشافاتت میرسی! مسلم میگه به من چه ربطی داره عمارت سپس ترکمن درباره اون مردی که تو سایت باهاش آشنا شده بود از برادرش میپرسه که مسلم میگه میرم ببینم چیزی فرستاده یا نه… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۳ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۳ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۳ سریال تازه عروس

ترکمن بلا و آفت را به اتاقی جدید میبره و میگه اینجارو تمیز کنید برای تازه عروس بلا میگه چی؟ دیگه اون تازه عروسه؟ ترکمن میگه طبق قوانین آره دیگه بلا میگه ولی قلندرخان که راضی نیست! عایشه در حال نوشتن نامه برای پسرش هست که بلارو میبینه و بهش میگه من خوندن و نوشتن بلدما ولی… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۲ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۲ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۲ سریال تازه عروس

فرهاد دم پنجره آشپزخانه میره و به شیرین میگه واسه باران خان قهوه درست کردی؟ شیرین میگه آره خورد فرهاد با حرص میگه نوش جونش. شیرین میگه باران داشت داداشمو از زندان آزاد میکرد تو فکر کردی میخواسته منو بدزده؟ اونوقت تو چیکار کردی؟ آدم اجیر کردی منو بدزده!.. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۱ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۱ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۱ سریال تازه عروس

خان میره پیش هازار و ازش میپرسه ماجرا چیه هازار واسش تعریف میکنه که بلا تقصری نداره انگار نازگل و آفت رفتن پیش الماس بلارو هم با خودشان برده بودن نازگل با الماس دعواش میشه اونم میخواسته جداشون کنه که الماس از پله ها پایین میوفته میدونی که بلا از قصد نمیتونه این کارو بکنهو… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲۰ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۰ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲۰ سریال تازه عروس

قلندر با کمک ترکمن لباس هایش را میپوشد و به ترکمن میگه برو به فامیلم خبر بده تا بریم بیرون ترکمن میگه تازه از زیر کتک اون زن ها بیرون اومدی دوباره میخوای بری؟ قلندر میگه من تازه از دست اونا خلاص شدم میخوام برم روحم آزاد بشه همان موقع زن هایش وارد عمارت میشن و قلندر با کلافگی میگه…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۹ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۹ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۹ سریال تازه عروس

کامیل از قلندر خان تشکر میکنه و میگه شب خیلی خوبی بود قلندرخان! قلندر بهش میگه تازه داره شروع میشه کامیل میپرسه یعنی چی؟ قلندر میگه یادته اون شبمون تو کازینو نصفه نیمه موند؟ گفتم بیاد اینجا تا حسابی دلی از عزا دربیاریم بزنیمو برقصیم. رقصنده وارد میشه و با همدیگه شروع میکنن به رقصیدن…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۸ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۸ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۸ سریال تازه عروس

بعد از رفتن هازار و خان با عروس های عمارت بلافاصله افرادی به عمارت میرن که زن های قلندر با دیدنشان میگن اینجا چخبره؟ اینا کین؟ قلندر خان میاد و میگه باید یه اعتراف کنم که یه کاری کردم اونم این که ضامن یه کارگر شدم اونم نتونست وامو پرداخت کنه اینا هم اومدن وسایل خونه را بردارن جای بدهی…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۷ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۷ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۷ سریال تازه عروس

عایشه و معتبر و آسیه تو آشپزخانه نشستن و معتبر میگه خوب حالا که آقا این انتخابو به خودمون سپرده باید یجوری حلش کنیم سپس سه تا چوب میاره و میگه با شمارش من هرسه تامون چوبو میکشیم واسه هرکی کوتاه تر بود اون برنده ست، با شمارش معتبر میکشن که عایشه برنده میشه اما…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۶ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۶ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۶ سریال تازه عروس

بلا شب را تا صبح به خاطراتش با هازار از موقع خواستگاری کردنش تا حال را مرور میکنه و شب را کنار پدر و مادرش می خوابد. قلندر منتظره تا بلا برایش پارچ آب بیاره اما وقتی میبینه نیاورد میره تا ببینه چیشده که با هازار روبرو میشه هازار بهش میگه دیگه بلا نیست بابا نمیخواد که باشه قلندر میگه چی میگی تو؟…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۵ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۵ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۵ سریال تازه عروس

قلندر خان با کامیل پیش عمو مسلم میرن سپس قلندر به مسلم میگه نوشیدنی قوی تری داری تا آروممون کنه؟ مسلم تایید میکنه که کامیل ازش میپرسه اینو هم خودش درست میکنه؟ قلندر تایید میکنه و میگه اون همه چیزو درست میکنه! آسیه و معتبر و عایشه به کامیلا میگن بیا با این کارهایی که تو گفتی بکنیم آقارو از خودمون رنجوندیم!…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۴ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۴ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۴ سریال تازه عروس

کاملیا به زن های عمارت طرز راه رفتن زنانه را یاد میده و میگه باید با ناز راه برین! عایشه و آسیه و عمه ترکمن کتاب رو سرشون گذاشتن و در تمرین راه رفتن می کنند. کاملیا میگه نه اینجوری نمیشه اینجوری که شماها راه میرین زمین زیر پاتون ناله میکنه مثل سربازها قدم بر میدارین! آخه کی از شماها خوشش بیاد!….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۳ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۳ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۳ سریال تازه عروس

بلا به خاطر حرف های هازار حسابی ناراحته و گوشه ای نشسته که نازگل پیشش میره و میگه جاری چیشده؟ بلا میگه هیچی. نازگل بهش میگه نه تو واقعا حالت خوب نیست چیشده؟ با شوهرت دعوات شده؟ نکنه سرت داد کشیده! مامان اینا اینهمه سرت بلا آوردن هیچیت نشد با یه داد شوهرت اینجوری شدی؟….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۲ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۲ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۲ سریال تازه عروس

عایشه با شنیدن آهنگ به معتبر میگه من تا حالا کنسرت زنده نرفتم و میگه میخوام برم ببینم اما معتبر میگه نه مگه نمیبینی این همه ظرف اینجاست؟ کلی کار داریم! سپس آسیه هم همینو میگه و جلوی رفتنشو میگیرن. قلندر خان با کامیل و مسلم نشستن و دارن از برنامه لذت میبرن و دست میزنن، رقاص پیششون میره و….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۱ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۱ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۱ سریال تازه عروس

عمه به کاملیا میگه ببین چقدر عمارت ساکت و آرومه! چقدر آرامش داریم! خوبه مگه نه؟ کاملیا میگه آره قبلا سه ته زن بود که همزمان حرف میزدن الان نیستن خیلی خوبه! عمه بهش پیشنهاد میده که کمی خوش بگدرونیم؟ کاملیا میگه اینجا؟ اونوقت چجوری؟ عمه، نازگل و آفت را صدا میزنه و میگه برین حمومو آماده کنین!……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۱۰ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱۰ سریال تازه عروس

شب تمام مدت بلا بالاسر قلندرخان نشسته و در حال خواندن کتاب می باشد که هازار به اونجا میره و بلا را صدا میزنه سپس بهش میگه من بدون تو نمیتونم بخوابم و ازش میخواد تا از اونجا برن اما بلا بهش میگه من نمیتونم عزیزم قول دادم باید تا صبح بالاسر باباجون باشم دلم نمیاد تنهاش بزارم……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۹ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۹ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۹ سریال تازه عروس

قلندر نازگل و آفت را صدا میزنه و برهتون میگه واستون ماموریت دارم اینم اینه که غذاهای اصیل ترکیه را به بلا یاد بدین اول هم از غذاهای مورد علاقه من شروع کنین. نازگل میگه بهتره از دلمه گوسفندی شروع کنیم. آنها به آشپزخانه میرن و بلا در حال تمیز کردن روده های گوسفند…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۸ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۸ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۸ سریال تازه عروس

قلندر در باغ راه میره و به هازار و خان میگه ای خدا انگاری همین دیروز بود با دستای خودم به اینا آب میدادم تا بزرگ بشن! به شما ها هم همینجوری رسیدم تا بزرگ بشین. سپس میگه من تلاشمو کردم تا شما متعلق داشته باشین به همین خاک ولی اگه میخواین بگین میخوایم از ریشه دربیایم و از اینجا بکنیم و بریم عیبی نداره……. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۷ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۷ سریال تازه عروس

خان با تعجب به هازار میگه تو معلوم هست که چی میگی؟ هازار میگه کاملا حرفم مشخصه باران با کلافگی رو به قلندر خان میگه چیکار می کنی قلندر خان سر حرف خودت میمونی یا به خاطر پسرت میزنی زیر قول و قرارت…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۶ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۶ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۶ سریال تازه عروس

آسیه پیش قلندر خان میره و میگه ما دیشب خیلی خوش گذروندیم اما یادمون رفت که از شیرین بپرسیم که راضی هست به این ازدواج یا نه و میخواد بره باهاش صحبت کنه که هازار میاد و میگه من خودم هم دیشب با گوش های خودم شنیدم هم امروز صبح از زبون خودش شنیدم که گفت دوسش داره آسیه خیالش راحت میشه…… برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۵ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۵ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۵ سریال تازه عروس

در عمارت زده میشه و پدر و مادر بلا با مامور به اونجا میرن. مامور به قلندرخان میگه این خانم و آقا مدعی شدن که دخترشونو تو خانه زندانی کردین و شکنجه اش میکنین قلندرخان تعجب میکنه و میگه دختر اینا کی هست اصلا؟ کی همچین چیزیو گفته؟….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۴ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۴ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۴ سریال تازه عروس

بلا را داخل عمارت میبرن و با بردن گیاهی نزدیک بینیش او را به هوش میارن. وقتی به هوش میاد بهشون میگه آخه این چه رفتاریه؟ شوهر منو تو خونه خودش زندانیش کردین؟ یکی از اون زن ها به نام عمه ترکمن بهش میگه ببین دخترم همه ی این کارها واسه خود هازاره تا ازش محافظت بشه!….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۳ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۳ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۳ سریال تازه عروس

بلا وقتی بیدار میشه سریعا پارچ و لگن را برمیداره و وارد اتاق پدر هازار میشه که میبینه داره لباس عوش میکنه و سریعا بیرون میره….. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

قسمت ۲ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۲ سریال تازه عروس

بلا وقتی پیش خانم ها میره میخواد غذا بخوره که مادر افه، آسیه بهش میگه چیکار میکنی؟ به سینی ما دست نزن برو پیش عروس ها. بلا میگه فکر کنم قاشق و چنگال یادتون رفته بیارین من میرم بیارم. بهش میگن نکنه میخوای آداب و رسوم جدید بیاری واسمون؟ مامان آسیه میگه نکنه از ما چندشت میشه؟…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

 قسمت ۱ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱ سریال ترکی تازه عروس

قسمت ۱ سریال تازه عروس

بلا دختری که یه رگ ترک داره یه رگ اسپانیایی و در مالدیو به دنیا اومده. او با پسری به نام هازار که ترکمن اصیل هست در رابطه است. آنها بعد از فارغ التحصیلیشون در رستوران جشنی دو نفره میگیرن. هازار بهش میگه دیگه درسمون تموم شده تو چه برنامه ای داری؟…. برای خواندن ادامه مطلب روی تیتر کلیک کنید.

۰ ۰ آرا
امتیازدهی به مقاله

گوناگون خواندن ادامه ترکی تازه برای خواندن ادامه مطلب تیتر کلیک کلیک کنید برای خواندن ادامه خواندن ادامه مطلب تیتر کلیک کنید سریال ترکی تازه عروس مصطفی آوکیران mustafa avkiran قسمت ۳۳ سریال تازه عروس قسمت ۳۲ سریال تازه عروس قسمت ۳۱ سریال تازه عروس قسمت ۳۰ سریال تازه عروس قسمت ۲۹ سریال تازه عروس قسمت ۲۸ سریال تازه عروس قسمت ۲۷ سریال تازه عروس قسمت ۲۶ سریال تازه عروس قسمت ۲۵ سریال تازه عروس قسمت ۲۴ سریال تازه عروس قسمت ۲۳ سریال تازه عروس قسمت ۲۲ سریال تازه عروس قسمت ۲۱ سریال تازه عروس قسمت ۲۰ سریال تازه عروس قسمت ۱۹ سریال تازه عروس قسمت ۱۸ سریال تازه عروس قسمت ۱۷ سریال تازه عروس قسمت ۱۶ سریال تازه عروس قسمت ۱۵ سریال تازه عروس قسمت ۱۴ سریال تازه عروس قسمت ۱۳ سریال تازه عروس قسمت ۱۲ سریال تازه عروس قسمت ۱۱ سریال تازه عروس قسمت ۱۰ سریال تازه عروس قسمت ۹ سریال تازه عروس قسمت ۸ سریال تازه عروس قسمت ۷ سریال تازه عروس قسمت ۶ سریال تازه عروس قسمت ۵ سریال تازه عروس قسمت ۴ سریال تازه عروس قسمت ۳ سریال تازه عروس قسمت ۲ سریال تازه عروس قسمت ۱ سریال تازه عروس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو