در روز و شب پر ماجرای خیابان کارون چه گذشت؟

منبع: برترین ها

25

1401/8/2

23:21


رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحات تکمیلی در رابطه با ماجرای درگیری در خیابان کارون و در مقابل هنرستان صدر را اعلام کرد.

برترین‌ها: برخی منابع خبری در این ساعات از ادامه درگیری‌ها در خیابان‌های کارون و جیحون خبر داده‌اند. التهاب البته به خیابان‌های قصرالدشت، هاشمی و کمیل کشیده شده، ظاهرا بنا بر ادعای برخی منابع خبری، اتفاقات امروز «هنرستان صدر» و ادعای برخی مبنی بر فوت دانش‌آموزی به نام «بنفشه»(که البته تکذیب شد) دلیل تشنج در این مناطق بوده است.

خبرگزاری مهر در همین رابطه گزارش داد: رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت توضیحات تکمیلی در رابطه با ماجرای درگیری در خیابان کارون و در مقابل هنرستان صدر را اعلام کرد.

در روز و شب پر ماجرای خیابان کارون چه گذشت؟

سرهنگ علی صباحی:

* عصر امروز در پی وقوع درگیری در خیابان کارون عوامل کلانتری سریعاً در محل حضور پیدا کردند.

* بررسی‌ها حاکی از آن بود که این درگیری میان برخی افراد بوده است که بلافاصله عوامل اصلی این درگیری شناسایی و دستگیر شدند.

* از آنجایی که این درگیری در مجاورت هنرستان دخترانه و در ساعات پایانی کلاس درس آنها بوده نگرانی تعدادی از والدین و دانش آموزان را در پی داشته است.

* شایعات منتشر شده در این خصوص تکذیب می‌شود و به هیچ وجه مورد تأیید نیست.

امروز خبری مبنی بر کشته شدن یک دانش‌آموز دخترانه در هنرستان صدر واقع در خیابان سلسبیل تهران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. در این خبر آمده بود که پلیس به این مدرسه ورود کرده و یکی از دانش آموزان در درگیری کشته شده است.

پیگیری‌های حاکی از آن بوده است که تجمعی در جلوی یکی از مدارس دخترانه در محله سلسبیل تهران شکل می‌گیرد و افراد اقدام به شعار دادن می‌کنند؛ کمی بعد مأموران پلیس با هدف ایجاد نظم و امنیت به این نقطه اعزام می‌شوند و تجمع کنندگان را متفرق می‌کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو