بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر نقش نازی سریال موج اول

بیوگرافی آرام احمری نیا بازیگر نقش نازی سریال موج اول


منبع: آراس

29

1401/8/4

19:09


آرام احمری نیا

آرام احمری نیا

آرام احمری نیا متولد دهه هفتاد در تهران می باشد. او دانشجوی کارگردانی است، تاکنون در چندین نمایش و فیلم و سریال ایفای نقش است. او به تازگی با بازی در سریال موج اول به مخاطبان معرفی می شود.

آرام احمری نیا

 احمری نیا بازیگر، نویسنده و گوینده ایرانی است که در فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرده و تاکنون در نمایش هایی چون حکم مرگ به سبک ارمنی ها نادر نادرپور و نمایش تنها راه ممکن به کارگردانی شبنم قلی خانی و… به عنوان بازیگر و منشی صحنه حضور داشته است.

آرام احمری نیا

همسر آرام احمری نیا

اطلاعاتی راجع به ازدواج و همسر ایشان موجود نیست.

آرام احمری نیا

نازی سریال موج اول

سریال موج اول به کارگردانی امیر سجاد حسینی و تهیه کنندگی سعید کمانی در خانه تولیدات جوان صدا و سیما تولید شده و سه فصل دارد. داستان این سریال در مورد بیماری کرونا و تلاش کادر درمان در مهار کردن این بیماری می باشد.

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند عبارتند از مهدی فخیم زاده ، فریبا متخصص ، محسن قصابیان، اصغر نقی‌زاده، کوروش سلیمانی، نیلوفر رجایی ، مهدی فریضه ، آرام احمری نیا ، آتش تقی‌پور، مرحوم سیامک اطلسی، مسعود میرطاهری، روزبه اختری، نسترن ابراهیم‌زاده، امیر آزاد، ابراهیم شجاعی، ساخو آدام ، محمدرضا هلال زاده، نسیم فارسی، آمال ساقندیان، پریا ابراهیمی، علی غلامی و مائده هراتی

آرام احمری نیا

آرام احمری نیا در کنار شبنم قلی خانی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو