باخت آبی‌اناری‌ها؛ سلام به لیگ اروپا!

منبع: برترین ها

41

1401/8/5

00:39


بارسلونا که پیش از دیدار امشب مقابل بایرن حذفش از چمپیونزلیگ قطعی شده بود، در خانه مقابل باواریایی ها ۳-۰ شکست خورد.

ورزش سه: بارسلونا که پیش از دیدار امشب مقابل بایرن حذفش از چمپیونزلیگ قطعی شده بود، در خانه مقابل باواریایی ها ۳-۰ شکست خورد.

 باخت آبی‌اناری‌ها؛ سلام به لیگ اروپا!

شاگردان ژاوی که از قبل می‌دانستند پیروزی در این دیدار هم نمی‌تواند آنها را از رفتن به لیگ اروپا نجات دهد، در دیدار امشب هم نمایش خوبی نداشتند و 3-0 مغلوب حریف آلمانی شدند. 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد اما در دقیقه 10، بایرنی‌ها روی اولین موقعیت جدی شان به گل رسیدند. روی یک ضدحمله تند و تیز بود که پاس بلند سرژ گنابری به سمت چپ، سادیو مانه را پشت هکتور بیرین صاحب موقعیت کرد و این ستاره سنگالی در موقعیت تک به تک با مارک آندره تراشتگن کار را تمام کرد.

بعد از این گل بازیکنان بارسا ابتکار عمل را در دست گرفتند و حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما این بایرن بود که می توانست در دقیقه 20 به گل دوم برسد ولی اریک ماکسیم چوپو موتیینگ که روی همکاری با جمال موسیالا صاحب موقعیت شده بود، ضربه‌اش را از کنار دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم حملاتی روی درواز هم داشتند تا اینکه در دقیقه 31 بایرن به گل دوم رسید. این بار هم روی یک ضدحمله، گنابری پایه گذار گل بود و پاس او به سمت راست را چوپو موتینگ با ضربه ای دقیق تبدیل به گل دوم باواریایی‌ها کرد.

بعد از این گل بارسا پیش کشید و در دقیقه 39، صاحب یک ضربه آزاد شدند اما شوت روبرت لواندوفسکی به دیوار دفاعی حریف برخورد کرد.

حملات دو تیم در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 43، بایرن به گل سوم برسد اما ضربات مانه و موسیالا به هر شکل ممکن توسط بازیکنان بارسا دفع شد.

یک دقیقه بعد داور برخورد لواندوفسکی و ماتیس دلیخت در محوطه جریمه بایرن را پنالتی تشخیص داد اما بعد از استفاده از VAR، نظرش را تغییر داد تا این نیمه با همان دو گل به پایان برسد.

نیمه دوم را بارسا بهتر آغاز کرد و در دقیقه 53، روی پاس بوسکتس، این پدری بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از بالای دروازه بایرن به بیرون رفت.

در دقیقه 55، گنابری روی پاس جاشوا کیمیش با یک ضربه دیدنی دروازه بارسا را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

دو دقیقه بعد، روی پاس مارکوس آلونسو، بار دیگر لواندوفسکی صاحب موقعیت شد اما ضربه او از راهی به چهارچوب دروازه بایرن پیدا نکرد.

در ادامه بازی متعادل و کم حادثه دنبال شد تا اینکه در دقیقه 70، آنسو فاتی با یک حرکت انفرادی خوب صاحب موقعیت شد اما نتوانست از این فرصت استفاده کند.

در دقایق پایانی باز هم این بازیکنان بایرن بودند که موقعیت های بهتری روی دروازه بارسا ایجاد کردند و سرانجام در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده به گل سوم رسیدند. روی ارسال کیمیش بود که گنابری توپ را برای بنجامین پاوارد فراهم کرد و او هم با یک ضربه ساده کار را تمام کرد تا بایرن به برتری 3-0 برسد و پنجمین پیروزی اش در پنجمین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان را جشن بگیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو