معرفی داستان و بازیگران سریال شهباز

معرفی داستان و بازیگران سریال شهباز


منبع: آراس

27

1401/8/7

11:57


بازیگران سریال شهباز

سریال شهباز

سریال شهباز به تهیه کنندگی امیرحسین آشتیانی‌پور و مهدی علینقی‌پور و کارگردانی حمیدرضا لوافی در 30 قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما در حال تولید است.

داستان سریال شهباز معمایی و امنیتی است.

بازیگران سریال شهباز عبارتند از آرش مجیدی، رضا داودنژاد، علیرضا آرا، میلاد میرزایی، مهدخت مولایی، نیما نادری، سیروس همتی، فاطیما بهارمست، غزال نظر و پاوان افسر

سریال شهباز

این سریال یکی از مجموعه‌ های تلویزیونی پر لوکیشن است که عوامل آن علاوه بر حضور در تهران به شهرهای قزوین، رودبار و کیش نیز مسافرت می‌ کنند و تیم تولید اکنون در شرکتی فنی مهندسی در سعادت‌ آباد تهران مشغول ضبط سکانس‌ هایی از سریال هستند.

سریال شهباز

در ادامه با بیوگرافی بازیگران شهباز آشنا می شوید.

سریال شهباز

مهدخت مولایی متولد 1 اردیبهشت 1370 در تهران، بازیگر است. دانش آموخته رشته بازیگری می باشد، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد سپس در سینما با چهره های مشهور همکاری کرد و حالا در تلویزیون نیز حضور دارد.

سریال شهباز

غزال نظر متولد اردیبهشت ماه سال 1366 در تهران می باشد. او فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق است که در علاوه بر بازیگری به وکالت نیز می پردازد. وی فعالیت هنری خود را از سال ها قبل با تئاتر شروع کرده و در تئاترهای زیادی اجرا داشته و خوش درخشید و پس از آن وارد دنیای بازیگری و تلویزیون شد.

سریال شهباز

آرش مجیدی متولد 7 اردیبهشت 1353 در آباده شیراز ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات نمایشی می باشد که از تئاتر به سطح اول بازیگری در قاب تلویزیون و پرده سینما رسید و همسرش نیز هنرمند است

سریال شهباز

رضا داوودنژاد متولد 29 اردیبهشت 1359 در تهران است. او فارغ التحصیل دیپلمه رشته علوم انسانی می باشد که از 6 سالگی در فیلم پدرش بازی کرد تا اینکه در 22 سالگی با سریال «پشت کنکوری ها» به شهرت رسید.

 

سریال شهباز

علیرضا آرا متولد 30 آذر سال 1354 در تهران می باشد. تحصیلات وی لیسانس مهندسی عمران اسـت و هم اکنون فعالیت در عرصه سینما تئاتر و تلوزیون دارد و کار کارگردانی و بازیگری انجام می دهد. او همسر شبنم مقدمی یکی از بازیگران خوب و پرطرفدار ایرانی می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو