برگزاری اولین رویداد مسابقه اسکیس با موضوع ورودی های فراموش شده خانه های کاشان

منبع: همگردی

13

1401/8/7

17:30


ایسنا/ براساس گزارشات بدست آمده، برگزاری اولین رویداد مسابقه اسکیس با موضوع ورودی های فراموش شده خانه های کاشان صورت می پذیرد.

احمد دانایی نیا، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان اظهار کرد: موضوع های زیرساختی آموزشی در حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در راستای حفاظت، احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی به عنوان کلید واژه های توسعه گردشگری هر منطقه مطرح است.

وی افزود: اسکیس ورودی های فراموش شده خانه کاشانی، یک رویداد علمی و هنری است که با همکاری مشترک دانشگاه کاشان و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان برگزار می شود.

دانایی نیا تصریح کرد: پنل های آموزشی و مسابقه، دو بخش این رویداد است که روز 10 آبان ‍ در خانه بروجردی اجرا خواهد شد و گروه هدف این فراخوان عمومی، دانشجویان رشته های معماری، مرمت و حوزه تخصصی هستند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان گفت: اسکیس های دریافت شده به دو صورت مجازی و فیزیکی در پایان برنامه مورد داوری شده و به سه برگزیده جایزه نقدی به ارزش 30، 20 و 10 میلیون ریال اهدا خواهد شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این رویداد، آموزش و فرهنگسازی برای ایجاد بستری برای نگاه علمی به معماری اسلامی ایرانی است و مهمترین مخاطبان این برنامه دانشجویان معماری و مرمت هستند که در طول برنامه با تاریخچه و روند تحول معماری ایرانی اسلامی آشنا می شوند.

دانایی نیا با دعوت از علاقمندان اظهار کرد: هنرمندان برای شرکت در این رویداد علمی و آموزشی می توانند به لینک ثبت نام به نشانی http//b2n.ir/a52019 مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

برگزاری اولین رویداد مسابقه اسکیس با موضوع ورودی های فراموش شده خانه های کاشان

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو