معرفی شرکت زیمنس

منبع: پلازا

31

1401/8/8

01:02


معرفی شرکت زیمنس

زیمنس یک شرکت آلمانی است که از سال 1847 فعالیت خود را شهر مونیخ آلمان آغاز کرده است.

زیمنس در حوزه تولید تجهیزات اتوماسیون صنعتی فعالیت دارد و قطعاتی مانند PLC ، درایوها ، تجهیزات فشار ضعیف و… تولید می‌کند؛ علاوه بر این، از محصولات این شرکت در ساخت لوازم خانگی مانند ماشین لباس شویی، یخچال و… نیز استفاده می‌شود که این لوازم محبوبیت زیادی بین مشتریان در سر تا سر  دنیا دارند.

به طور معمول از تجهیزات زیمنس در کارگاه های صنعتی، کارخانه ها، حوزه حمل و نقل و… استفاده می‌شود.

فهرست عناوین مطلب:

نمایندگی زیمنس معتبر

امروزه اکثر افراد به دنبال نمایندگی زیمنس معتبر و قابل اعتماد هستند، در حال حاضر در ایران نمایندگی های کمی وجود دارند که محصولات اورجینال ارائه می‌دهند؛ در عین حال نمایندگی هایی هستند که به صورت غیر قانونی در حال فعالیت هستند و به عنوان نمایندگی اصلی زیمنس شناخته می‌شوند.

تکنوکلید به عنوان نمایندگی اصلی و ارائه کننده محصولات اورجینال در حال فعالیت است و به شما این اطمینان را می‌دهد که محصولی که دریافت می‌کنید، ضمانت اصالت دارد.

معرفی محصولات زیمنس

شرکت زیمنس محصولات متنوعی در حوزه اتوماسیون صنعتی تولید می‌کنید که در ادامه قصد داریم، جهت آشنایی بیشتر به تعدادی از آنها اشاره کنیم:

کلیدهای حرارتی زیمنس

کلید حرارتی زیمنس قطعه ای ست که جهت حفاظت از مدارهای الکتروموتورها در زمان اختلاف بار یا ولتاژ استفاده می‌شود.

کلیدهای حرارتی زیمنس

 

یکی از ویژگی های مهم این قطعات این است که در زمان بروز خطا و یا نشتی جریان بلافاصله الکتروموتور را از مدار خارج می‌کند؛ به این نوع کلیدها اورلود (overload) نیز گفته می‌شود.

حال ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که این قطعه کاربردی را از کجا تهیه کنیم؟

تنها کافی ست با شماره 02133901200 تماس بگیرید و با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کلید های هوایی زیمنس

به طور معمول در سیستم های بزرگ صنعتی که از برق فشار قوی استفاده می‌کنند باید از سیستم به عنوان جرقه گیر که محافظ این تجهیزات نیز می‌باشد، استفاده می‌کنند.

کلید های هوایی زیمنس

کلید هوایی زیمنس وسیله ای ست که از دو کنتاکت تشکیل شده است، كنتاكت های اصلی كه در شرایط وصل كلید، وظیفه عبور جریان را بر عهده دارند و كنتاكت های جرقه زن یا (Arcing contact) كه در لحظه قطع و وصل كلید وظیفه هدایت جرقه به سمت جرقه گیر را دارا می‌باشند.

در بعضی از انواع این كلیدها، از یك دمنده و یا یك حلقه مغناطیسی برای هدایت جرقه به داخل جرقه‌گیر استفاده می‌شود. در حالتی كه از دمنده استفاده شود، جریان هوا باعث هدایت جرقه به سمت جرقه‌گیر خواهد شد.

جهت خرید این محصول نیز تنها کافی ست با شماره 33901200 تماس بگیرید و پس از دریافت مشاوره از کارشناسان ما و ثبت سفارش، این قطعه کاربردی را به صورت اورجینال دریافت کنید.

اجزاء کلید هوایی زیمنس

  • محفظه‌های جرقه‌گیر
  • كنتاكت‌های جرقه‌زن یا Arcing Contactها
  • كنتاكت‌‌های اصلی
  • دكمه قطع كلید
  • دكمه وصل كلید
  • نشان‌گرهای وضعیت قطع یا وصل كلید
  • ترمینال‌های ورودی و خروجی
  • فیوزهای فشارقوی
  • شمارشگر تعداد دفعات قطع و وصل كلید.

دلایل خرید از تکنوکلید

از مهمترین دلایلی که می‌تواند شما را یک قدم به خرید نزدیک کند، ضمانت اصالت کالاست؛ موجودی بالا و پشتیبانی سریع (ارسال سریع محصول مورد نظرتان در کمترین زمان) یکی دیگر از ویژگی های نمایندگی زیمنس است که برای شما این امکان را به وجود می‌آورد که در هر مکان و در هر زمان به تجهیزات مورد نیازتان دسترسی داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو