کدام چهره های معروف ایرانی متولد 11 ابان هستند؟

منبع: آکا

11

1401/8/11

10:12


اگر شما هم جزو افرادي هستيد که به اخبار چهره هاي مشهور ايراني علاقه منديد و دوست داريد که بدانيد کدام يک از چهره هاي مشهور ايراني در تاريخ 11 آبان بدنيا آمده يا

آکاایران: امروز 11 آبان ماه 1401 مصادف با تاريخ تولد يا تاريخ درگذشت برخي از هنرمندان,بازيگران، بازیکنان و خيلي از چهره هاي مشهور ايراني مي باشد.چهره های سرشناسی چون عزت‌الله جامعی ندوشن و خیلی دیگر از چهره های مشهور عزیز کشورمان.

عزت الله جامعی ندوشن بازیگر، کارگردان و تهیه کننده سرشناس سینما و تلویزیون  درگذشت - روزیاتو

در ادامه این مقاله به معرفی این اشخاص میپردازیم. با ما همراه باشید.

اين چهره هاي مشهور ايراني 11 آبان ماه متولد شده اند

عزت‌الله جامعی ندوشن

عزت‌الله جامعی ندوشن (زادهٔ ۱۳۳۳ – درگذشتهٔ ۱۱ آبان ۱۳۹۹) بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران بود. وی همچنین مدرس دانشگاه بود و در رشته‌هایی نظیر تهیه کنندگی و مدیریت تولید تدریس می‌کرد.

عزت الله جامعی ندوشن درگذشت - باکس آفیس ایران

عزت‌الله جامعی ندوشن، در سال ۱۳۳۳ در تهران متولد شد. اصالت او به ندوشن استان یزد برمی‌گردد. چون خانواده وی تمایلی به ورود او به عرصه هنر نداشتند بعد از گرفتن دیپلم، به صورت مخفیانه در رشته هنرهای نمایشی با گرایش کارگردانی تحصیلات خود را تا مقطع کارشناسی ارشد ادامه داد. در حین تحصیل با نخستین سریالی که بازی نمود، توانست توانائی خود را به اثبات برساند. وی فعالیت حرفه‌ای بازیگری را سال ۱۳۶۶ در سینما و تلویزیون ایران آغاز نمود و علاوه بر کارگردانی به تهیه‌کنندگی نیز مشغول بود.

عزت‌الله جامعی ندوشن، صبح روز ۱۱ آبان ۱۳۹۹ به علت سکتهٔ قلبی در منزل خود، در تهران درگذشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو