عکس های جدید گرشا رضایی و همسرش + بیوگرافی کامل

عکس های جدید گرشا رضایی و همسرش + بیوگرافی کامل


منبع: نمکستان

49

1401/8/12

21:20


گرشا رضایی خواننده جوان پاپ موسیقی ایران اصالتا لر بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. به صورت تخصصی به کلاس های آواز و نوازندگی رفته و موسیقی را به صورت علمی فرا گرفت.

نمکستان : گرشا رضایی خواننده جوان پاپ موسیقی ایران اصالتا لر بوده و از کودکی به موسیقی علاقه داشته است. به صورت تخصصی به کلاس های آواز و نوازندگی رفته و موسیقی را به صورت علمی فرا گرفت.

استایل کار او با دیگر خوانندگان موسیقی پاپ کشور فرق دارد. چون شخصا تمایل ندارد از نرم افزارهای خاص تغییر صدا و از مهندسین صدایی که صدای خوانندگان را رساتر میکنند استفاده کند و از آنها بیزار و فراری است. همچنین وی همچنین استفاده ابزاری از خوانندگان و هنرمندان برای تبلیغات بیزار است و سعی دارد بیشتر با هنر موسیقی خود با مردم ارتباط برقرار کند. نگاهی میکنیم به زندگی شخصی و کارنامه هنری گرشا رضایی

گرشا رضایی

تحصیلات :

در مورد رشته تحصیلی و اینکه آن را تا چه مقطعی ادامه داده است و از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده اطلاعات زیادی وجود ندارد.

تولد و کودکی :

وی در بیست و دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۳ در استان لرستان به دنیا آمد. به گفته خودش از همان سنین کودکی و زمانی که هفت سال بیشتر نداشت به استعداد خوانندگی و علاقه به فعالیتش در دنیای هنر پی میبرد.

همسر و زندگی خانوادگی گرشا رضایی:

گرشا ازدواج نکرده و در حال حاضر مجرد زندگی می کند . در مصاحبه ای اعلام کرده صدای زیبای خود را از خانواده مادریش و به ویژه دائی هایش به ارث برده  و آنها نقش بسیار مهمی در پیشرفت کار خوانندگی وی  داشته اند. راهنمائی او برای قدم گذاشتن به مسیر کار خواندن، تاثیر بسزایی داشته است. وی به علنی کردن زندگی خصوصی خود علاقه چندانی ندارد و در رسانه ها چیز زیادی درباره زندگی خانوادگی او وجود ندارد. بنابراین مشخص نیست که والدین او چه شغل و تحصیلاتی دارند و یا او چند خواهر و برادر دارد.

وی در مصاحبه ای گفته است که موسیقی همه زندگی او است اما چیزی که برای او ارزشی والاتر و مهم تری از آن دارد مادرش است و او را به هرچیزی حتی کارش نیز ترجیح میدهد. در آلبوم آبی وی ترانه ای را به مادرش تقدیم کرده است.

گرشا رضایی

شروع فعالیتهای هنری :

این هنرمند از ۱۳ سالگی کار موسیقی خود را به صورت غیر حرفه ای آغاز نمود. وی در این دوره به کلاسهای گیتار در سبک فلامنکو میرفت و بعد از مدتی شروع به یادگیری گیتار الکترونیک آن هم در سبک راک کرد. او تبحر خاصی در نواختن این دو ساز دارد که جزو سازهای تخصصی وی حساب می شوند. بنابراین او از معدود خوانندگانی است که در کنار خوانندگی به نوازندگی نیز اشتغال دارد. صدابرداری و رهبری ارکستر را نیز در کنار خوانندگی و نوازندگی دنبال میکنند و به کار تدریس موسیقی نیز اشتغال دارد.

گرشا رضایی

علت دیر وارد شدن به دنیای خوانندگی :

او معتقد است یک خواننده فقط باید با هنر خود مردم را جذب کند نه با تبلیغات و بیزنسی که برخی خوانندگان از آن برای پیشبرد مقاصد هنری خویش به کار میبندند بنابراین وی به دلیل حساسیت به این موضوع اندکی با احتیاط و کمی دیر به خوانندگی حرفه ای روی آورد، این درحالی است که او از سنین نوجوانی به کلاسهای نوازندگی میرفت و از کودکی به استعداد خاص خود در خواندن پی برده بود اما به دلیل مسائل مورد اشاره از سال ۹۲ با خواندن تیتراژ سریال دولت مخفی رسما به جرگه خوانندگان حرفه ای پیوست. تیتراز برنامه لوتوس در شبکه سلامت را نیز گرشا رضایی خوانده است. نماهنگ کاهورا را نیز وی برای تقدیر از کشته شدگان جنگ هشت ساله به اجرا درآورد که در شبکه های صدا و سیما چندین و چندبار به نمایش درآمد.

عکس های جدید گرشا رضایی

فعالیت در اینستاگرام :

گرشا رضایی با آیدی  در اینستاگرام مغشول به فعالیت می باشد. چنانچه از طرفداران ایشان هستید، می توانید با دنبال کردن صفحه ی وی از کارهای جدیدش مطلع شوید.

عکس های جدید گرشا رضایی

در ادامه با عکس های جدید گرشا رضایی همراه ما باشید

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده گرشا رضایی

بیوگرافی و عکس های جدید و دیده نشده گرشا رضایی

محمدرضا گلزار و گرشا رضایی

محمدرضا گلزار و گرشا رضایی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو