باهوش ها بچه را نجات دهید! ماجرا چیست؟!

منبع: گفتنی

15

1401/8/16

06:02


آزمون شناخت بچه: آیا خودتان را آدم باهوشی می دانید؟ آیا شما زبان بدن را می شناسید و با آن آشنا هستید؟ افرادی که اصطلاحا در میان مردم آدم شناس های خوبی هشتند می توانند راست و دروغ را به خوبی تشخیص دهند. آن ها کمک تر کلک می خورند. ان ها هم درست مثل افراد …

آزمون شناخت بچه: آیا خودتان را آدم باهوشی می دانید؟ آیا شما زبان بدن را می شناسید و با آن آشنا هستید؟ افرادی که اصطلاحا در میان مردم آدم شناس های خوبی هشتند می توانند راست و دروغ را به خوبی تشخیص دهند.

آن ها کمک تر کلک می خورند. ان ها هم درست مثل افراد عادی در معرض آسیب و فریب ها هستند اما چه چیزی باعث می شود که کم تر آسیب ببینند؟!

زبان بدن! بله شناختن درست حالات و رفتار آدم های غریبه می تواند مشخص کند آیا قابل اعتماد هستند یا نه. بیایید ببینیم چقدر با این فنون و تکنیک ها آشنایی دارید.

یادتان نرود که مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد! بنابراین آزمون شناخت بچه مناسب شماست.

ماجرا چیست؟! آیا می توانید حدس بزنید چه کسی دروغ می گوید؟!

آزمون شناخت بچه

.

.

آزمون شناخت بچه

تک تک جزئیات را رصد کنید و مبادا عنصری از زیرچشمتان سرسری رد شود. آیا شما در نگاه اول متوجه نکات ظریفی که در جزئیات آدم ها و پدیده ها وجود دارد می شوید؟ بنابراین این تست می تواند بگوید چقدر در این زمینه ماهر هستید!

.

.

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

.

پاسخ آزمون شناخت بچه

 

پاسخ آزمون شناخت بچه

 

آیا معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

 

لینک های مرتبط: 

کدوم یکی زبل تره و می تونه از دست خرس در بره؟

به نظرت کدوم یکی یه سارق خفن هست؟

تیزبین ها بشتابند و بگویند تفاوتها در کجاست؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو