بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر + علت درگذشت و فوت و اشعار

منبع: شبونه

11

1401/8/16

19:26


بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر  و علت درگذشت و فوت و غلامرضا سلیمانی شاعر جوان که جامعه ادبیات را عزادار کرد. بیوگرافی غلامرضا سلیمانی غلامرضا سلیمانی از شاعران و ترانه سراهای جوان کشورمان بوده که متولد دهه شصت میباشد ایشان بر اثر سرطان درگذشت. آقای سلیمانی سالها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرد و …

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر  و علت درگذشت و فوت و غلامرضا سلیمانی شاعر جوان که جامعه ادبیات را عزادار کرد.

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر + علت درگذشت و فوت

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی

غلامرضا سلیمانی از شاعران و ترانه سراهای جوان کشورمان بوده که متولد دهه شصت میباشد ایشان بر اثر سرطان درگذشت.

آقای سلیمانی سالها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم کرد و در نهایت فوت کرد از کارهای ایشان میننوان به «به من نامه بنویس» و «پرستاری که شکل تو بود» ‌اشاره کرد و تا به حال ترانه‌هایی از او توسط برخی خوانندگان نام آشنا از جمله سالار عقیلی اجرا شده‌ است.

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر + علت درگذشت و فوت

سوابق

شاعر کتاب «به من نامه بنویس»، از فعالان فرهنگی و بنیانگذاران انجمن ادبی ایران خودرو و فعالان انجمن‌های ادبی منطقه ۱۸ تهران است و این ترانه سرا از اولین اعضای انجمن نسل مروارید و شاگردان استاد خلیل عمرانی است.

داودی افزود: او از شاگردان آقای خلیل عمرانی و از اعضای انجمن نسل مروارید بود. در آن زمان که جشنواره‌ها و کنگره‌های فراوانی در زمینه دفاع مقدس و مفاهیم ارزشی برگزار می‌شد آقای سلیمانی را بارها دیده بودم. درگذشت او ضایعه‌ای برای فضای ادبی کشور است.

بیوگرافی غلامرضا سلیمانی شاعر + علت درگذشت و فوت

او در دهه ۸۰ و اوایل دهه ۹۰ حضور پررنگی در جشنواره‌های مختلف ادبی داشته و همچنین با عضویت در شورای شعر بسیج به داوری در جشنواره‌های این حوزه نیز اشتغال داشته‌است.

این شاعر معاصر سرانجام پس از تحمل یک دوره ۲ ساله بیماری سرطان ساعاتی پیش در بیمارستان حضرت رسول اکرم دارفانی را وداع گفت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو