دانلود بازی TFM The First Men برای کامپیوتر

دانلود بازی TFM The First Men برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

39

1401/8/21

23:33


اولین رای باشید!

بازی TFM The First Men یک شبیه ساز استراتژیک است که با ساخت پایگاه شخصیت محور، کاوش مبتنی بر المان تاکتیکی و نبردهای همراه با مکث دنبال می‌شود. داستان بازی از خلقت گرفته شده و شوالیه‌ها و بازارگانانی را هم در بازی خواهیم دید. یک رویکرد مدرن متمرکز بر شخصیت را در بازی می‌کنیم که بر اساس المان‌های آثار قدیمی هم توسعه داده شده است. باید منطقه خود را در بازی توسعه داده و به کمک مسیرهای مختلف، ساخت و سازها، روابط، سنت‌ها و حق بالندگی را به شهرک خود بیاورید. شخصیت‌های خود را با امکانات بی نهایت و متنوع، به شکلی درآورید که برای نسل‌ها تکرار شوند.

TFM The First Men (Early-Access) PC-P2P

دانلود-بازی-TFM-The-First-Men

می‌توانید کاراکترهای خود را در چندین موقعیت رهبری کرده و دنیایی زنده، نفس گیر و در حال تغییر را داشته باشید. انتخاب شخصیت برای برخی موقعیت‌ها سخت و طاقت فرسا بوده و یک اتفاق به ظاهر عذاب آور می‌تواند موهبتی برای شما باشد. تاکتیک‌های بازی به‌صورت ریل تایم ادامه پیدا می‌کند و می‌توانید خودتان را برای به چالش کشیدن یک سیستم مبارزه‌ای ریل تایم اماده کنید. در طول ماجراجویی هم با دشمنان متعددی روبرو خواهید شد که باید آن‌ها را مدیریت کنید. می‌توانید غارت را در بازی برقرار کرده و به یک سری حزب‌هایی برسید که در کنار همدیگر می‌توانند همکاری بهتری داشته باشند.

info

TFM: The First Men is a strategy simulation enriched with character-driven base building, party-based exploration, and tactical real-time with pause combat. Inspired by the creation stories, Knights and Merchants and Rimworld.

A modern character-focused approach to old-school base-building fun. Develop your region and tend to your settlement’s needs with the help of various paths, constructions, relations, traditions, and bragging rights. Whip your characters into shape with infinitely varied possibilities that will echo for generations. Body, Mind, Heart, Soul, and Self attributes with hundreds of traits and skills offer rich and enormously diverse character progression. Choosing the right character to take the right path is the most important part – as they can be the doom or the boon to your future!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 7+

Processor: Dual Core Processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Open GL 3.2+ Compliant

Storage: 2 GB available space

Sound Card: Windows Compatible Card

Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows® 10

Processor: Quad Core Processor

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Open GL 3.2+ Compliant

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

Sound Card: Windows Compatible Card

Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
ADs

دانلود بازی TFM The First Men برای کامپیوتر

لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 6م نوامبر 2022 در این نسخه لحاظ شده است.

———————

دانلود بازی TFM The First Men (Early-Access)-P2P با لینک مستقیم

نظرات


تصویری


ویدئو