معرفی سریال The English با بازی امیلی بلانت

منبع: فوت و فن

16

1401/8/24

15:05


امیلی بلانت (Emily Blunt) توانسته خودش را به عنوان بازیگری برجسته و سرشناس در دنیای سینما ثابت کند و در فیلم‌های برجسته و بزرگی نیز نقش‌آفرینی کرده است.

معرفی سریال The English با بازی امیلی بلانت

امیلی بلانت (Emily Blunt) توانسته خودش را به عنوان بازیگری برجسته و سرشناس در دنیای سینما ثابت کند و در فیلم‌های برجسته و بزرگی نیز نقش‌آفرینی کرده است. او به تازگی در سریال انگلیسی (The English) بازی کرده که در ادامه به معرفی آن می‌پردازیم. همراه با ما باشید.

از جمله فیلم‌های موفق امیلی بلانت می‌توان به فیلم علمی تخیلی لبه فردا (Edge of Tomorrow) محصول سال ۲۰۱۴ میلادی، فیلم ترسناک مکانی آرام (A Quiet Place) محصول سال ۲۰۱۸ میلادی یا فیلم مهیج و اکشن سیکاریو (Sicario) محصول سال ۲۰۱۵ میلادی اشاره کرد. او در سال آینده نیز با جدیدترین فیلم کریستوفر نولان (Christopher Nolan) یعنی فیلم اوپنهایمر (Oppenheimer) به روی پرده سینماها خواهد آمد.

با اینکه امیلی بلانت در مینی‌سریال امپراتوری (Empire) محصول سال ۲۰۰۵ میلادی نقش‌آفرینی کرده و صداپیشگی کوتاهی نیز در سریال انیمیشنی سیمپسون‌ها (The Simpsons) داشته اما تاکنون نقش اصلی یک سریال را بازی نکرده است. با این حال، این موضوع با سریال «انگلیسی» تغییر خواهد کرد.

سریال «انگلیسی» توسط هوگو بلیک (Hugo Blick) خلق شده است و داستانی انتقام‌محور در غرب وحشی آمریکا را به نمایش در می‌آورد. در این سریال، امیلی بلانت نقش زنی انگلیسی به نام کورنلیا لاک را بازی می‌کند که به غرب سفر می‌کند تا انتقام مرگ پسر خردسالش را بگیرد. او در میانه راه با الی ویپ با بازی چاسک اسپنسر (Chaske Spencer) آشنا می‌شود که یکی از اعضای قبیله پاونی و پیشاهنگ سواره نظام ایالات متحده است. چاسک با کورنلیا لاک همراه می‌شود تا به او سفر در این سرزمین بی‌رحمانه و خشن را بیاموزد.

داستان سریال The English

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال «انگلیسی» بدین شرح است:

«سریال «انگلیسی» اثری حماسی و وسترن به شمار می‌رود که از موضوعات هویت و انتقام بهره می‌برد تا داستانی منحصربه‌فرد و قانع‌کننده از نژاد، قدرت و عشق را بازگو کند. در میانه آمریکا در سال ۱۸۹۰ میلادی، یک زن انگلیسی اشرافی به نام بانو کورنلیا لاک و پیشاهنگ سواره نظامی به نام الی ویپ با یکدیگر همراه می‌شوند تا از میان سرزمین خشن عبور کنند.

هر دوی آن‌ها درک روشنی از سرنوشت خود دارند اما هیچ کدام از آن‌ها نمی‌دانند که این سرنوشت آن‌ها در گذشته‌ای مشترک ریشه دارد. آن‌ها باید با موانعی وحشتناک روبه‌رو شوند، موانعی که از لحاظ فیزیکی و روانی محدودیت‌های آن‌ها را مورد آزمایش قرار می‌دهد. با این حال، آن‌ها با غلبه بر هر مانعی، به مقصد نهایی‌شان یعنی شهر جدید هوکسم در ایالت وایومینگ نزدیک‌تر می‌شوند.»

عوامل سازنده سریال The English

هوگو بلیک مسئولیت ساخت سریال «انگلیسی» را برای سرویس آنلاین آمازون در دست داشته است. او بیشتر برای آثار اخیر خود به نام فیلم زن محترم (The Honorable Woman) محصول ۲۰۱۴ و فیلم قیام زمین سیاه (Black Earth Rising) محصول سال ۲۰۱۸ میلادی شناخته می‌شود. او علاوه بر تهیه‌کنندگی این سریال، نویسندگی و کارگردانی تمام قسمت‌ها را در دست دارد.

فدریکو جوسید (Federico Jusid) به عنوان آهنگساز، آرنائو والز کولومر (Arnau Valls Colomer) به عنوان فیلمبردار، بن ییتس (Ben Yeates) و اندی موریسون (Andy Morrison) به عنوان تدوینگر و کریس روپ (Chris Roope) به عنوان طراح تولید از جمله دیگر عوامل سازنده سریال «انگلیسی» محسوب می‌شوند.

بازیگران سریال The English

همانطور که در بالا ذکر شده بود، امیلی بلانت و چاسک اسپنسر نقش دو شخصیت اصلی سریال «انگلیسی» به نام کورنلیا لاک و الی ویپ را بازی خواهند کرد. از جمله دیگر بازیگرانی که در این سریال حضور دارند نیز می‌توان سیاران هیندز (Ciarán Hinds)، رافی اسپال (Rafe Spall)، توبی جونز (Toby Jones)، سولی ریمی (Sule Rimi)، تام هیوز (Tom Hughes)، استیون ریا (Stephen Rea)، والری پچنر (Valerie Pachner)، مالکولم استوری (Malcolm Storry)، نیکلاس آرون (Nicholas Aaron) و استیو وال (Steve Wall) را نام برد.

تاریخ پخش سریال The English

سریال «انگلیسی» در قالب ۶ قسمت ساخته شده و پخش آن نیز از تاریخ ۱۱ نوامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۰ آبان ۱۴۰۱) روی سرویس آنلاین نتفلیکس شروع شده است. قسمت‌های این اثر به صورت یکجا پخش خواهند شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو