سرامیک راه گشای من برای رسیدن به ثروت بود

منبع: نمکستان

9

1401/8/26

23:33


فرصت‌های کسب و کاری متعددی وجود دارند که برای شروع به هزینه‌ی کمی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینه‌ای نیاز نداشته‌باشند! بله درست شنیدید!

فرصت‌های کسب و کاری متعددی وجود دارند که برای شروع به هزینه‌ی کمی نیاز دارند یا حتی ممکن است به هیچ هزینه‌ای نیاز نداشته‌باشند! بله درست شنیدید! ولی درعوض باید زمان و تلاش زیادی خرج آن کنید. علاوه بر این، بسیاری از فرصت های کسب و کار کوچک بر مجموعه مهارت‌های شما استوار هستند، از جمله سرامیک در قالب یک وب سایت. لازم نیست تخصص خاصی داشته باشید بلکه به راحتی میتوانید این نوع کسب و کار پر در درآمد را بیاموزید.

سرامیک ایرانی

سرامیک ایرانی

قبل از خرید کاشی و سرامیک ایرانی باید توجه کنید که کاشی و سرامیک قرار است برای  کجا استفاده شود سرامیک دیوار کیفیت بالایی دارند ولی مقاوم در برابر خط و خش و سایبدگی نیستند و زود می‌شکند پس برای استفاده در کف توصیه نمی‌شود زیرا کف اشپزخانه و سرویس به سرعت خیس می‌شود و ممکن است خطرات جانی و مالی را بر اثر سرخوردن افردا به همراه داشته باشد.

برای اینکه کاشی و سرامیک اشکل خوبی داشته باشند باید قالب گیری شوند قالب گیری به سه روش قالب گیری با برش عمودی، قالب گیری و قالب گیری فشاری انجام می‌شود.

فروش کاشی و سرامیک آشپزخانه

با گسترش یافتن فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی فروش کاشی و سرامیک از جمله سرامیک آینه ای بسیار راحت شده است شما می‌توانید برای محیط مختلف نظیر آشپرخانه، حمام، سرویس بهداشتی و غیره را در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نمائید.

کاشی و سرامیک دارای انواع مختلفی می‌باشد کاشی و سرامیک بدون لعاب: سرامیکی که بعد از پخت در کوره مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سرامیک طرح سنگ

سرامیک طرح سنگ

امروزه برای هر خانه ای برای دیوارهای آن از پوششی بنام سرامیک طرح سنگ استفاده می‌شود. البته کاشی هم برای دیوار استفاده می‌شود ولی باید بدانید که این دو با هم فرق دارند. تجارت و صادرات این محصولات و خرید و فروش آنها در کشور و همچنین قیمت روز این محصولات که زیاد دچار تغییرات نمی‌شود، بسیار رونق دارد و گزینه ی خوبی برای پولدار شدن می‌باشد.

نکته ای که در رابطه با کاشی و سرامیک باید در نظر بگیرید این است که باید بدانیم قرار است این پوشش دهنده های دیوار قرار است برای چه محیطی استفاده شود به عنوان نمونه اگر در مکانی که دارید از این محصولات استفاده می‌نمایید آمد و شد زیاد می‌باشد، بنابراین باید از سرامیکهایی استفاده نمایید که از مقاومت خوبی برخوردار باشد پس برای خرید این محصولات باید ابعاد مختلفی را در نظر بگیرید.

سرامیک دیوار

سرامیک دیوار

لازم به ذکر است کاشی سرامیک دیوار انواع مختلفی دارا می باشد که به چند مورد از آنها می پردازیم.

کاشی و سرامیک لعابدار: سرامیکی که پوشش لعابی روی آن قرار می‌گیرد و مقاوم در برابر نفوذ آب می‌باشد.

کاشی و سرامیک پرسلان: کاشی وسرامیک که به خاطر پوشش لعاب که دارد مقاومت بیشتری دارند ضخامت این نوع کاشی بسیار زیاد است و متناسب برای کف و فضاهای خارجی و کف می‌باشند.

سرامیک اسلب: این نوع سرامیک در ابعاد بالاتری تولید می‌شود و ساختار آن شبیه به پرسلان می‌باشد و به خاطر هزینه بالایی که دارد بیشتر برای خانه های لوکس به کار می‌رود.

سرامیک آنتیک: تنها خاصیت این نوع سرامیک خاصیت خود تمیز شوندگی آن به خاطر فناوری نانو به کار رفته در تولید آن می‌باشد.

سرامیک مینیاتوری: اینو نوع سرامیک برای استفاده در مکانهای که منحنی هستند مناسب می‌باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو