مراقبت های بعد از اولین رابطه جنسی {ویژه خانم ها✔️}

منبع: همسرتایم

62

1401/8/29

11:50


مراقبت های بعد از اولین رابطه اولین رابطه جنسی برای خانم ها، شروع یک زندگی جدید است که با پاره شدن پرده بکارت همراه است. به علت…

مراقبت های بعد از اولین رابطه جنسی {ویژه خانم ها✔️}

Rate this post

مراقبت های بعد از اولین رابطه

اولین رابطه جنسی برای خانم ها، شروع یک زندگی جدید است که با پاره شدن پرده بکارت همراه است. به علت تغییراتی که در بدن ایجاد می شود بهتر است نکاتی را به عنوان مراقبت های بعد از اولین رابطه جنسی مد نظر قرار دهید.

معمولا بعد از پاره شدن پرده بکارت در خانم ها، مقدار کمی خون از دهانه واژن خارج می شود که بهتر است پارچه ای نخی و تمیز در کنارتان باشد تا آن خون را پاک کنید و بتوانید به رابطه جنسی خود ادامه دهید.

 

بیشتر بخوانید:

زفاف چیست و چگونه انجام دهیم

مراحل نزدیک شدن به همسر

 

 

البته وظیفه مرد است که در هنگام برقراری اولین رابطه جنسی با همسرش ، به آرامی دخول را انجام دهد و پیش نوازی و معاشقه را کامل انجام دهد.

 

 

مراقبت های بعد از اولین رابطه خانم ها :

ادرار کردن بعد از رابطه
ادرار کردن بلافاصله بعد از رابطه جنسی می تواند دستگاه تناسلی را تمیز کرده و از عفونت واژن جلوگیری کند.

 

دوش آب گرم بگیرید

سعی کنید بعد از رابطه جنسی برای اولین بار دوش آب گرم بگیرید تا تمام آلودگی ها از بین بروند.

نوشیدن آب کافی
در طول رابطه جنسی، بدن شما عرق می کند و مقدار زیادی آب از دست می دهد. بنابراین سعی کنید بعد از نزدیکی آب بنوشید.

استفاده نکردن از دستمال مرطوب
هرگز از دستمال های معطر و مرطوب بعد از رابطه جنسی استفاده نکنید. استفاده از این دستمال ها به ناحیه تناسلی آسیب می رساند و دچار عفونت می شوید.

 

استراحت کردن
برخی از دختران در اولین رابطه جنسی خود رابطه جنسی دردناکی را تجربه می کنند و ممکن است تجربه ناخوشایندی داشته باشند. بنابراین بهتر است پس از اولین رابطه، چند ساعت استراحت کنید و از انجام فعالیت های سنگین خودداری کنید.

بعد از آمیزش برای اولین بار رعایت یک سری نکات برای جلوگیری از بروز عفونت ادراری و عفونت واژن ضروری است. بنابراین، پس از اولین رابطه جنسی، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

استفاده از پد پهداشتی
اگر خونریزی داشتید به مدت چند روز از پد بهداشتی استفاده کنید و هر 4 الی 6 ساعت یکبار پد خود را عوض کنید.

لباس زیر مناسب
بعد از آمیزش جنسی، محیط واژن مرطوب است و شرایط را برای رشد باکتری‌ها فراهم می‌کند، بنابراین یا کلا از لباس زیر استفاده نکنید و یا اینکه حتما پس از آن، لباس زیر نخی بپوشید.

 

خوراکی‌های مصرفی بعد از زفاف
معمولاً بعد از رابطه جنسی، فرد به شدت احساس گرسنگی می کند. بعد از اولین رابطه جنسی، علاوه بر فعالیت و انرژی کم، ممکن است قدرت شما تحلیل برود و بدن شما مستاصل مصرف مواد قندی و محرک شود.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم مراقبت های بعد از اولین رابطه اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو