سوال هوش اتاق لوکس: اتاق کدام کودک لوکس تره؟!

منبع: گفتنی

12

1401/8/29

12:03


سوال هوش اتاق لوکس مرز حقیقت و دروغ را جا به جا می کند. امروزه زیاد می شنوید که می گویند آدم به چشمان خودش هم نباید اعتماد کند! اما بهتر است بدانید ما اغلب اوقات با همین چشمانمان هم می توانیم حقیقت را تشخیص دهیم. فقط کافی ست دقت خود را بالا ببریم و مهارت …

سوال هوش اتاق لوکس مرز حقیقت و دروغ را جا به جا می کند. امروزه زیاد می شنوید که می گویند آدم به چشمان خودش هم نباید اعتماد کند! اما بهتر است بدانید ما اغلب اوقات با همین چشمانمان هم می توانیم حقیقت را تشخیص دهیم. فقط کافی ست دقت خود را بالا ببریم و مهارت منطقی و استدلال خود را پرورش دهیم.

آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. پس تست های سرگرمی را در مجله گفتنی دنبال کنید.

 

برای حل این تست نباید زمان زیادی را صرف کنید. سعی کنید ظرف نهایتا 9 ثانیه تشخیص دهید اتاق کدام کودک لوکس تر است؟!

 

سوال هوش اتاق لوکس: اتاق کدام کودک لوکس تره؟!

سوال هوش اتاق لوکس

.

.

.

طرز فکر ما به این بستگی دارد که کدام سمت مغز ما در هر فردی غالب است. بنابراین سوالات هوش تصویری نشان می دهد که درک شما در چه سطحی قرار دارد.

.

.

آیا هنوز دارید به سوال هوش اتاق لوکس فکر می کنید؟ ما به شما توصیه می کنیم که تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این تست هوش نمایید. اگر ناامید شدید نگران نباشید ما جواب را در پایین صفحه برای شما قرار داده ایم.

.

.

.

پاسخ سوال هوش اتاق لوکس

پاسخ سوال هوش اتاق لوکس

دکوراسیون اتاق کودک سمت راست هماهنگ تر است. تندیس باله روی طاقچه نشان می دهد که این خانواده به هنر و رقص و این نوع فعالیت های علاقه مند هستند و در نتیجه سبک زندگی لوکسی دارند. تهویه اتاق نیز مناسب است و روی گهواره هم یک پارچه حریر مثل سایه بان کشیده شده است. اما اتاق کودک سمت چپ لوکس نیست و شلوغ و پلوغ است.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

 

تست های جالب دیگر:

آزمون شناخت کودک ربا دقت شما را به چالش می کشد؟ آیا آماده اید؟

آزمون اتاقک امن: اگر هوش منطقی داری بگو کدوم یکی زنده می مونه؟

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو