چرا طلا برای مردان حرام است ؟ { دلایل علمی }

منبع: همسرتایم

8

1401/9/4

16:39


چرا طلا برای مردان حرام است ؟ بر اساس مطالعات متعدد، تعداد گلبول های سفید در مردان بیشتر از زنان است، اما تماس بدن مرد با طلا…

چرا طلا برای مردان حرام است ؟ { دلایل علمی }

Rate this post

چرا طلا برای مردان حرام است ؟

بر اساس مطالعات متعدد، تعداد گلبول های سفید در مردان بیشتر از زنان است، اما تماس بدن مرد با طلا منجر به افزایش تعداد گلبول های سفید خون می شود. طبیعتاً با افزایش تعداد گلبول های سفید، فضای کمتری برای گلبول های قرمز باقی می ماند و تعداد آنها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد.
در واقع استفاده از طلا در مردان تعادل بین گلبول های سفید و قرمز خون را به هم می زند. این امر باعث کم خونی در مردان و از سوی دیگر باعث سرطان خون می شود که همگی به دلیل اختلال در سلول های خونی بدن مردان ایجاد می شود. اما در اینجا شاید این سوال ذهن شما را به خود مشغول کند که چرا خانم ها می توانند از طلا استفاده کنند؟ اگر طلا بر تعادل سلول‌های خونی در بدن مردان تأثیر می‌گذارد، زنان نیز نباید از این امر مستثنی شوند.
مطالعاتی كه روی ساختار بدن زنان انجام شده نشان می‌دهند تفاوت‌هایی جزئی در ساختار بدن زن و مرد وجود دارد. طلا حاوی اشعه‌هایی است كه از پوست بدن رد شده و روی گلبول‌های بدن تاثیر می‌گذارد. این مساله در مورد مردان كاملا صدق می‌كند ولی در زنان خیر. در زنان بین لایه پوست و گوشت، یك لایه چربی وجود دارد اما در مردان این لایه وجود ندارد. همین لایه محافظ چربی است كه همانند سدی محكم مانع از رسیدن اشعه‌های مضر طلا به بدن زنان می‌شود.
از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسرتایم در رابطه با اینکه چرا طلا برای مردان حرام است اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.
بیشتر بخوانید:

آیا زنای ذهنی غسل دارد

سوره برای پریود شدن

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو