تست هوش زن مناسب: مرد بهتره با کی قرار بذاره تا زنده بمونه؟!

منبع: گفتنی

12

1401/9/9

06:00


تست هوش زن مناسب: این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله …

تست هوش زن مناسب: این آزمون سرگرمی ذهن شما را به چالش خواهد کشید، پس حسابی دقت کنید و این تست هوش تصویری را دست کم نگیرید. این نوع از آزمون های هوش به تازگی در فیس بوک و توئیتر ترند شده است. ما در گفتنی برای ورزش مغز شما معماهای جذابی از این دست را قرار داده ایم تا شما هم از قافله عقب نمانید.

مرد می خواهد با یکی از این خانم ها قرار بگذارد.کدام زن خطرناک نیست و برای او مناسب است؟

 

تست هوش زن مناسب: مرد بهتره با کی قرار بذاره تا زنده بمونه؟!

 

تست هوش زن مناسب

.

.

برای دیدن پاسخ تست هوش زن مناسب به پایین صفحه بروید:

تا می توانید تمام حواس خود را در این لحظه متوجه این تست هوش زن مناسب کنید. تمام علائم و شواهد موجود در عکس را از نظرتان دور نکنید. این تست قرار است حسابی شما را غافلگیر کند. بنابراین تا می توانید از تمام قوای ذهنی خود استفاده کنید.

.

.

پاسخ تست هوش زن مناسب

دو زن سمت چپ تصویر گرگینه و روح هستند. بنابراین فقط زن سمت راست انسان است و به او خطر و آسیبی نمی رساند.

پاسخ تست هوش زن مناسب

یادتون نره که:

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد:

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

آیا توانستید درست حدس بزنید؟

این آزمون های هوش مانند تست هوش زن مناسب می‌توانند علاوه بر محتوای سرگرمی عملکرد مغزی شما را نیز افزایش دهند. معمولا همه ما در طول روز در حال انجام کارهای تکراری هستیم و گاهی احساس می کنیم که مغز در یک حالت پیش فرض و ربات گونه به فعالیت می پردازد.

بنابراین همه ما بایستی با انجام یک سری تمرینات، نبوغ و قوه خلاقیت فکری خود را تحریک کنیم. این آزمون های هوش تصویری یکی از بهترین چالش های مغزی پیش روی شماست. شما فقط باید چند دقیقه در روز را به حل این نوع از تست ها اختصاص دهید. باور کنید پشیمان نخواهید شد.

تأثیر معجزه آسای تست هوش بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

 

تست های باحال دیگه که باید دید!

آزمون حقیقت یابی: آیا نبوغ بالایی داری؟ پس بگو ماجرا چیه؟!

آزمون شناسایی قاتل صحنه: اگر هوش کارآگاهی داری کار کیه؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو