معمای چی عجیبه؟افراد باهوش و تیز سریع اشتباهات می فهمن!

منبع: گفتنی

34

1401/9/10

23:57


معمای چی عجیبه: آیا می توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید! بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت …

معمای چی عجیبه؟افراد باهوش و تیز سریع اشتباهات می فهمن!

معمای چی عجیبه: آیا می توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید!

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

 

معمای چی عجیبه؟افراد باهوش و تیز سریع اشتباهات می فهمن!

 

معمای چی عجیبه

معمای چی عجیبه:

.

.

تک تک جزئیات را رصد کنید و مبادا عنصری از زیرچشمتان سرسری رد شود. آیا شما در نگاه اول متوجه نکات ظریفی که در جزئیات آدم ها و پدیده ها وجود دارد می شوید؟ بنابراین این تست می تواند بگوید چقدر در این زمینه ماهر هستید!

.

.

معمای چی عجیبه:

اگر پاسخ تان را آماده کرده اید وقتش رسیده که در ادامه جواب را ببینید. اگر پاسختان یکی بود به خودتان آفرین بگویید و اگر نه ناامید نشوید! هزاران تست در دنیا هست که بخش های مختلف هوش شما را می سنجد. شاید اینجا اشتباه کنید اما تست های دیگر ممکن است برایتان مثل آب خوردن باشد!

جواب معمای چی عجیبه

این تست همه را دچار مشکل کرد و کاربران جواب های مختلفی دادند. ما منطقی ترین جواب را در سایت قرار خواهیم داد. جواب های خود را برای ما کامنت کنید.

 

چرا سوالات هوش تصویری مفید هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد.

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

 

 

اینا هم جالبن

معمای فوق العاده سخت: کدوم زامبی شوهر عروس خانم هست؟

آزمون شناسایی مرگبار: کدام زن دیرتر می میرد و کدام سریع؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو