هتل آپارتمان های کیش

منبع: فوت و فن

19

1401/9/14

08:06


کدام جزیره را در ایران می‌شناسید که به اندازه کیش معروف بوده و محل رفت و آمد گردشگران در تمام طول سال باشد؟ جزیره کیش یکی از قطب‌های گردشگری در ایران است و بسیاری از افراد، از داخل و خارج از کشور برای تفریح به این جزیره دیدنی می‌آیند.

هتل آپارتمان های کیش

کدام جزیره را در ایران می‌شناسید که به اندازه کیش معروف بوده و محل رفت و آمد گردشگران در تمام طول سال باشد؟ جزیره کیش یکی از قطب‌های گردشگری در ایران است و بسیاری از افراد، از داخل و خارج از کشور برای تفریح به این جزیره دیدنی می‌آیند.

مناظر زیبا، تفریحات دریایی و سایر تفریحات، جنگ‌های شبانه و امکان کشتی‌سواری همه و همه باعث می‌شود که افراد زیادی به جای رفتن به کشورهای خارجی نظیر دبی به جزیره کیش سفر کنند. طبیعتا هر تقاضایی به عرضه نیاز دارد و این حجم از مسافر، نیاز به اقامتگاه‌هایی در خور مسافران دور و نزدیک دارد. هتل آپارتمان های کیش گونه‌ای از این اقامتگاه‌های مناسب هستند که مسافران در سفر به کیش می‌توانند از حضور در آنها بهره و لذت ببرند.

سوئیت یا هتل آپارتمان، کدام واحد اقامتی را در کیش انتخاب کنیم؟

آیا تفاوت هتل آپارتمان با سوئیت را می‌دانید؟ هتل آپارتمان‌ها واحدهای اقامتی مربوط به وزارت گردشگری هستند که ممکن است بخش‌هایی مجزا از یک هتل بوده و یا یک هتل کاملا مخصوص تحت عنوان هتل آپارتمان باشند. به عبارتی هتل آپارتمان‌ها همانند هتل‌ها تحت نظارت دولت بوده و قوانین گردشگری برای ورود، اقامت و خروج مسافران بر آنها اعمال می‌شود.

سوئیت‌ها بر خلاف هتل آپارتمان‌ها، واحدهایی شخصی هستند که افراد به صورت خصوصی آنها را به مسافران اجاره می‌دهند. این واحدهای اقامتی که برای اجاره روزانه ارائه می‌شوند، مبله بوده و امکانات کامل اقامتی را با خود دارند. قوانین موجود در سوئیت‌ها بنا به هر صاحبخانه متفاوت است و شما هنگام اجاره سوئیت ساحلی در کیش ارزان باید مقرراتی که هر مالکی برای اجاره دادن ملک خودش در نظر گرفته را مطالعه نمایید و در صورتی که با شرایط شما تطبیق داشت، آن را انتخاب کنید.

انتخاب هتل آپارتمان یا ویلا در کیش 

پرسش بالا در مورد انتخاب ویلا و هتل آپارتمان نیز شکل می‌گیرد. آیا برای سفر شما هتل آپارتمان گزینه بهتری است و یا در جستجوی یک ویلای ساحلی یا حتی غیرساحلی با حیاط و فضای سبز و به صورت مستقل هستید؟ این امر عمیقا سلیقه‌ای است اما قطعا اقامت در یک مکان مستقل و بدون داشتن همسایه و واحدهای بالا و پایین، نسبت به یک هتل آپارتمان که تحت قوانین دولتی است، امنیت کمتری دارد.

اما مزیت اجاره ویلاهای شمال و جنوب کشور استقلال آن است. شما با اجاره ویلا در کیش می‌توانید برای اقامت تعداد افراد آزادی عمل بیشتری داشته باشید و هر چند ظرفیت ویلاها هم مشخص است، اما انعطاف‌پذیری بیشتری نسبت به هتل آپارتمان‌ها دارد. هم‌چنین اقامت در ویلاها، بدون دردسرتر و آرام‌تر از اقامت در یک هتل آپارتمان است که در آن همسایه‌هایی در واحدهای اطراف وجود دارند.

جزیره کیش دارای دو هتل آپارتمان است

اگر در جزیره کیش به دنبال هتل آپارتمان هستید، باید بدانید که در اینجا دو مجموعه آپارتمانی هتلی وجود دارد. یکی از آنها هتل پارسیان است و دیگری هتل تعطیلات نام دارد. هتل پارسیان دارای سه ستاره است و یکی از هتل‌های با قیمت مناسب و خدمات عالی محسوب می‌شود که به آنها عنوان اقتصادی اطلاق می‌شود.

دومین هتل آپارتمان در جزیره کیش، هتل تعطیلات نام دارد که در سال 1382 افتتاح شده است و یک هتل دو طبقه با امکانات مناسب برای مسافران است. علاوه بر این در جزیره کیش تعداد زیادی سوئیت و واحدهای آپارتمان اجاره‌ای برای مسافرانی که یک واحد آپارتمانی را به اتاق‌های هتل ترجیح می‎دهند، وجود دارد.

هتل آپارتمان پارسیان کیش

هتل آپارتمان پارسیان کیش در سال 1374 آغاز به کار کرد. این هتل آپارتمان دارای 10 بلوک و محوطه‌ای وسیع است و هر بلوک دارای 2 طبقه و 12 واحد اقامتی است. این هتل دارای رستوران، کافی شاپ، دسترسی مناسب به دو بازار بزرگ و مراکز خرید و امکانات و خدمات قابل قبولی است. از قوانین این هتل آپارتمان باید به این نکته اشاره کرد که قبل از رزرو اتاق شرایط محرمیت چک شود، تمامی افرادی که در یک اتاق اقامت دارند، باید به یکدیگر محرم باشند.

رستوران و کافی شاپ‌های هتل آپارتمان پارسیان کیش عبارتند از: رستوران هتل واقع در طبقه اول، فست فود هتل واقع در طبقه همکف و کافی شاپ هتل که به صورت 24 ساعته باز است، در طبقه همکف قرار دارد. در برخی اتاق‌های هتل نمای شهر و در برخی دیگر نمای فضای سبز رو به ساختمان وجود دارد.

کارکنان هتل آپارتمان پارسیان مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی هستند. در لابی هتل مبلمان و تلویزیون وجود دارد. هتل دارای خدمات روم و سرویس پذیرش بیست و چهار ساعته است. هتل دارای خشکشویی یا لاندری و اینترنت در لابی است. واحدهای اقامتی فاقد اینترنت هستند. هتل پارسیان دارای استقبال فرودگاهی برای مهمانان است.

هتل آپارتمان تعطیلات در جزیره کیش را بشناسیم

هتل آپارتمان تعطیلات کیش در سال 1382 با شش بلوک و مجموعاً 70 باب اتاق و واحد آپارتمانی به بهره‌برداری رسید. برخی از این بلوک‌ها دو طبقه و برخی دیگر دارای سه طبقه هستند که اتاق‌ها و واحدهای آپارتمانی در تمامی طبقات این بلوک‌ها پراکنده شده‌اند. بلوک‌های هتل فاقد آسانسور هستند و رفت و آمد بین طبقات از طریق پله صورت می‎گیرد. هتل تعطیلات دسترسی مناسبی به پارک ساحلی مرجان، اسکله تفریحی، دانشگاه بین‌المللی صنعتی شریف و نمایشگاه بین‌المللی دارد.

رستوران هتل واقع در طبقه همکف با ظرفیت 40 نفر و کافی شاپ هتل واقع در محوطه است که به صورت 24 ساعته باز و فعال است. هتل دارای رمپ برای افراد دارای ویلچر است و در برخی از واحدهای اقامتی نمای رو به حیاط وجود دارد. کارکنان هتل مسلط به زبان‌های عربی و انگلیسی هستند. مبلمان راحتی و تلویزیون در لابی وجود دارد. هتل دارای خدمات روم سرویس، پذیرش بیست و چهار ساعته و ترانسفر استقبال رایگان و اینترنت است.

با تفریحات و دیدنی‌ های جزیره کیش آشنا شویم

در جزیره‌ کیش تفریحات آبی زیادی از اسکی روی آب و غواصی و تیوپ سواری گرفته تا پاراسل سواری و کایت سواری وجود دارد که عمدتا متعلق به فصل تابستان هستند. البته شما می‌توانید در همه فصول سال سوار کشتی‌های تفریحی و قایق‌های تندرو شوید و روی آب‌های خلیج همیشه فارس دریانوردی کنید. در کیش چندین جنگ‌ نمایشی به نام‌های ستارگان رنگارنگ، پازل شو، دینامیت شو، ایرانیان، بابک شو، پرشین شو و سی شو نمایش‌های کمدی، تقلید صدا و استندآپ کمدی اجرا می‎کنند.

یکی از تفریحات دیگر در جزیره کیش، شهربازی‎های متعددی است که در این جزیره برای کودکان و بزرگسالان وجود دارد. شهربازی هایلند واقع در فضای سبز پارک شهر، یکی از بهترین شهربازی‌های خاور میانه با به‌روزترین وسایل بازی سرپوشیده‎ دنیا است. شهربازی فان کلاب واقع در بازار کوروش برند سنتر، دارای 65 بازی مختلف بوده و تم پارک سنتر کیش با دو بخش پارک ژوراسیک و پارک جادویی باعث سرگرمی و تفریح کودکان و بزرگسالان می‌شود. از جاذبه‌های تاریخی کیش نیز می‌توان به شهر باستانی حریره و شهر زیرزمینی کاریز اشاره کرد که هر دو در قسمت شمالی کیش قرار دارند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو