مهدی رضائی موسی آبادی پدر شهید درگذشت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

7

1401/9/15

19:48


مهدی رضایی موسی آبادی و فوت مهدی رضایی موسی آبادی و بیماری مهدی رضایی موسی آبادی و بیوگرافی مهدی رضایی موسی آبادی و اخبار مهدی رضایی موسی آبادی و حواشی مهدی رضایی موسی آبادی و مهدی رضایی موسی آبادی کیست و مهدی رضایی موسی آبادی کجاست و چه خبر از مهدی رضایی موسی آبادی و مهدی رضایی موسی آبادی در بیمارستان و علت مرگ مهدی رضایی موسی آبادی و درگذشت مهدی رضایی موسی آبادی در نم نمک.

مهدی رضائی موسی آبادی پدر شهید درگذشت + بیوگرافی

پدر دو شهید دفاع مقدس در گذشت

پیکر حاج مهدی رضایی موسی آبادی پدر شهیدان «محمدقاسم رضایی موسی آبادی و حجت الله رضایی موسی آبادی» در استان اصفهان تشییع و خاکسپاری شد.

مهدی رضائی موسی آبادی پدر شهید درگذشت + بیوگرافی

مهدی رضائی موسی آبادی پدر شهید درگذشت + بیوگرافی

به گزارش نم نمک ، حاج مهدی رضائی موسی آبادی پدر شهیدان «محمدقاسم و حجت اله رضائی موسی آبادی» از شهدای شهرستان دهاقان به علت کهولت سن به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری این پدر با حضور مسئولان شهرستان و عموم مردم ولایت مدار ، برگزار و پیکرش در قطعه ایثارگران شهر گلشن از توابع شهرستان دهاقان به خاک سپرده شد.

محمدقاسم رضائی موسی آبادی دهم آذر سال 1337 در شهر گلشن از توابع شهرستان دهاقان متولد شد. او از کارکنان دانشگاه اصفهان بود؛ به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و شانزدهم اسفندماه 1362 در جزیره مجنون براثر اصابت ترکش به سر به شهادت رسید.

همچنین حجت اله رضائی موسی آبادی پانزدهم فروردین ماه سال 1341 در شهر گلشن از توابع شهرستان دهاقان به دنیا آمد. او که در حال تحصیل بود از طریق بسیج به جبهه اعزام و هفتم اسفندماه ماه سال 1362 در عملیات خیبر مفقودالاثر شد و پیکرش در تاریخ دوازدهم آبان ماه 1373 در کنار برادر شهیدش در محل زادگاهش شهر گلشن به خاک شپرده شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو