اعتیاد مهدی پاکدل علنی شد | مهدی پاکدل در کمپ ترک اعتیاد بستری شد

اعتیاد مهدی پاکدل علنی شد | مهدی پاکدل در کمپ ترک اعتیاد بستری شد


13

1401/9/16

11:36


اعتیاد مهدی پاکدل علنی شد | مهدی پاکدل در کمپ ترک اعتیاد بستری شد

پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهدی پاکدل از بازیگران جذاب ایرانی است که در کنار بازیگری، به فعالیت های مدلینگ و عکاسی نیز می پردازد. برادر مهدی پاکدل، حسین پاکدل و همسر برادر او عاطفه رضوی (بازیگر) است. همسر سابق مهدی پاکدل بهنوش طباطبایی (بازیگر سینما و تلوزیون) بود. همسر فعلی مهدی پاکدل که به تازگی با هم ازدواج کردند، رعنا آزادی ور (بازیگر) است. مهدی پاکدل از روی علاقه ی شدید به بازیگری، از اصفهان به تهران مهاجرت کرد و در همین زمینه خود را شکوفا کرد.

مهدی پاکدل

گریه های همسر مهدی پاکدل برای جدایشان

مهدی پاکدل

عاشقانه های مهدی پاکدل با همسر جدیدش

رونمایی مهدی پاکدل و همسرش از فرزندشان

مهدی پاکدل

بیوگرافی مهدی پاکدل

مهدی پاکدل بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی است. مهدی پاکدل برادر کوچکتر حسین پاکدل نویسنده، مجری و کارگردان ایرانی، مسعود پاکدل، عکاس و برنامه‌ساز ایرانی است. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.او همسر رعنا آزادی‌ور (بازیگر ایرانی) است.

وی هم چنین در سال ۱۳۹۲ نخستین کارگردانی و نویسندگی و طرح اولیه داستان را در فردا بر عهده داشته‌است.

مهدی پاکدل 10 تیر 1359 در اصفهان و خانواده ای هنرمند متولد شد. او دانشجوی انصرافی رشته گرافیگ دانشگاه آزاد تهران است و بعد از ورود به عرصا بازیگری، در زمینه عکاسی و مدلینگ نیز فعالیت می کند.

 عاطفه رضوی همسر حسین پاکدل (برادر مهدی پاکدل) نیز از بازیگران مطرح کشورمان است.

مهدی پاکدل

علایق مهدی پاکدل

مهدی پاکدل سابقه طراحی و اجرای ده ها پوستر تئاتر را دارد، او از سال 1378 تا 1381 کار تدوین انجام داده و به عنوان گرافیست از سال 1381 تا 1383 مشغول به کار بوده است.

این هنرمند به رشته عکاسی نیز علاقه داشته و یک نمایشگاه انفرادی از تصاویر خود و یک نمایشگاه مشترک با هنرمندان دیگر برپا کرد.

مهدی پاکدل از جمله بازیگرانی است که به کارهای تبلیغاتی علاقه داشته و مدتها به عنوان مدلینگ فعالیت می کرد. او علاوه بر سینما و تلویزیون، در عرصه موسیقی نیز یک آلبوم به نام «در انعکاس کوچه‌های خیس» منتشر کرده‌است.

همسر مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور و همسرش مهدی پاکدل پیش از ازدواج بارها در فیلم های سینمایی تجربه همکاری داشته اند که می توان فیلم «آمین»،«لحظه ای و دیگر هیچ»، «چهارراه استانبول»، «محمد رسول الله» و موزیک ویدئویی از همایون شجریان اشاره کرد.

سریال «جیران» جدیدترین همکاری این زوج هنری در نمایش خانگی است که پس از اعلام رسمی خبر ازدواج در آن نقش آفرینی کرده اند.

همسر سابق مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی (بازیگر معروف سینما و تلوزیون) بود.

مهدی پاکدل

ورود مهدی پاکدل به عرصه هنر

مهدی پاکدل از دوران نوجوانی علاقه بسیاری به تماشای فیلم داشته و رفتن به سینما از تفریحات مورد علاقه او بود. او به تهران مهاجرت کرده و کار خود را با تدوین آغاز کرد تا در سال 13376 با نمایشی بنام «جنبش انفیه در کلکته» به کارگردانی سیروس شاملو اولین تجربه خود را در بازیگری کسب نمود.

مهدی پاکدل با فیلم آبی به سینما راه یافت و مسیر بازیگری خود را به طور حرفه ای آغاز کرد. تا اینکه در سال 1381 با سریال با من بمان وارد قاب تلویزیون شد.

بازی در سریال اولین شب آرامش باعث شناخته شدن بیشتر این بازیگر در میان هنرمندان شد و سریال ستایش به شهرت بیشتر او کمک نموده و او را به یکی از چهره های ماندگار در تلویزیون تبدیل کرد.

حضور مهدی پاکدل در سریال جیران

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی و تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه در نمایش خانگی است که پخش آن از اواخر سال 1400 آغاز شد.

این سریال عاشقانه و تاریخی بخشی از زندگی ناصرالدین شاه قاجار و عشق او به دختری به نام خدیجه تجریشی را نشان می دهد. جیران نامی است که ناصرالدین شاه، خدیجه را می نامد و بعد از ورود او به دربار شاه اتفاقات مختلفی رخ می دهد که سیر داستان را تکمیل می کند.

مهدی پاکدل در سریال جیران نقش سلمان رئیس قراول های دربار و همسر پنهانی مهد علیا را ایفا می کند که مورد اعتماد شاه و فردی با قدرت است. او در این سریال با بازیگرانی همچون همسرش رعنا آزادی ور، بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، رویا تیموریان، هومن برق نورد، امیر جعفری، ستاره پسیانی، غزل شاکری و... به هنرمندی پرداخته است.

مهدی پاکدل

فیلم های سینمایی مهدی پاکدل:

چهارراه استانبول :مصطفی کیایی، 1396

تنگه ابوقریب :بهرام توکلی، 1396

نرگس مست :سیدجلال الدین دری، 1395

خانه کاغذی :مهدی صباغ زاده، 1395

ماجرای نیمروز :محمدحسین مهدویان، 1395

بن بست وثوق :حمید کاویانی، 1395

محمد رسول الله :مجید مجیدی، 1394

گاهی :محمدرضا رحمانی، 1394

تمشک :سامان سالور، 1392

آزاد راه :عباس رافعی، 1389

بدون اجازه :مرتضی هرندی، 1389

دایره زنگی :پریسا بخت آور، 1386

مخمصه :محمدعلی سجادی،1386

مصائب دوشیزه :مسعود اطیابی، 1385

شبانه :امید بنکدار و کیوان علیمحمدی،1384

ماجراهای اینترنتی (چای نت):حسین قناعت، 1383

ماهی ها عاشق می شوند :علی رفیعی، 1383

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو